Skocz do zawartości

steve_loopez

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Chciałem zrobić drzewko w lekko baśniowym stylu, jako część ciut większej całości w moim skromnym projekcie. Wyszło jak widać. Jakieś rady jak poprawić chociaż redner, żeby i trawka i drzewko były odpowiednio doświetlone (projekt zakłada scenerie nocną)? Użyty soft: maya + mudbox render mentalray, 2x direct lighty jedno światełko białe, drugie niebieskie, bez emisji fotonów bo mi prześwietlały trawke. Aha listków nie za wiele, bo wzorowałem się poniekąd na stylistyce bonsai. Uploaded with ImageShack.us
  2. steve_loopez odpowiedział !Ewert → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Sorry, ale nie wiem jaki jest sens używania darmowych modeli do tak małych projektów. Zwłaszcza że render to żadna rewelacja...
  3. No no, widzę że ostro skopałem. Ale dużą zasługą moich niepowodzeń jest fakt, że jak szukałem referek to każde zdjęcie było z innego rocznika ;] Dzięki za render - sporo pomoże!
  4. Po przerwie związanej z nadmiarem zaliczeń na studiach wróciłem do modelowania. Oto wynik mojej dzisiejszej pracy: Wiem że zkaszaniłem przerwę znajdującą się z przodu. Co, jak na razie, jeszcze do poprawy?
  5. No faktycznie bajerancki ten Shelby, chyba poszukam blueprintów :)
  6. Na razie strasznie mało. Mam pytanie - czy dobrze siatkę rozkładam?
  7. steve_loopez odpowiedział simon_75 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Jak malowane:)
  8. Ale patrząc z perspektywy to nie taki głupi pomysł był by z tym czajnikiem;)
  9. No i miałem czajnika na serwetce i nie przyuważyliście :P
  10. Stanowczo dementuje pogłoski na mój temat! ;)
  11. Z kamiennymi oczami to próbowałem ale lipnie to wyglądało. A z tymi refleksami - to pomyślałem że np na kulach bilardowych są podobne odbicia. A mapowanie wewnątrz otworu gębowego to celowo, żeby się nie zlewało z resztą mordy. mir123bych - Pan?:) Aż tak staro to się nie czuje :P
  12. No i o to chodziło - żebyście powiedzieli co wam się dokładnie nie podoba.
  13. Hmmm, mało mi to mówi. Jakieś konkretne uwagi?
  14. Taka sobie morda. Soft - maya, ps, render w metnal rayu. Zrobiłem dwie wersje - w kolorze i w skali szarości. Osobiście mi bardziej odpowiada czarno-biała. Pozdrawiam.
  15. Sie zjawie sie jak najbardziej :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności