Jump to content

swirek

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About swirek

  • Rank
    Member
  1. O tym nie pomyślałem :) dzięki pomogło :)
  2. max depth mam już ustawione na: 32 ;) nawet tyle to już sporo :) zwiększanie wartości niestety nie pomaga.
  3. ps. tak tak szyba przyciemnia na całym jej obszarze, ale najlepiej to widać na czajniku ;)
  4. Diffuse jest biały (255,255,255), ale to chyba nie ma znaczenia jak refract też jest biały? :) zrzutka poniżej: https://www.dropbox.com/s/dstfkil7b8tbheo/zrzutka%20copy.jpg
  5. zmiana IOR niestety nie pomaga :(
  6. Serwus :) Mam problem ze szkłem w scenie (vray, 3dsmax 2012). Nie wiem dlaczego przyciemnia mi ono obiekty. Załączam dwie wizualizacje jedna bez szyby w drzwiach przesuwnych (czajnik na blacie kuchennym srebrny) druga z szybą (ten sam czajnik przyciemniony - czarny). https://www.dropbox.com/sh/hq7ob9d894gkb3n/TVSguI9KIg Dodam że w ujęciu drugim są trzy pary drzwi i one nachodzą za siebie. W miejscu gdzie jest czajnik są trzy szyby jedna za drugą. (również szyba w oknie przyciemnia mi vray sky). Ustawienia dla materiału szkła Refract i Fog color: 255,255,255, IOR: 1,1. (drugi już mniej istotny dla mnie problem, to vray sky w vieporcie wyświetla się jako biała płaszczyzna, a nie tak jak powinien czyli gradient, natomiast renderuje się ok:) Już brakuje mi pomysłów, jak rozwiązać ten problem :( Z góry dziękuję za podpowiedź :)
  7. swirek

    Plamy na żaluzjach

    Zwieksz w zakladce irridiance map wartosc interp. samples powinno pomoc. pozdr
  8. Witam:) Pracuję w biurze architektonicznym, do wizualizacji wykorzystujemy 3ds max 2008, (vray). Modele budowane są w autocadzie i podczytywane do 3ds max z pomocą opcji "file link manager". Umożliwiało to zmiany w modelu bez konieczności każdorazowego nakładania materiałów na cadowskie warstwy. Po zmianie maxa na 2008 mam problem z tą funkcją. W 3dsmax 2008 podczytując nawet ten sam plik (model w Autocadzie), któremu zostały nadane już materiały, traci je i przypisuaje z automatu materiały typu architectural. (ps.korzystamy z systemu windows xp 64 bit). Prooooooszę o pomoc i z góry dziękuję :)
  9. swirek

    Matte/Shadow w Vrayu??

    Witam ;) Probuje ustawic w vray'u niewidzoczny material, na ktory pada cien taki jak matte/shadow (standardowo w maxie). Uzylem do tego mat VrayWrapper (znalazlem do tego info na innym forum). Niestety mat wychodzi mi pol przezroczysty :( i na dodatek widac za szklanym materialem jak odbija sie w nim swiatlo. Potrzebuje tego materialu zeby obiekt wstawic w zdjecie. Zalaczam render probny i ustawienia mat. Moze macie jakis pomysl jak na to zaradzic?? Zgory dzieki za wszelkie info :) :) :)
  10. Wielkie wielkie dzięki :) jesteś nieoceniony :) :) :)
  11. oki wielkie dzięki :) ale nie mogę znaleźć zakładki Detail Enhancement
  12. Witam, Nie wiem czy ktoś już poruszał ten temat na forum, w każdym bądź razie nie mogłem go znaleźć. Korzystam z maxa + Vray i często stykam się z problemem niedokładności renderu :( Najcześciej widoczne jest w scenach budynków zewnątrz, gdy wymodelowane mam na przykład kamienne plyty z fugami, bądź odstępami - fugi te na moich renderach w niektórych miejscach zanikają, a płyty są połączone, a gdy dam kamerkę bliżej obiektu wszystko jest wporządku. Zastanawia mnie jeszcze to czy bardziej korzystne jest dla czasu samego renderu bardziej dokładne modelowanie czy używanie dużych tekstur o dużej rozdzielczości (np posadzki na dużych przestrzeniach). Z góry dzięki za wszelką pomoc :) :) :)
  13. Jest to miejsce w którym się znajduje bar restauracja itd. i niestety posadzka jest bardzo zróżnicowana i ma dużą ilość wzorów na dużej przestrzeni. Powiem szczerze że nie chciało mi się modelować poszczególnych posadzek i wzorów jako odrębne elementy dlatego tak duża mapa zrobiona w photoshopie :)
  14. Dzięki za pomoc, zaraz sprawdzę sposób pionixa :) Narazie idzie u mnie render więc nie mogę :) Nie wspomniałem na początku, że używam Vraya 1.5 rc3, ale spróbuję i użyję standardowego mat. Jak nie da rady to będę musiał pociąć obiekt (duża podłoga) i pociąć mapę na cztery części. Z 2500x2500 już powinno pójść. Ale jak czas renderu znacznie się wydłuży to i tak będę musiał pociąć.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy