-
Minibitwa 25: Remake postaci z GRY
Wybaczcie że pytam, ale czy termin zakończenia minibitwy uległ w międzyczasie zmianie? Myślałem że był to 18. Gdy dzisiaj zobaczyłem 15 to poważnie mną wstrząsnęło. :) Edit: Bruneq - Ok, dziękuję za odpowiedź.
-
Minibitwa 25:[Conrad B. Hart]
Czas na kolejny update: Równo 1000 trójkątów, łącznie z grzywką. Jak zwykle starałem się wprowadzić poprawki i mam nadzieję że już wszystko jest dobrze :). Poniżej jeszcze UV'ka:
-
Minibitwa 25:[Conrad B. Hart]
Update: Poza głową wprowadziłem niewielkie poprawki w geometrii i dodałem tu i ówdzie pare krawędzi. Starałem się także poprawić proporcje (obniżyłem pas). Następne w kolejności będe robił dłonie chyba że coś pójdzie inaczej. Zastanawiałem się także nad włosami czy nie wykorzystać w jakiś sposób alphy ale w temacie włosów jestem kompletnie zielony. W tej chwili mam 750 trójkątów, więc raczej nie będzie problemu. Aha, jakby co sorry za siatke ale podzieliłem wszystko na trójkąty (crtl+t) i zapomniałem cofnąć :).
-
Minibitwa 25:[Conrad B. Hart]
Witam, po długich rozważaniach wkońcu postanowiłem wziąć udział w minibitwie, mam nadzieję że dotrwam do końca :). Postacią którą wybrałem jest Conrad, bohater pamiętnego Flashback'a: Zamierzam wykorzystać tę okazję do nauki obsługi Blender'a 2.53 oraz nauki modelowania/texturowania postaci (oraz do zmotywowania się). Poniżej aktualny stan mojej pracy: Aktualnie mam około 400 tri (O ile blender mówi prawdę :D). Łapki będę prawdopodobnie zmieniał, zobaczę jak wyjdzie. Chętnie wysłucham wszelkich sugestii.
-
Mini-Bitwa 21 - Skrzynka amunicji
mirach, Ardeni - Dzięki :D zeet - Fajny design. Jak zrobiłeś teksturę ścianek bocznych? Miejscami wygląda jak poszycie statku kosmicznego :) Ex3 - Może tylko mi się wydaje ale strasznie gruby ten pancerz, zwłaszcza na górze. Poza tym to ok.
-
Mini-Bitwa 21 - Skrzynka amunicji
Można się przyłączyć? Zawsze chciałem wziąć udział w minibitwie :D
-
Pytanie: modele CS
Może ci się przydać to: Milkshape - http://chumbalum.swissquake.ch/ms3d/index.html Jest to chyba najlepszy program do grzebania w plikach *.mdl (CS,HL1). Krótka instrukcja wyciągania modeli (dawno się tym nie zajmowałem więc mogę się mylić): Plik *.mdl składa się z kilku plików (modele, animacje, tekstury). Musisz najpierw go rozpakować w milkshape'ie (dekompilator znajdziesz w zakładce Tools>Half-Life>). Plik który cię interesuje powinien nazywać się podobnie do tego - reference.smd (główny model bez animacji). Jak już go znajdziesz, to importujesz do milkshape'a a potem eksportujesz do innego formatu np. 3DS. Oczywiście nie zapomnij o teksturach.
-
Obiekt 3D: Karabin Dragunov
slayer2004 : update mówisz? Planowałem tylko poćwiczyć modelowanie, sorry ale niestety dobrze teksturować nie potrafie. Chociaż jeżeli ktoś chce go dokończyć to chętnie przekaże model w dobre ręce :)
-
Obiekt 3D: Karabin Dragunov
Ano Max siódemką P!onek :)
-
Obiekt 3D: Karabin Dragunov
Wielki pedant ze mnie :)
-
Obiekt 3D: Karabin Dragunov
Spokojnie panowie :) Wygląda na to że brak doświadczenia znowu dał mi sie we znaki :( sorry ale raczej poprzestane na modelu . Próbowałem teksturować i doszedłem do wniosku że z takim skillem to wstyd byłoby screeny umieszczać. Ech... aktualnie wyzwanie mnie przerosło. Ale skoro model jest waszym zdaniem ok to i tak sie ciesze. Pozdro.
-
Obiekt 3D: Karabin Dragunov
Czas na update. Zanim wziąłem sie za mapowanie postanowiłem troszeczke odchudzić model teraz ma 926 tri. Myśle że w razie czego kilka vertexów dałoby się jeszcze wyrzucić. W miare możliwości kontynuuje prace i jak narazie jestem optymistycznie nastawiony chociaż już napotkałem problemy. Wiecie może co z tym zrobić? Lepiej żeby tekstura była rozciągnięta czy żeby poligony były osobno na siatce, a może zmapować to całkiem inaczej?
-
Obiekt 3D: Karabin Dragunov
sпаsибо Zawsze zapominam ile czasu zajmuje mapowanie hehe. Będzie ciężko ale skoro dostałem "zielone światło" to teksturki spróbuje zrobić. A co do triangli to wiem że tu i ówdzie można by kilka wywalić ale zostawiłem to sobie na później bo leń ze mnie :) Dzięki za dobre słowo na początek.
-
Obiekt 3D: Karabin Dragunov
To moja pierwsza pracka na forum dlatego witam wszystkich! Tak jak nazwa wskazuje prezentuje tutaj jedną z nafajniejszych snajperek jakie znam. Modelik ma 1063 face'ów i skubałem go przez pół dnia. Zdaje sobie sprawe że bez teksturki to dopiero połowa drogi ale z racji tego że jeszcze nigdy na poważnie nie teksturowałem najpierw chciałbym poznać wasze zdanie na temat samego modelu. Jak uznacie że warto i jak jakimś cudem będe jeszcze miał czas to postaram się go skończyć. Miłego oceniania :)
-
Postać 3D: Kościotrup
Hehe Warcraft III http://laurent.gauter.free.fr/Warcraft%20III%20Palladin.jpg ciekawy pomysł z zabiciem tego gościa :) . Nawet ładnie to wyszło ale peleryna kiepsko sie prezentuje. Dziwnie ułożona i jakaś szklista taka. Można by ją lekko potargać (dołożyć teksturke przezroczystości).
ryu7
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta