Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

swirek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. swirek odpowiedział swirek → na temat → V-Ray
    O tym nie pomyślałem :) dzięki pomogło :)
  2. swirek odpowiedział swirek → na temat → V-Ray
    max depth mam już ustawione na: 32 ;) nawet tyle to już sporo :) zwiększanie wartości niestety nie pomaga.
  3. swirek odpowiedział swirek → na temat → V-Ray
    ps. tak tak szyba przyciemnia na całym jej obszarze, ale najlepiej to widać na czajniku ;)
  4. swirek odpowiedział swirek → na temat → V-Ray
    Diffuse jest biały (255,255,255), ale to chyba nie ma znaczenia jak refract też jest biały? :) zrzutka poniżej: https://www.dropbox.com/s/dstfkil7b8tbheo/zrzutka%20copy.jpg
  5. swirek odpowiedział swirek → na temat → V-Ray
    zmiana IOR niestety nie pomaga :(
  6. Serwus :) Mam problem ze szkłem w scenie (vray, 3dsmax 2012). Nie wiem dlaczego przyciemnia mi ono obiekty. Załączam dwie wizualizacje jedna bez szyby w drzwiach przesuwnych (czajnik na blacie kuchennym srebrny) druga z szybą (ten sam czajnik przyciemniony - czarny). https://www.dropbox.com/sh/hq7ob9d894gkb3n/TVSguI9KIg Dodam że w ujęciu drugim są trzy pary drzwi i one nachodzą za siebie. W miejscu gdzie jest czajnik są trzy szyby jedna za drugą. (również szyba w oknie przyciemnia mi vray sky). Ustawienia dla materiału szkła Refract i Fog color: 255,255,255, IOR: 1,1. (drugi już mniej istotny dla mnie problem, to vray sky w vieporcie wyświetla się jako biała płaszczyzna, a nie tak jak powinien czyli gradient, natomiast renderuje się ok:) Już brakuje mi pomysłów, jak rozwiązać ten problem :( Z góry dziękuję za podpowiedź :)
  7. swirek odpowiedział Roju → na temat → V-Ray
    Zwieksz w zakladce irridiance map wartosc interp. samples powinno pomoc. pozdr
  8. Witam:) Pracuję w biurze architektonicznym, do wizualizacji wykorzystujemy 3ds max 2008, (vray). Modele budowane są w autocadzie i podczytywane do 3ds max z pomocą opcji "file link manager". Umożliwiało to zmiany w modelu bez konieczności każdorazowego nakładania materiałów na cadowskie warstwy. Po zmianie maxa na 2008 mam problem z tą funkcją. W 3dsmax 2008 podczytując nawet ten sam plik (model w Autocadzie), któremu zostały nadane już materiały, traci je i przypisuaje z automatu materiały typu architectural. (ps.korzystamy z systemu windows xp 64 bit). Prooooooszę o pomoc i z góry dziękuję :)
  9. Witam ;) Probuje ustawic w vray'u niewidzoczny material, na ktory pada cien taki jak matte/shadow (standardowo w maxie). Uzylem do tego mat VrayWrapper (znalazlem do tego info na innym forum). Niestety mat wychodzi mi pol przezroczysty :( i na dodatek widac za szklanym materialem jak odbija sie w nim swiatlo. Potrzebuje tego materialu zeby obiekt wstawic w zdjecie. Zalaczam render probny i ustawienia mat. Moze macie jakis pomysl jak na to zaradzic?? Zgory dzieki za wszelkie info :) :) :)
  10. swirek odpowiedział swirek → na temat → V-Ray
    Wielkie wielkie dzięki :) jesteś nieoceniony :) :) :)
  11. swirek odpowiedział swirek → na temat → V-Ray
    oki wielkie dzięki :) ale nie mogę znaleźć zakładki Detail Enhancement
  12. Witam, Nie wiem czy ktoś już poruszał ten temat na forum, w każdym bądź razie nie mogłem go znaleźć. Korzystam z maxa + Vray i często stykam się z problemem niedokładności renderu :( Najcześciej widoczne jest w scenach budynków zewnątrz, gdy wymodelowane mam na przykład kamienne plyty z fugami, bądź odstępami - fugi te na moich renderach w niektórych miejscach zanikają, a płyty są połączone, a gdy dam kamerkę bliżej obiektu wszystko jest wporządku. Zastanawia mnie jeszcze to czy bardziej korzystne jest dla czasu samego renderu bardziej dokładne modelowanie czy używanie dużych tekstur o dużej rozdzielczości (np posadzki na dużych przestrzeniach). Z góry dzięki za wszelką pomoc :) :) :)
  13. Tak zrobię. Dzięki ;-)
  14. Jest to miejsce w którym się znajduje bar restauracja itd. i niestety posadzka jest bardzo zróżnicowana i ma dużą ilość wzorów na dużej przestrzeni. Powiem szczerze że nie chciało mi się modelować poszczególnych posadzek i wzorów jako odrębne elementy dlatego tak duża mapa zrobiona w photoshopie :)
  15. Dzięki za pomoc, zaraz sprawdzę sposób pionixa :) Narazie idzie u mnie render więc nie mogę :) Nie wspomniałem na początku, że używam Vraya 1.5 rc3, ale spróbuję i użyję standardowego mat. Jak nie da rady to będę musiał pociąć obiekt (duża podłoga) i pociąć mapę na cztery części. Z 2500x2500 już powinno pójść. Ale jak czas renderu znacznie się wydłuży to i tak będę musiał pociąć.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.