niemoge połączyć koszulki utworzonej splaine'm (2 kwadraty),ponieważ przy zaznaczaniu krawędzi w gamment maker>seam zaznacza mi sie cały obwód ,a podrugie występuje mi błąd gdy biore create seams o treści:"seam line is topology wrong"i nie pokazują się wogle żadne zielone linie ,a potem jak biore clothfx i simulete ,local(po zaznaczeniu obiektów) niec sie niedzieje tylko teksturki opadają.help!(mam max8)
ręcznie ale jak jaką techniką ...aby tą był hi poly ,,,a najlepsze od czego zacząć od narysowania i surface..ktoś mi pisał ze to przestarzała metoda....
jak by ktoś miał modele postaci z final fantsy nawet nie orginalne i na pierwszy rzut oka nawet nie podobnymi a najbardziej szukam clouda strifa z final fantasy 7 ac. dzięki!!!
jak jeszcze rownie łatwo i dobrze mozna wygenerować ubranie,,, a co potem zrobić zeby przypominał materiał przy renderingu...? a i czy sie da jakoś symulować falowanie materiału czy trzebaa sie bawić recznie,,,/?
mam pytanie ...w wersji max8 jest takie coś jak gamment maker a wmoim złomie (max 6)niema ...mozna go jakoś dodać a jak nie to jest jakiś inny przyrząd o podobnych funkcjach??
mam problem to chyba numer 30012 ale mniejsza z tym..chodzi oto ...ze niemoge tak jak jeden gość tutaj : http://max3d.pl/tutoriale/kurs116/cstutorial.htm
połączyć swego mesha z bipedem całym(powtarzam nie naczęści ..(cały biped do jednego mesha));
spoko spoko..angielski znam troche ..ale niechce mi się meczyći zastanawiać co znaczą niektore słowa...a tematów nie bede zakładał .ale nie znacie jakichś stron z video tutorialem?