-
baśniowe drzewko w leśnej scenerii nocnej
Chciałem zrobić drzewko w lekko baśniowym stylu, jako część ciut większej całości w moim skromnym projekcie. Wyszło jak widać. Jakieś rady jak poprawić chociaż redner, żeby i trawka i drzewko były odpowiednio doświetlone (projekt zakłada scenerie nocną)? Użyty soft: maya + mudbox render mentalray, 2x direct lighty jedno światełko białe, drugie niebieskie, bez emisji fotonów bo mi prześwietlały trawke. Aha listków nie za wiele, bo wzorowałem się poniekąd na stylistyce bonsai. Uploaded with ImageShack.us
-
Scena 3D: Biuro
Sorry, ale nie wiem jaki jest sens używania darmowych modeli do tak małych projektów. Zwłaszcza że render to żadna rewelacja...
-
Pojazd 3D: Ford Mustang Fastback
No no, widzę że ostro skopałem. Ale dużą zasługą moich niepowodzeń jest fakt, że jak szukałem referek to każde zdjęcie było z innego rocznika ;] Dzięki za render - sporo pomoże!
-
Pojazd 3D: Ford Mustang Fastback
Po przerwie związanej z nadmiarem zaliczeń na studiach wróciłem do modelowania. Oto wynik mojej dzisiejszej pracy: Wiem że zkaszaniłem przerwę znajdującą się z przodu. Co, jak na razie, jeszcze do poprawy?
-
Pojazd 3D: Ford Mustang Fastback
No faktycznie bajerancki ten Shelby, chyba poszukam blueprintów :)
-
Pojazd 3D: Ford Mustang Fastback
Na razie strasznie mało. Mam pytanie - czy dobrze siatkę rozkładam?
-
Scena 3D: Ruiny
Jak malowane:)
-
Szczecin spotkanie grafikow #2 10.03.07 Mezo forte o 15:00
Ale patrząc z perspektywy to nie taki głupi pomysł był by z tym czajnikiem;)
-
Szczecin spotkanie grafikow #2 10.03.07 Mezo forte o 15:00
No i miałem czajnika na serwetce i nie przyuważyliście :P
-
Szczecin spotkanie grafikow #2 10.03.07 Mezo forte o 15:00
Stanowczo dementuje pogłoski na mój temat! ;)
-
Postać 3d: Wykrzywiona gęba
Z kamiennymi oczami to próbowałem ale lipnie to wyglądało. A z tymi refleksami - to pomyślałem że np na kulach bilardowych są podobne odbicia. A mapowanie wewnątrz otworu gębowego to celowo, żeby się nie zlewało z resztą mordy. mir123bych - Pan?:) Aż tak staro to się nie czuje :P
-
Postać 3d: Wykrzywiona gęba
No i o to chodziło - żebyście powiedzieli co wam się dokładnie nie podoba.
-
Postać 3d: Wykrzywiona gęba
Hmmm, mało mi to mówi. Jakieś konkretne uwagi?
-
Postać 3d: Wykrzywiona gęba
Taka sobie morda. Soft - maya, ps, render w metnal rayu. Zrobiłem dwie wersje - w kolorze i w skali szarości. Osobiście mi bardziej odpowiada czarno-biała. Pozdrawiam.
-
Szczecin spotkanie grafikow #2 10.03.07 Mezo forte o 15:00
Sie zjawie sie jak najbardziej :)
steve_loopez
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta