-
Scena 3D: Sypialnia (z głowy)
Przydałby się może jakiś widoczek za oknem... No i ten grzyb w narożniku [spojenie ścian z sufitem :P]
-
Uwypuklanie obiektów
Można jeszcze dodać, że występują różne wersje tego modyfikatora [np. 3x3x3 itd.] Oznacza to ile punktów kontrolnych będziesz miał do dyspozycji. Im więcej ich tym dokładniej będziesz mógł odkształcać. Jeśli jednak chcesz po prostu uwypuklić najlepiej będzie użyć 3x3x3 i przesunąć tylko środkowy [środkowy naturalnie danej ściany :)] punkt.
-
Uwypuklanie obiektów
może któryś z FDD??:>
-
Odbicie światła od powierzchni
Tak, tak... przeglądałem, jednak znajdowało się w nim tylko to co już wiedziałem ;) Czyli jak uzyskać mgiełkę do momentu w którym światło pada na powierzchnię... Widać będę musiał się pobawić w mentala :)
-
Odbicie światła od powierzchni
A zatem jeśli się nie da w VRay'u to jaki byłby najlepszy do tego celu? Prosiłbym też ew. o jakiś tutek lub wytłumaczenie po krótce jak działa :)
-
Odbicie światła od powierzchni
Witam, Podczas tworzenia pewnej sceny natknąłem się na pewien problem. Chodzi mianowicie o odbicie światła. Chcę uzyskać taki efekt, by światło przed i po odbiciu od np. lustra miało pewien kolor [żeby było taką mgiełką]. Udaje mi się to zrobić jedynie częściowo. Światło jest widoczne, ale tylko do momentu gdy nie padnie na daną powierzchnię. Prosiłbym zatem o radę jak ten problem rozwiązać. Korzystam oczywiście z V-Raya [wersja około 1.46 ;)]
-
Model 3D: Moje modele .:: imagestudio ::.
Materiał na jednej z części [tej co się siedzi - krótszej] wydaje się być rozciągnięty, a po za tym, zbyt kanciate... trochę więcej chamferów bym dał... i te ?palemki? :P
-
Model 3D: Moje modele .:: imagestudio ::.
Materiał membrany bardzo leży :/ I ten wysokotonowy też dziwny jakiś mi się wydaje :/
-
Scena 3D: Pokoj ze spalonym oświetleniem :/
A może sprawdź czy światła vray'a mają włączone invisible, skoro masz jeszcze jednego Direct Light'a.
-
Wyświetlanie
Niestety nie pomogło :/
-
Wyświetlanie
Witam, Ostatnio w maxie 8 pojawił mi się pewien problem :/ Chodzi konkretnie o to iż nie zawsze odświeża mi widoków, ukrywa pewne krawędzie. Zachowuje się tak jakby miał za mało pamięci (?). Jednak jakiś czas temu [tydzień :]] pracowałem na dużym projekcie i ten problem nie występował. Dodam, że przeskalowanie obiektu na mniejszy nic nie pomaga :/ A model nie jest skomplikowany bo ma nie więcej jak 40 faców :/ Robiony był z box'a A to zanikanie krawędzi wygląda mniej więcej tak: http://img234.imageshack.us/img234/6066/help2wh9.jpg
- Dach
-
Dach
Witam :) Natknąłem się na kolejny problem :/ Tym razem chodzi mi o wymodelowanie dachu. Widziałem gdzieś kiedyś tutorial na ten temat, ale mi chodzi o to by odwzorować dach dokładniej niż w sposób który został tam przedstawiony. Dach ma mniej więcej taką fakturę: Z góry dziękuję za pomoc :)
-
Łączenie polygonów
Dokładnie o to mi chodziło... Dziękuję bardzo :)
-
Łączenie polygonów
No pociachana podłoga bardzo utrudnia mi rozeznanie się gdzie jest podłoga, a gdzie już ściana, bo w widoku od góry mam zatrzęsienie lini :P No ale cóż. Jeśli nikt nie przyjdzie z innym rozwiązaniem to będę musiał jednak tego boxa postawić ;]
zeed
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta