Jump to content

zeed

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

zeed's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Przydałby się może jakiś widoczek za oknem... No i ten grzyb w narożniku [spojenie ścian z sufitem :P]
  2. Można jeszcze dodać, że występują różne wersje tego modyfikatora [np. 3x3x3 itd.] Oznacza to ile punktów kontrolnych będziesz miał do dyspozycji. Im więcej ich tym dokładniej będziesz mógł odkształcać. Jeśli jednak chcesz po prostu uwypuklić najlepiej będzie użyć 3x3x3 i przesunąć tylko środkowy [środkowy naturalnie danej ściany :)] punkt.
  3. może któryś z FDD??:>
  4. Tak, tak... przeglądałem, jednak znajdowało się w nim tylko to co już wiedziałem ;) Czyli jak uzyskać mgiełkę do momentu w którym światło pada na powierzchnię... Widać będę musiał się pobawić w mentala :)
  5. A zatem jeśli się nie da w VRay'u to jaki byłby najlepszy do tego celu? Prosiłbym też ew. o jakiś tutek lub wytłumaczenie po krótce jak działa :)
  6. Witam, Podczas tworzenia pewnej sceny natknąłem się na pewien problem. Chodzi mianowicie o odbicie światła. Chcę uzyskać taki efekt, by światło przed i po odbiciu od np. lustra miało pewien kolor [żeby było taką mgiełką]. Udaje mi się to zrobić jedynie częściowo. Światło jest widoczne, ale tylko do momentu gdy nie padnie na daną powierzchnię. Prosiłbym zatem o radę jak ten problem rozwiązać. Korzystam oczywiście z V-Raya [wersja około 1.46 ;)]
  7. Materiał na jednej z części [tej co się siedzi - krótszej] wydaje się być rozciągnięty, a po za tym, zbyt kanciate... trochę więcej chamferów bym dał... i te ?palemki? :P
  8. Materiał membrany bardzo leży :/ I ten wysokotonowy też dziwny jakiś mi się wydaje :/
  9. A może sprawdź czy światła vray'a mają włączone invisible, skoro masz jeszcze jednego Direct Light'a.
  10. zeed

    Wyświetlanie

    Niestety nie pomogło :/
  11. zeed

    Wyświetlanie

    Witam, Ostatnio w maxie 8 pojawił mi się pewien problem :/ Chodzi konkretnie o to iż nie zawsze odświeża mi widoków, ukrywa pewne krawędzie. Zachowuje się tak jakby miał za mało pamięci (?). Jednak jakiś czas temu [tydzień :]] pracowałem na dużym projekcie i ten problem nie występował. Dodam, że przeskalowanie obiektu na mniejszy nic nie pomaga :/ A model nie jest skomplikowany bo ma nie więcej jak 40 faców :/ Robiony był z box'a A to zanikanie krawędzi wygląda mniej więcej tak: http://img234.imageshack.us/img234/6066/help2wh9.jpg
  12. zeed

    Dach

    No problem w tym, że to jest właśnie fotka, bo pytam jak wymodelować... Zresztą jakbym zrobił taki dach to już bym nie pytał :D EDIT: A ten pojedyńczy element to metodą editable poly?
  13. zeed

    Dach

    Witam :) Natknąłem się na kolejny problem :/ Tym razem chodzi mi o wymodelowanie dachu. Widziałem gdzieś kiedyś tutorial na ten temat, ale mi chodzi o to by odwzorować dach dokładniej niż w sposób który został tam przedstawiony. Dach ma mniej więcej taką fakturę: Z góry dziękuję za pomoc :)
  14. Dokładnie o to mi chodziło... Dziękuję bardzo :)
  15. No pociachana podłoga bardzo utrudnia mi rozeznanie się gdzie jest podłoga, a gdzie już ściana, bo w widoku od góry mam zatrzęsienie lini :P No ale cóż. Jeśli nikt nie przyjdzie z innym rozwiązaniem to będę musiał jednak tego boxa postawić ;]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy