Skocz do zawartości

grzechv

Members
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdańsk

grzechv's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. grzechv

    jaki windows pod 3dmax'a

    Pytam, bo niecierpie swiezych instalek, a wersji polskiej nie mozna uaktualnic wesją angielska. arev: thx Jeszcze jedno pytanie, czy jesli pisze ze system jest 32/64bit to oplaca sie taka hybryde instalowac??
  2. grzechv

    jaki windows pod 3dmax'a

    wiecie czy jest juz polska wersja winxp64??
  3. Ciezko sie ja oglada, trzeba przewijac scrollem. Ja bym dal w mniejszej rozdzielczosci i link do wersji 'hd'. Te opadle listki, zdaja mi sie troche dziwne, niektore wydaja sie lewitowac. Super zielen i kamyki, Ogolnie bardzo fajna pracka. :D
  4. Faktycznie zupelne nie zwocilem na to uwagi przy teksturowaniu, moze tez troche przesadzilem z tym rozmyciem, thx za komenty. Postaram sie poprawic w wolnym czasie i moze dorzucic jeszcze jakies inne ujecie.
  5. Vizka domku znalezionego w katalogu, zrobiona 4fun, z naciskiem na szybkosc wykonania. Piszcie co poprawic, a co jest ok. max9, vray, onyx tree, ps pozdro
  6. super, tylko czemu taki samotny ten domek?? zrob cała wioske. XD (to raczej do dzialu v.i.p.)
  7. ok, to obiecuje sie nia zajac jak tylko bede mial czas. pozdro
  8. cos brudny ten sufit nad szawkami :P, pozatym miejscami ladnie.
  9. wiernie wykonany model, gorzej z materialami i renderem, np korpus powinien byc bardziej matowy, zobacz zdjecia orginału.
  10. bardzo plastyczna pracka, ja bym jednak zezygnowal z tego dołu i zrobil panorame jak sugerowal D4D4L
  11. chcialbym wszystkim podziekowac za krytyke :D wrzucam do głownego topica renderki z poprawionym morzem, mam nadzieje ze na lepsze.
  12. Chyba faktycznie troche bezmyslnie skopiowalem to morze z jednego tutoriala, a co do skal to fakt, ale nie mialem lepszego pomyslu na ich wykonanie.
  13. Jakis czas chodzila za mna ta latarnia. Pracka zrobiona dla odreagowania, w wolnym czasie. czas pracy: jakies 2 dwa dni po pare godzin, głównie dłubanie przy materialach i renderze. soft: 3dsmax, vray, ps Siateczka //poprawine// #1 #2
  14. własnie taką reakcje chciałem uzyskac faktycznie na body jest smoke, troche z nim przegiełem, postaram sie niedługo wrzucic lepszy render
  15. Pracka robiona w wolnym czasie, miedzy vizami, dla zabicia czasu renderow. Karabin wymodelowany bardzo dawno, cała reszt nowa. Praca inspirowana Battlefieldem 2. Dlatego tez kolba nie jest drewniana. Oczywiscie vray + ps.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności