Skocz do zawartości

skow

Members
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Bydgoszcz, Łódź

skow's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. dym ulatuje z kominow jakby prowadzial go lekki wiaterek, a wydaje mi sie, ze ta maszyna porusza sie nieco szybciej niz 'lekki wiaterek', takze powinien byc znacznie bardziej rozwiany i 'urywany' tuz nad kominem, by pomknac ostro za samolot... co do samej maszyny, swietna ;)
  2. powiem krotko- jest dobry, hehe... piekne swiatla, rzeczywiscie, bardzo podoba mi sie lakier i ta czarna siatla przyslaniajaca silnik... niestety realizm pracy psuje tutaj to samo, co mozna znalezc w 99% samochodow zrobioncyh w 3d... jakim cudem przednie i tylne felgi sa ustawione tak samo? widziales kiedys takie auto w realu?
  3. masz racje, szachy sa do poprawnia, narazie nabieramy doswiadczenia, np pionki przesuwajac sie powinny dodatkowo obracac sie, wtedy przeuniecie jest bardziej realne... niektore klatki sa poza tym nieostre i powinno ich byc 2x tyle... wszystko poprawimy, jeszcze jakies uwagi?
  4. okej, daje link to tego co zrobilem w sobote... jest to narazie jedynie motyw szachow, wszystko bedzie przeplatane tak jak pisalem wyzej, wiec bedzie wiecej dynamiki... calosc zostanie w dodatku na pewno poprawiona, przejscia nie beda dokladnie takie, dojdzie intro, outro, napisy oczywiscie na tle tego ognia, bieg rycerza, walki, itd, itd... zreszta wszystko jakos pokrotkce przedstawilem na poczatku tej wersji... the knights 30%.wmv- http://www.skow.lh.pl/others/knights-v01.wmv uwaga, plik zajmuje 8.89mb... czekam na wasze opinie... aha, animacja, jak i opisy znajduja sie rowniez na stronie http://www.skow.lh.pl/others/knights.htm... jesli wolicie sciagnac .rar'a i odbejrzec z dysku to zapraszam tam...
  5. niee, w nfs wpadli na to, zeby dac lusterka boczne
  6. hm, elegancko, tylko ten zardzewialy tlumic nie pasuje to tego nowiutkiego lakiery i pociski sie tak troche swieca jakby byly ze... zlota...
  7. ahm... willow: jedna klatka bedzie trwala max 0.15sek... jasne, ze ma byc skokowa, jeszcze dobiore ten czas, tak zeby sie dobrze prezentowalo i zaleznie od danego ujecia...
  8. musze dodac, ze efekt skakania postaci zywych nie zostanie stworzony tylko dlatego, aby uzyskac spojnosc filmu... ma to rowniez nadac specyficzny klimat calej animacji, ktora prawdopodobnie zostanie dodakotwo lekko postarzona i raczej nie bedzie w full RGB...
  9. skow

    Short film- Honor

    fabula mi sie podoba, nie wszystko musi byc smieszne... taki koniec bedzie o niebo lepszy, z nutka tajemniczosci i bardziej zapadajacy w pamiec... dobrze ci idzie, powodzenia...
  10. mysle, ze podejme ten trud, gdyz samo krecenie bedzie nielada zabawa (walka dwoch polnagich rycerzy zima w lesie, nad woda, na polanie, hehe)... w dodatku z tym miesiacem to chyba troche przesadziles, wiadomo, ze to pracochlonne, ale jesli wszystko jest dobrze zaplanowane i zoorganizowane, a jest, to zrobie to w dwa weekendy (jeden krecenie, drugi skladanie), zaczynam w ta sobote... a dlaczego uwazasz, ze efekt jest mizerny? napisz cos wiecej... pozdrawiam...
  11. asblaze- w dziecinstwie robilem podobne animacje o bardzo dlugich klatkach zwykla kamera analogowa, wlaczajac i 'szybko' wylaczajac REC i bardzo mi sie to podobalo... teraz jedna klatka bedzie miala miedzy 0.5sek, a 0.15sek jesli sie nie myle, a dodam, ze nie chodzi mi o uzskanie efektu plynnego ruchu! wzialbym wtedy kamere cyfrowa, efekt 'skakania' filmu czy jak to tam nazwac, jest zamierzony... co sadzicie?
  12. nie, dlaczego? jesli chodzi tobie o przeksztalcenie tego w film rysunkowy, to zamierzam po prostu poszczegolne klatki w programie na kredke/olowek zamienic...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności