Skocz do zawartości

Yarek68

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    ... A czy ktoś wie, jak można zwiększyć przepływ światła przez szybę, mam wrażenie, że szyba pochłania za dużo światła, elementy za nią są trochę za ciemne?
  2. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    ... max depth w zakładce global switches w render setup do 7. Pomogło. Dziękuję.
  3. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    .. ale zwiększyłem override max depth w zakładce global switches w render setup do 7, i chyba problem zniknął. Jutro jeszcze sprawdzę dokładniej.
  4. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    ... ... override max depth mam nie zaznaczone, a podnoszenie max depth jeszcze powiększa efekt.
  5. Yarek68 dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam wszystkich Czy może ktoś doradzić, jak pozbyć się ciemnych odbić na szkle, gdzie światło przechodzi przez kilka szyb. Oświetlenie dome vray, enviroroment biały. z góry dziękuje za pomoc i zamieszczam obrazek i ustawienie materiału szkła.
  6. Witam Jak dobrać wielkość obrazu po renderze do wielkości wstawianej mapy hdri w enviroment aby obraz był ostry. Ustawiam proporcje, wielkość \to wszystko pod klawiszem f10\ i zawsze jest nie ostre. Wstawiając jako tło zwykły jpg, ustawiam wielkość wyjściową renderu jak wielkość wstawianego obrazka i jest ok. A przy mapach hdri coś robię źle. z góry dziękuję za pomoc i jej próby i czekam na podpowiedzi
  7. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    ... szkoda. Pracuję w firmie meblowej, wykonuję wizualizacje dla Klienta. W jego pomieszczenie wstawiam meble i renderuję. Tłem z reguły jest zdjęcie jego pustego lokalu. Problem jakoś omijałem, dając materiały mniej połyskliwe. Ale w końcu każdy dąży do perfekcji i chciałem poradzić sobie z tym problemem. Może jeszcze ktoś spróbuje, może jest jakieś wyjście, z góry dzięki nawet za próby pomocy. pozdrawiam i zachęcam do prób.
  8. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    ... i nikt nie zna odpowiedzi? Rozwiązanie jest pewnie proste, ale na takie generalnie najtrudniej trafić.
  9. Dzień Dobry wszystkim Chciałbym wstawić obiekt w zdjęcie, \w environment wstawiłem obrazek, w background ustawiłem wyświetlanie environment\. Wstawiłem dwa obiekty na plane w scenę, lewy obiekt jest matowy, prawy chromowany. Lewy jest widoczny, prawy zrobił się przeźroczysty. Czy ktoś mógłby mi pomóc?
  10. Yarek68 odpowiedział guapo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    ... narysuj w cadzie bryłę, wyprofiluj ją tak jak ma być i zaimportuj ją do do maxa. pozdr.
  11. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ja pozbyłem się tych poliglonów poprzez skopiowanie całej płyty, przesunięciu jej o np. 1 cm a następnie zrobiłem część wspólną \\w Boolean\intersection\\ i niechciane poliglony zniknęły. 15 sekund i po problemie. Tutaj takie rozwiązanie zadziałało. pozdr. i dziękuję za pomoc
  12. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    ... dzięki. Kilka cennych uwag i tydzień szukania w kieszeni. pozdr. Tylko z tym punktem 7 jest problem. Ginie mi cała krawędź itd.
  13. Yarek68 odpowiedział Yarek68 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    ... ale po kolei. Rysuję boxa, zmieniam na poly i connect, chamfer, extrude? Rowki są w osiach co 10 cm, każdy ma szerokość 1 cm i taką samą głębokość. Z rowkowaniem sobie poradzę, tylko to rozmieszczenie.
  14. Yarek68 dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam Mam wymodelować panel ścienny http://www.vitrum.com.pl/bin/img/space%20wall/p_srebrny.jpg.html w 3dmax 2010. Jest to płyta 200/90 cm i są na niej co 10 cm rowki o szer. 1 cm. Jak można to najszybciej wykonać? Nie mogę poradzić sobie z równomiernym podziałem edge na boxie, aby zaznaczając polyglony cofnąć je do środka płyty poleceniem extrude. pozdrawiam i czekam na podpowiedzi z góry dzięki
  15. b. proszę. dzięki i pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności