-
Vray 3 SP1
Coraz szybciej i szybciej :) oby tak dalej! A tak z innej beczki czy ktoś testował MosquitoRender od Cebasa? Nawet newsa nie było jak się pojawił ten renderer.
-
Corona Alpha7
Szybka i łatwa - w wersji Alpha6 musi załadować dane na początku (czas w zależności od ilości obiektów ) ale potem render idzie naprawdę szybko. V7 ściągam i testujemy :). Swoją drogą nikt nie napisał newsa dot. MosquitoRender od Cebasa. Pomijając, że od początku FinalRender mi strasznie podpasował to nowy renderer pod GPU zachwyca prędkością i wieloma zniesionymi ograniczeniami, które dotykają renderery GPU. Trzeba było czekać strasznie długo ale się opłacało. Może ktoś kto siedzi więcej w branży się wypowie.
-
[wideo] finalRender 4
@Mirkowaty, nie jesteś osamotniony :-) ja rownież używam fr. A co do FR4GPU to na moje oko już powinien być wydany - narazie zostaje tylko oczekiwanie i wiara w zapewnienia twórców, że czekanie się opłaca :-)
-
finalRender R3 Service Pack 2
Ja używam FR do dziś i jestem bardzo zadowolony. Mnie przypadł do gustu ten renderer - używałem innych ale zostałem przy FR jako podstawowym moim rendererze. Teraz jest dużo opcji na rynku dlatego każdy może dobrać sobie to co mu odpowiada
-
przenieść ścieżkę ruchu kamery
Wiem że post był pisany bardzo dawno jednak jeśli komuś to może pomóc to DA SIĘ TO ZROBIĆ:) Solucja: 1. W maxie renderujesz nawet gołą scenę z ruchem kamery (upewnij się, że renderujesz okno kamery, a nie jakieś inne np. perspective) koniecznie do pliku RPF, w opcjach nie musisz nic zaznaczać - efektem jest sekwencja klatek RPF 2. w AfterEffect importujesz sekwencję klatek, przeciągasz do kompozycji lub tworzysz nową i do niej przeciągasz. 3. Klikasz na wstawiony "pasek" sekwencji plików PRAWYM przyciskiem myszy i wybierasz opcję Keyframe Assistant -> RPF camera import 4. Gotowe - pojawiła się kamera z ustawieniami z maxa, teraz wystarczy przełączyć widok na kamerę RPF i już Mam nadzieję, że komuś się to przyda. Pozdrawiam
-
Adobe Photoshop CS4 - recenzja
Photoshopa używam na codzień - od wersji 4 po dzisiejszą CS3 i nie mogłem się doczekać na CS4. Złożyłem specjalnie komputer żeby wykorzystać możliwości Cs4 - konfig: 2Quad Q9300 2.5Ghz, 4Gb Ramu, Raid 1.5Tb, Grafika GF 8800 GTX z CUDA, mam porobione oddzielne partycje na TEMPy i programy żeby maksymalnie zwiększyć wydajność - Jak przebiegł test Photoshopa Cs4 u mnie? Jeśli chodzi o nowości, czy interfejs to tylko kwestia przyzwyczajenia się do "nowych" narzędzi, coś jest teraz w tym miejscu i działa w ten sposób. Do tego nie mam zastrzeżeń, a jeśli chodzi o importowanie filmów i timeline to rotoscoping w photoshopie idzie mi ekspresowo (niż w innych programach) więc oceniłbym to na super (wcześniej korzystałem z FilmStrip). Photoshop nie znienił się diametralnie więc nie będę poruszał tu szczegółowo tych kwestii. Jednak co do prędkości działania i przyspieszenia moje doświadczenia są zupełnie inne. Zważywszy na to żeby wykorzystać GPU i CUDA miałem zainstalowaną VISTE 64bit, najnowsze stery graficzne i oczywiście CS4 (Bo XP64 OFICJALNIE na stronie Adobe nie obsługuje CUDA) nie wiem czy jest to kwestia Photoshopa czy Visty razem wziętych. Photoshop się "zacina", przesuwasz suwak a on dopiero reaguje po sekundzie lub dwóch. Szok. Pracowałem z plikiem 1Gb - przygotowywałem do druku duży baner. Pomyslałem, że to może przyczyna ale i na mniejszyszych tak samo działało chociaż już trochę szybciej, do tego jak chwytasz warstwę i chcesz ją przesunąć nad inną lub pod inną też działa z opóźnieniem. Czy miałem coś w konfiguracji nie tak? Nie sądzę ponieważ wszystkie parametry ustawiałem ręcznie i orientuję się co przestawiłem i jak miało działać. Do tego zainstalowałem CS3 żeby porównać ten sam plik i prędkość działania. Ku mojemu zdziwieniu CS3 śmigał jak burza, przesuwam suwak i wszystko działa w czasie rzeczywistym. Finał był taki że wróciłem do XP64 i Cs3 bo po prostu nie dało się pracować z tymi opóźnieniami, a pędzel i stempel to samo - opóźniał i to jak - dziwne. Może komuś to nie przeszkadza jednak ja pracuję bardzo szybko na PS i jeśli interfejs jest wolniejszy odemnie to po prostu zmieniam program lub szukam przyczyny. W serwisie nic nie potrafili mi powiedzieć. Praca na cs4 dla mnie obecnie jest toporna, nie ma płynności i to zdecydowało na pozostanie przy cs3, a szkoda bo chętnie korzystam z nowych udogodnień. Nie wiem jakie kolega Witkowski miał doświadczenia, może nie jestem osamotniony? Jeśli macie pomysł na to żeby sprawdzić co było nie tak to czekam na propozycje. Pozostałe programy z Pakietu MC sprawowały się świetnie mimo że nie dużo na nich robiłem. Będę testował jeszcze CS4 pod XP - jesli będzie coś ciekawego to podzielę sie informacjami. Pozdrawiam wszystkich użytkowników
wojtas3d
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta