Greenman
Members-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
CK
Greenman's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
Greenman odpowiedział chveti → na temat → Work in progress (WIP)
test fragmentu pracki -
Protest w Knurowie - Autostrada zniszczy zabytkową kolonię
Greenman odpowiedział powelt → na temat → Architektura
Moim zdaniem jesli już rozpoczeli budowę to wyburzać!! Z tego co jest na stronie to plany budowy były znane od dawna. Budynki te nie są wpisane do rejestru zabytków, skoro one takie wspaniałe to czemu nikt tego zrobił.Zastanawia mnie czemu ten protest zaczął się dopiero teraz, a nie jak był etap projektowy autostrady? Jak zaczeła się budowa to się nagle przypomniało, że to zabytki. Przez to będzie tylko opóźnienie w budowie, zmiany w planach też raczej do tanich nie należą. Kasa podatników pójdzie w błoto zamiast na kolejne odcinki A-1, tylko dlatego że ktoś w odpowiednim czasie nie dopełnił swoich obowiązków. A potem sie mówi, że w Polsce nie ma autostrad :) Pozdrawiam -
Problem: jak zrobić ścianę w imitacji betonu?
Greenman odpowiedział demigod → na temat → Dyskusje, pytania i odpowiedzi
Może się zbłaźnie, ale co tam :p A jakby zrobić z betonu architektonicznego, np jak ten http://www.reckli.de/en/start_en.htm Bo z tego co tam jest, to takie plyty po 1cm grubości mają. Także wagowo jakoś bardzo by nie było straszne chociaz wątpie czy oni to sprzedają na sztuki. -
Może orientujecie się jakie są stawki dla kreślarzy. Bo mam oferte pracy na wakacje jako kreslarz i nie wiem ile można wyciagnąć z tego, a nie chciałbym się dać zrobić w bambuko :). Pracodawca, chciałby się rozliczac od formatu rysunku. Coś słyszałem, że jest jakas stawka podstawowa + dodatek za stopień zarysowania formatu. Tylko jak kogos pytam to nikt nic nie wie. Może chociaz Wy coś wiecie. :) Pozdrawiam
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
Greenman odpowiedział chveti → na temat → Work in progress (WIP)
Witam, takie sobie łóżeczko. P.S. Jak zrobić fajna pościel ?? -
Witam, może pokombinuj z układem mebli troche. jak narazie to za regałem beda zbierać się duże ilości kurzu, a poza tym bedzie utrudniony dostęp do tych "pokręteł" od żaluzji bo one zazwyczaj chyba są od strony ściany. I tak zapytam po co Ci zasłony skoro są żaluzje? Na 3 renderze jest krzywy sufit :) Pozwoliłem sobie narysować co nieco, może Ci coś pomoże, a jak nie to olej to :P
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
Greenman odpowiedział chveti → na temat → Work in progress (WIP)
maverick sheep- przegląd u pana dr. Marka P. na PWr. A obsiusiane przez 100 takich samych kotków na około bo na ostatnią chwile robione i juz brakło nocy na dopracowanie :p -
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
Greenman odpowiedział chveti → na temat → Work in progress (WIP)
Więźba robiona na przegląd na ostatnią chwile :) -
Witam Kolejna próba. Tym razem po przesiadce do nowego mental. Jest lepiej i szybciej co mnie cieszy :) Ale jeszcze dużo brakuje. Render z samplingiem -1,2, filter Mitchell, spatial contrast na ok. 0.1. Preset FG- low, dodatkowo zrobione z AO. Nie wiem dlaczego mi się zrobia czarna kreska przy połączeniu sciany z syfitem ( napewno nie od AO) , ale będe się starał to poprawić Teraz zabieram sie za poznanie nowych materiałów mentala. Co by moja sypialnia była zliżona jakością do kuchni tweety-iego :) Komentarze i rady mile widziane. Pozdrawiam
-
Dzięki DaveBorck i SWRSC za rady. Zastosuje i zobaczymy co z tego wyjdzie. I tak z ciekawości może się orientujecie, skoro samples UV ustawia się na max do 9 to po co jest możliwość ustawienia 1xx?? Ustawi to później taki laik jak ja i się dziwi czemu rendery się tak długo robią. :)
-
Witam Może tutaj ktoś mi pomoże, bo w wipie nie uzyskałem odpowiedzi na dręczące mnie pytanie. Soft to max 6. Fragment rendara 800x600 z samplingiem -1,2, filter Mitchell, spatial contrast na ok. 0.1 "Siedze nad tą sypialnią i powoli trace do niej cierpliwość. Materiały puki co nieruszane. Ciągle walcze z renderem. Mam nadzieje że mi pomożecie. Jak pozbyć się tego cholernego szumu z rendera. Radiusy FG jak sa małe to wychodzi szum, jak sa duże to widać plamy od GI. Wrzucam tez ustawienia świateł. 1 spot jako słońce + 2 spoty w oknach z area szhadows ustawionymi na wielkośc okna. Pozdrawiam ." Z góry dzięki za pomoc. Aha, link do wipa http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=33011
-
Witam Siedze nad tą sypialnią i powoli trace do niej cierpliwość. Materiały puki co nieruszane. Ciągle walcze z renderem. Mam nadzieje że mi pomożecie. Jak pozbyć się tego cholernego szumu z rendera. Radiusy FG jak sa małe to wychodzi szum, jak sa duże to widać plamy od GI. Wrzucam tez ustawienia świateł. 1 spot jako słońce + 2 spoty w oknach z area szhadows ustawionymi na wielkośc okna. I co wam sie nie podoa w oknach? Toże takie zwykłe standartowe, czy materiały czy co ?? Pozdrawiam
-
Kolejna próba. Z własnej oceny to muszę zmienić materiał zasłon, pościeli i dywanu. Oceniajcie i dawajcie rady. i teraz pytanka :) - Jak pozbyć się tego cholernego grzyba ?? :) - Jak przyspieszyć render bo to "cudo" powyżej robiło się 16h na Athlonie X2 3800+, 1GB RAMu. Tak,tu możecie się śmiac :P Co mi się bardzo niepodoba bo to zdecydowanie za długo. Pozdrawaim.
-
Te plamy to są złe ustawienia GI w mentalu. Staram się to poprawić ale narazie jest jak widać :/
-
Mały update, że tak napisze 1-0 dla mentala. Miałem błąd maxa i zepsuło mi się oświetlenie sceny. Także swiatło zaczynam od nowa. Jak widać początki marne. Przegrywam z grzybem i plamami :) Dorzuciłem obrazki, jeszcze jeden wazonik z kwiatkami i poprawiłem okna. Jednak nie zgadzało mi się tak jak myślałem. Podłaga chwilow zamieniona na standartowy materiał. P.S. Jak naprawić błąd że ściana z oknami nie stanowi przeszkody dla światła????? po tym błędzie to też się zepsuło. Wcześniej było wszystko ok.