Witam! rowniez sprobowalem zrobic skoczka, wyposazylem go w kask i spadochron, dla jego bezpieczenstwa:) Czas modelowania : 52 minuty .Pozdrawiam.
>edit: dzieki streaker :) wrzucilem wersje z ms, ale wczesniej tego nie zakladalem i chyba musialem wyrzucic te zabki z boku pionka,bo tam to strasznie wygladalo.
On skacze :D (jak skacze to i pewnie kawe rozlewa ), na jednej nodze http://www.toyota-ti.ac.jp/Lab/Denshi/5s20/research/JumpingRobotFig1.jpg , stad takie silne skrzywienia kregoslupa :P. Później wrzuce wersje z ms , Pozdro
Witam ! ja oddaje glos na zioło . Nawet jeśli faktycznie jest cos nie tak z proporcjami , to podoba mi sie wykonanie i przede wszystkim wyraz twarzy, obojetny i bezwzgledny wojownik :D Pozdrawiam :)
@cta - po prostu nie doczytalem zasad :P grom nie bral udzialu w czasie 2 wojny swiatowej , ale noktowizory juz byly :P.
Sprobowalem wiec wymodelowac takiego nurka z okresu 2 WŚ, szukalem konceptu w ktorym twarz bylaby calkowicie zaslonieta :D nie udalo mi sie go skonczyc . Czas modelowania 2:52 . Pozdrawiam :)
koncept:
dzieki!:)
deshu - po sesji wrzuce tego pajaczka do WIPa i postaram sie to skonczyc, pokombinuje wtedy z ulozeniem nog,scena,materialami itd.. brakuje tam jeszcze sporo elementow, czesc rzeczy wisi w powietrzu :D
lewus- odwlok faktycznie troche leniwie zrobiony jest :)
mirach- tzn tam jest jedna noga skopiowana tylko, nie maja jeszcze polaczenia z reszta pajaka :D Pozdrawiam :)
Witam ! A jaka to ma byc ryba ? moze najezka (diodon) , wtedy moznaby zrobic tak samo jak w tutorialu tylko czesc polygonow zostawic na oczy ,pyszczek i ogon :P Pozdrawiam :)
Tak , chyba trzeba to polaczyc poleceniem attach i edytowac jako elementy jednego obiektu . Potem mozesz to sobie rozlaczyc spowrotem :P , lub przesunac caly obiekt(ale chyba nie o to Ci chodzi?) uzywajac snapow ,zeby bylo precyzyjniej, a moze przesunac tylko wierzcholki jednego z obiektow..Cos z tego moze ?:P