Jump to content

Kim Bo

Members
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Kim Bo

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Syców
  1. No więc dzisiaj pierwszy raz przysiadłem do ZBrusha (i wogóle 3D) i zcząłem sobie w nim dłubać postać ze StarCraft'a- przedstawiciela rasy Protos. Poniżej na obrazku rezultat. W sumie to korzystam głównie z trzech narzędzi Move, ClayBuildup, Smooth.. dlatego przydałoby się kilka porad od bardziej zaawansowanych użytkowników ;) Jak najłatwiej zrobić hard surface'es typu zbroja/pancerz? Jak nakładać teksturę bezpośrednio w Zbrushu? Do czego służy dynamesh, kiedy stosować a kiedy nie itp. ClayBuildup zostawia często takie "bruzdy", w innych wątkach widziałem że modele są dużo bardziej czystsze, jest to robione przez retopologię całego modelu czy jak? Gdzie znaleźć brush'a imitującego pory na skórze, ewentualnie jak samemu wykonać taki brush? Ile można zarobić na sprzedaży modeli z ZBrush'a, ewentualnie gdzie najlepiej sprzedawać..
  2. Hej chłopaki, mam problem z AllegroApi. Mianowicie zrobiłem szablon, ale Allegro samoistnie ustawia wielkość ramki ("user_field") na sporo mniejszą niż wysokość szablonu. W sumie to pokazuje mi jedynie górny baner i lmenu :/ Już kombinowałem chyba ze wszystkimi możliwymi tagami CSS. W jednym miejscu zmiana position z "absolute" na "relative" powiększyła tę ramkę dwukrotnie, ale to wciąż za mało :/ Ktokolwiek wie o co chodzi? Jak temu zaradzić? Musze sobie z tym w miarę szybko poradzić bo klient już się wkurza trochę, HELP?!?!? http://allegro.pl/szablon-allegro-i5563348912.html http://allegro.pl/szablon-allegro-cwiczenia-suplementacja-dieta2-i5563769147.html
  3. Hej chłopaki Pytanko takie mam. Do stage'a dodaję około 30 przycisków (zrobionych jako mc w którym w środku jest input text z ustawionym label) zwykłą pętą for. Jeśli chcę ustawić focus myszką to wszystko wygląda spoko bo robię to przez MouseEvent i w funkcji dodaję: evt.currentTarget.LABEL_INPUT.stage.focus = evt.currentTarget.LABEL_INPUT; i takie rozwiązanie działa. Jednak chcę aby po wprowadzeniu tekstu o konkretnej długości focus ustawiał mi się na kolejny input w następnym dodanym przycisku. Próbowałem ustawiać PRZYCISK.name z wartością Number dla każdego dodawanego przycisku i jak sobie to trace'uje (przy kliknięciu myszki ) to też jest spoko i wyświetla. Ale jak dodam sobie dodatkowy listener na EventChange na każdy przycisk, to w jakikolwiek sposób nie próbowałbym sobie ustawić tego focusa na następny to wywala mi mi jakieś błędy. =============================================== EDYTOWANY =============================================== Podaję bo może ktoś już miał z czymś podobnym problem i się namęczył: Jako, że ja miałem focus ustawiony na TextField, który był w MovieClip'ie, wobec którego ustawiona była zmiana focusu na następny MovieClip to musiałem zastosować podwójne odniesienie do rodzica aktualnego focus'a... Czyli: MovieClip1 - nazwa naszego klipu (MovieClip1.name) MovieClip1 = Number(MovieClip1)+1; //zmiana na numeryczny + inkrementacja MovieClip1 = String(MovieClip1); // z powrotem na tekstowy mt.currentTarget.stage.focus = mt.target.parent.parent.getChildByName(MovieClip1).textfield;
  4. Witam, dla mojego klienta zrobiłem stronkę we flashu, która dopasowuje się do rozdzielczości ekranu. Klient testował wszystko około 2 tygodni i wszystko było niby ok, aż tu nagle wyskakuje mi z tym że strona wygląda źle na tabletach 10'' i żebym to naprawił. Jaką rozdzielczość mają tablety 10'' :/ ?? Czy da się wcisnąć jakiś kod w AS3 żeby poniżej pewnej rozdzielczości po prostu dodawał się suwak do przewijania strony?? Ewentualnie jakieś pomysły jak mam to rozwiązać?? Nie mam tabletu i nawet nie wiem jak mógłbym takie coś testować. Czy może powiedzieć klientowi, że standardem rozdzielczości dla stron WWW jest teraz 1024x768px i przerabianie tego pod niższą rozdzielczość nie ma sensu??
  5. Witam mam mały problem. We flashu mam dynamiczny tekst którego zawartość jest pobierana z xml'a. Problem w tym, że jeśli mam czcionkę Verdanę 10 pt to po załadowaniu swf'a flash dodaje tak jakby dodatkową spację po każdej literce "w". Jeśli natomiast zwiększę czcionkę to wygląda to tak jakby każda literka była innej wielkości (styl pisania dziecka coś a'la: "ala ma kota")... jakiś pomysł?? Czcionka to Verdana, oczywiście embeded.
  6. cóż, zrobiłem toggle button'a :/ kolejne pytanko: jak zmienić fill'a jakiegoś MC'a na kolor wybrany z ColorPicker'a?? Jak robie trace'a moj_CP.selectedColor zwraca liczby dla poszczególnych kanałów RGB np dla #000000 zwraca 0?? ColorTransform wówczas nie działa, jak mam to zamienić na wartość hex (bo zapewne o to w tym chodzi)?? już to ogarnąłem "mEVT.target.selectedColor"
  7. Zrobiłem sobie menu, które wjeżdża zza krawędzi stage'a po rolloverze myszką. Na "Mouse out" menu wsuwa się z powrotem. Problem pojawia się gdy klikam jakieś Comboboxy czy buttony zawarte w samym menu- odczytuje to jako zjechanie myszką i wywołuje funkcję "wyjazdu" :P jak się tego pozbyć?
  8. Kim Bo

    [szablon] Allegro

    moja rozdziałka monitora to 1680x1050. Szablon robiłem na 750px. Ale jakoś często mam z tym problem, że stronka odpalona "z pulpitu" wygląda inaczej niż na serwerze :/
  9. Kim Bo

    [szablon] Allegro

    kliknij prawym i pokaż obrazek w nowym oknie :P kolesie z allegro powiedzieli, że u nich wszystko wygląda ok Na drugim kompie też wszystko wygląda ok, a u mnie tak jak u ciebie trochę wąsko i niewyraźne teksty są :/ tak w przeglądarce: http://soulrever.w.interii.pl/cs%20a.html
  10. Kim Bo

    [szablon] Allegro

    Witam robię prosty szablon na allegro, ale jak otwieram podgląd aukcji wydaje mi się że wszystkie grafiki są pomniejszone niż te w rzeczywistości, a co za tym idzie mniej czytelne (np tekst czcionka Verdana 10pt). Czy to tylko mi się wydaje czy u Was też tak jest?? Jak otwieram html'a w przeglądarce to wszystko wydaje się być ok, a w podglądzie allegro już nie. Kwestię kodowania zostawmy, bo zlecenie nie jest warte takiego zaangażowania, dlatego wyeksportowałem na ramkach.. link: http://allegro.pl/show_item.php?item=2045717528
  11. No ok, ale jak często spotyka się pełne wsparcie 3D w grach flash? Jakieś wyniki testowania wyświetlania takiej grafiki, czy to ma przyszłość i jakieś inne informacje ogólne?? Nie chcę zagłębiać się szczegółowo w programistyczne podejście do tematu, po prostu muszę nawiązać do tego tematu w pracy dyplomowej... znalazłem ciekawy przykład: http://helloenjoy.com
  12. no właśnie jak w temacie, gdzie mogę poczytać więcej na ten temat ewentualnie jakby się komuś chciało streścić co i jak to byłoby fajnie. Głównie chodzi o to czy są gry obsługujące pełne 3D, czy to tylko złudzenie ("sprajty" 3D, isometria, przemieszcznie krzywych itp)... Dzięki za odpowiedź
  13. to akurat widzę, tylko chodziło mi raczej o rysowanie kamieni i o sam koncept. Nie chcę aby moje kafle reprezentujące ziemię wyglądały jak brązowe wypełnienie z jakimś tam noisem. Ten tutek nawet fajny thx
  14. Witam szukam tutoriali do robienia tile'ów do gier 2D. Typu ziemia, trawka itp. w klimatach kreskówkowych (cos w stylu np. Dofus, Cortex Command). Chcę sobie zrobić np. kilka kamieni i losowo rozmieścić je sobie na scenie na Tile'ach z ziemią przykład:
  15. u mnie nie przeszło. Jedynie przepycha Child żeby było widoczne, a nie tworzy wypełnienia bez Child'a..
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy