Znalazlem rozwiazanie w 3ds max 8 jest taka opcja.Trzeba zaznaczyc element to bedzie dostepna w menu "modify".Ta opcja to "polygon properties" tam sie okresla takie grupy cieniowania "smoothing".
Co do neo-shitu to przez pare miesiecy moglem ssac do oporu ale to bylo zbyt piekne i sie skonczylo :(
No mam problem robie samochod na podstawie tego tutka:
http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=156460&page=1&pp=15
Wszystko ladnie ale gdy zrobilem nadkola (shift+przeciagniecie edgesow) to te nowe poly zrobily mi sie takie zflatciale (jagby flat).
Gdzie moge znalezc narzedzie kturym moglbym to zmienic?
Zamiescilbym fotke ale skonczyl mi sie limit w neo-shitcie.
Help!
Zrobilem to i po metodzie prob i bledow doszedlem do opcji "slide".Ladnie Eedgesy sie zduplikowaly jak chcialem. Ale po tej operacji gdy chcialem przesunac edgesa to zrobil sie polokragly(widac niewszystkie sie polaczyly):( .Zreszta sam sprobuj :) Mosi byc inny sposob:(
A i masz linka do tutsa na podstawie kturego robie ten smochod
http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=156460&page=2&pp=15
Na tej stronie na 2 rys autor pisze ze trzeba dodac te czerwone linie(edgesy)i problem tkwi jak w Modo je dotac.
Czy może wie ktos jak modyfikowac Eedges w Modo tzn tak jak w Maxie Eedges cut modifier?
Bo niemoge znalezc tej opcji, moze jest jakis tutsek? Pomocy.Czy cos takiego jest w tym programie?