OgOtaY
Members-
Liczba zawartości
44 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
OgOtaY's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
WZYWAMY WSZYSTKICH ŚWIETNYCH WYBITNYM GWARANTUJEMY ETATY AXEL STUDIO sp. z o.o. znana poznańska agencja BTL, 11 lat lat na rynku GRAFIK KREATYWNY: - biegła znajomość narzędzi graficznych (Mac, dodatkowo PC) - minimum 2-letnie doświadczenie w branży (duża agencja reklamowa), udokumentowane bogatym portfolio - wskazane wykształcenie plastyczne - znajomosć tradycyjnych technik plastycznych, fotografii - umiejętność przygotowania prac do produkcji - dyspozycyjność - zdolność do pracy w zespole, w stresie, otwarty umysł PROJEKTANT MULTIMEDIÓW: - biegła znajomość pakietów graficznych firm Macromedia, Adobe, Corel - znajomość HTML, CSS, PHP, MySQL - znajomość technologii DHTML, Javascript, Flash - oko do kompozycji i operowaniem kolorem - doświadczenie poparte oryginalnym portfolio zrealizowanych prac - mile widziane wykształcenie informatyczne - dyspozycyjność - zdolność do pracy w zespole, w stresie, otwarty umysł Zgłoszenia (CV ze zdjęciem, portfolio) przesyłajcie pod adres (z dopiskiem PRACA): [email protected] lub Axel Studio sp. z o.o. , ul. Swoboda 14, 60-391 Poznań Pozdrawiam Janusz Stachowski traffic director tel. 606 927 205 Axel Studio sp. z o.o. ul. Swoboda 14 60-391 Poznań tel. (61) 861 80 03 fax (61) 867 59 42
-
Peters, poprzedni kosz był lepszy. Dopracuj textury i kompozycję. Możesz pokazać jakiś animatik, albo jakieś ruchome ujęcia? Jeżeli tak to fajnie... Aha, koniecznie popracuj nad światłem, teraz jest trochę płasko i nie czuje się klimatu... No i gratuluję zaawansowania projektu :) Serdeczności
-
Living dead: KROL SMIERCI - FINAL!!
OgOtaY odpowiedział PENdzel → na temat → Bitwa 03 - Living Death
Witam Generalnie praca bardzo fajna. Tylko, że to trochę chujowo, że pracujecie nad nią w teamie. Jak by to miał być konkurs drużynowy, to było by to jasno napisane. Jest tutaj wiele wątków, których autorzy skazani są tylko i wyłącznie na swoje umiejętności i mimo tego, że spokojnie mogli by, np korzystać z pomocy innych, lub choćby obcych obiektów, to tego nie robią. Dla mnie żenada :( Z drugiej strony respekt, za to, że mieliście odwagę się do tego przyznać... Serdeczności. -
Witam Twoja postać jak dla mnie jest zbyt niedopracowana. W budowie głowy brakuje odpowiednich proporcji i wypracowania detali. Podobnie korpus. Pomijając już fakt, że z niewiadomych przyszyn masz strasznie nierówną siatkę, to brakuje w niej wielu szczegółów anatomicznych. Myślę, że takich detali jak mięśnie, czy większe załamania (fałdy) ciala nie da się zrobić przy pomocy textury. Generalnie, zachęcam Cie do uważnego przyjrzenia się swojej pracy i poprawienia wielu rzeczy. Serdeczności.
-
Proporcje postaci wydają się być dobrze ustawione, ale efekt końcowy niszczy niedopracowanie szczegółów. Poprawił bym na Twoim miejscy twarz (czy on ma powieki???) i korpus. Rogi wyglądają dość dobrze, ale nie przekonuje mnie łączenie ich z modelem głowy. Ogon wygląda jak przyklejony, pupa jest kwadratowa... Fajnie wyglądają dłonie, gorzej stopy... Textura to porażka. Popracuj nad nią, bo w tej chwili wygląda jak pomyłka. Szmata, która zakrywa... No wszyscy wiedzą co zakrywa, wygląda na dość kanciasta i za cholerę nie zachowuje się jak tkanina. Serdeczności
-
Witam Jest jeszcze jedno \"ale\". Ten kaptur. W jaki sposób on się układa na głowie - chodzi mi o tylnią fałdę... To chyba nie jest możliwe, żeby materiał układał się w ten sposób. O ile wygląda to w miarę dobrze z przodu, to już w rzut 3/4 demaskuje oszustwo. Ciągle czekam na poprawione oczy :) serdeczności
-
Witam wszystich :) Dziękuję bardzo za komentarze. Zwłaszcza Tobie Pionist. Jak jednak zaznaczyłem jest to KONIEC pracy nad modelem głowy. Nie będzie więcej poprawek, a wszystkie wasze uwagi postaram się zrealizować w kolejnym swoim modelu. Dziękuję Tobie SiD za takie ciepłe uwagi. Kły faktycznie nie są najlepsze i jako odrębna część głowy zostaną poprawione. Ciesze się, że Cię nie zawiodlem chłopie :)) Pozdrawiam Serdecznie :))
-
Witam :) Po takiej dawce mobilizacji nie mogłem przejść obojętnie koło niedoróbek głowy. No i po raz kolejny usiadłem i dłubałem to co wg mnie wymagało korekty. Co z tego wyszło osądźcie sami. Dziękuję wszystkim za uwagi. Są one dla mnie niesłychanie cenne. Dziękuję przede wszystkim Kaszubasowi, za wyrozumiałość i niespotykaną cierpliwość w tłumaczeniu mi złożoności modelowania organicznego :)) A propos, Twój pomysł na modelowanie w trybie symetry jest rewelacyjny :)) Idzie znacznie szybciej i łatwiej jest kontrolować poszczególne fragmenty... Tak, czy inaczej. Mimo tego, że z pewnością wielu z was stwierdzi, że model jest jeszcze niedopracowany, ogłaszam absolutny KONIEC modelowania głowy. Od teraz skupiam się wyłącznie na ciele. Później przyjdzie pora na textury... Oto model głowy. Zapraszam wszystkich do wyrażania podziwy ;))
-
Ciężko mówić chyba o wykonaniu, bo jak dla mnie to jesteś na początku drogi. Pomyśl jak rozwiążesz połączenie ciała z elementami organicznymi... Będzie przweciete jak żyletka. Ja bym raczej postawił na jakieś infekcje, wrzody, trochę krwi wylanej na te urządenia... Ten koń wcale nie musi się dobrze czuć z tym żelastwem w tylku (zamiast tylka). Nie wiem czy masz taką możliwość ale ściągnija sobie pierwszy (albo drugi???) odcinek animatrixa. Tam przez kilka sekund jest widoczny taki właśnie 100% mechaniczny koń. Nie namawiam cię oczywiście do plagiatu, ale czasami dobrze jest podpatrzeć jak inni poradzili sobie z podobnym problemem.. Serdeczności :)
-
Hehe... Krem jest spoko. Taka kulinarna zachęta ;)) Przemyślałem to jeszcze i myślę, że sporo niebezpieczństw czeka Cię, przy texturze... Może być widać deformacje na skrzydlach, więc będziesz się musiał z nią trochę pobawić... Ale, ale jak zamierzasz je zrobić. Takie pół przeźroczyste, czy zupełnie nie?!?!? serdeczności
-
No właśnie SiD... Do roboty. Ciągle czekam na wykończenie postaci. Zacząłeś fajnie, ale brakuje jej proporcji, zestawu mięśni i odpowiedniej pozy... Texturę zostaw sobie na koniec... Będziesz musiał powalcyć jeszcze sporoooo ze światłem. Dawaj stary, zobaczymy kto pierwszy skończy... :)) Jak Ty, to masz u mnie wielkie piwo :)) Serdeczności
-
Sou :) Pavle, jak by Ci tu napisać. No po prostu fajne. Widać, że długo myślisz nim postawisz każdy poly. Fajna robota. Podobają mi się zdecydowane kształty tego gościa, jednocześnie wygląda dośc delikatnie. Dobra, przestaję słodzić ;) W dalszym ciągu nie wiem co jest ze stopami. Rozumię, że tam będą jakieś buty, ale na razie trochę się w tym gubię i generalnie nieco mi te \"koturny\" przeszkadają... Siatka naprawdę superextra, mam tylko pytania - robisz poly to poly??? A możesz pokazać siatkę przed SubDiv??? O.k. Nie marudzę już więcej... Aha - myślę, że jednak oczy można sobie darować. Teraz ma superklimat :) Serdeczności
-
Się spłoniłem :)) Dziękuję bardzo [piwo] I więcej Panowie i Panie, więcej!!!
-
Hey :) Bomba dłonie. Wyszły najlepiej. Podoba mi się Twoja postać. Generalnie podobnie jak w moim modelu, widać jeszcze sporo niedoróbek i problemów z proporcjami. Myślę, że musisz jeszcze nad tym popracować. nie podobają mi się za to oczy i okolice ust (właściwie usta i zęby). Myślę, że tutaj najbardziej widać braki. Wydaje mi się, że jest to ogólna zasada powszechna wśród początkujących :| Ale jest sympatycznie... Hoć, ups, sympatyczny, to On wcale nie jest ;) Serdeczności
-
Fajny ten smoczek :) (A może smoczyca ???) Ale jak się na nią patrzy z boku, to szyja wydaje się być trochę za gruba. Sporo w ten sposób traci (to oczywiście IMHO), wydaje mi się, że gdyby nie była taka masywna, smok wyglądał by smuklej, lżej i generalnie bardziej intersująco. Czy detale, o których pisałeś - nadpsute mięso, kości itd. będziesz modelował, czy chcesz je robić texturą??? Generalnie całkiem sympatyczna praca :) Serdeczności