-
Kursy 3ds max dla młodzieży
Wszystkich, którzy mają ochotę nauczyć się pracy w Autodesk 3ds max 2010 i mieszkają w Warszawie lub okolicach zapraszam do warszawskiego Pałacu Młodzieży na zajęcia grafikim trójwymiarowej. Zajęcia są przeznaczone dla uczniów gimnazjum/liceum/technikum, odbywają się dwa razy w tygodniu, trwają 1,5 godziny, zaczynają sie o 15.00 lub póżniej. Adres: Pałac Kultury i Nauki, Pl. Defilad 1, wejście od ul. Świętokrzyskiej, telefon kontaktowy: (22) 656 69 60.
-
Splejny - problem...
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=26040
-
Trójwymiarowy zbiór Mandelbrota
Przy dużej rozdzielczości, zamiast zagęszczać siatkę i używac modyfikatora displace, może lepiej będzie użyć mentalowej dispalce map (albo vray-owej, zależy czym renderujesz).
-
Problem z weldowaniem
Tych wierzchołków nie da się weldować. Jeżeli robisz powierzchnię, tworząc siatkę splajnów i nakładając na to modyfikator Surface, to wystarczy połaczyć splajny poleceniem Attach. Nie welduje się wierzchołków, w modyfikatorze Surface jest parametr, którym określasz tolerancję odległości. Można w pewnym sensie przyjąć, że Surface sam sobie welduje wierzchołki, które leżą odpowiednio blisko.
-
Kostki cukru
Jeżeli tak mało je widać, to może po prostu zrób teksturę ze zdjęcia cukru i wrzuć z jakąś małą mapą nierówności. Może i mało ambitne rozwiązanie, ale szybkie, proste i skuteczne.
-
Dispersion w Mental Ray
Mental nie obsługuje dispersion, obsługuje to chyba FinalRender, ale jakbyś chciał fake to podałem prostszy sposób niż Jeffa Pattona w wątku caustic contest (razem ze scenką i modelami diamnetów). Zmień tylko rodzaj gradientu na 4 corner (jeśli jest inny) bo daje najlepsze kolory i ew. pobaw się nasyceniem. Szybciej też się liczy niż ten materiał wymyślony przez Jeffa.
-
Jak zrobic działo jonowe oraz obsługa swiatła
Animując multiplier też mozna zrobić nagłe gasnięcie, wystarczy, że w sąsiednich klatkach da się klucze dla wartości np. 1 i 0. Hej Lukas :)
-
dwa pytania do modelarzy samochodów :)
O, ktoś Joycem poleciał, istny strumień świadomości, chyba najdłuższe zdanie na forum :)
-
JPG po klatkach
Ale jak tak renderujesz, to ja bym się od jpeg'a trzymał z daleka, ze względu na kompresję.
-
Deflector?
Create -> Space Warps -> Deflectors
-
Rag doll fizyka ludzi
Jeżeli uzywasz maxa, to tam jest standardowy skrypt który tworzy ragdolle (może np. zrobić to z bipedem). Nazywa sie to rctRagdollScrypt.ms, wystarczy go odpalić i gotowe, ma prosty interface. Jeżeli chcesz zrobić ragdolla z bipeda, to przed uruchomieniem skryptu stwórz bipeda.
-
Tworzenie terenu
Dużo detali = bardzo gęsta siatka + mapy nierówności.
-
Morpher ????
1. Skopiuj i zrób odbicie lustrzane 2. http://67.15.36.49/team/Tutorials/bodyhead/headbodyattach_1.asp 3. Chyba musisz po prostu zrobić kilka faz pośrednich.
-
Render po alfie
Albo wyrenderuj film osobno, a alfę osobno (render elements) i użyj filmu z alfą jako maski w montażu.
-
Pojawienie się obiektu w animacji!!
Przepraszam bardzo, ale chyba nie wiesz, o czym piszesz. Visibility może być płynnie animowane od 0 do 1, można też edytować krzywe animacji. Od kontroli opacity różni się tylko tym, że efekt jest "płaski", tak jak byśmy np. zmnieniali przezroczystość warstwy w Photoshopie. Najlepiej wybróbować oba efekty, i wybrać ten, który bardziej pasuje do danej animacji.
Jaros
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta