-
Mudbox2009 TRIAL!
pojawiły się nowe stery do ATI może będzie lepiej, zalecam testy sam sprawdzę już jutro :)
-
Mudbox2009 TRIAL!
radi0n u mnie dokładnie to samo, jak na razie nie znalazłem na to rady
-
Mudbox2009 TRIAL!
Ano niestety. Po Twoim poście sprawdziłem na jaszczurze i krowie i niestety podobnie. Zdaje mi się, że to nie odosobniony problem spotkałem się już z nim na sieci jak szukałem o tym jakiegoś info.
-
Mudbox2009 TRIAL!
ja niestety się rozczarowałem,a długo go wypatrywałem. program się przycina i na 100 i na 8 ml poly. po każdym najdrobniejszym użyciu pędzla MB się przywiesza na 1 - 2 s. mogę malować po 8 ml kulce beż absolutnie żadnych zwolnień, ale jak puszczę pędzel komp staje. jak na razie niestety trial zupełnie nieużyteczny, pozostaje czekać na rozwój wydarzeń. testowane na C2D @ 3.5 Ghz, 2 GB DDR 3, HD 3850 również kręcony., windows xp 32 bit wiem, że to nie demon prędkości ale przy 100 poly ... :(
-
Postać3d: Smok wodny
szczerze mowiac mam mgliste pojęcie jak zrobić to lepiej, narazie się tym nie przejmuje i modeluje :)
-
Postać3D: Lord Demon- Tired of evil
właśnie, i na jakim sprzęcie modelujesz, ile poly na raz mozesz trzymać ? model jak dla mnie zachwyt, dluższą chwilę nad nim dumałem :P długo bawisz się w Sculpting ?
-
Postać3d: Smok wodny
Witam, to mój pierwszy projekcik więc proszę o wyrozumiałość ]:-> . Modeluje smoka w mudboxie, na razie skupiłem się na głowie. Cel projektu jest taki, żeby osiągnąć fajny efekt, dużo się nauczyć przy okazji dobrze się bawiąc. Niestety fotki to tylko print screen jak na razie, z jakiegoś powodu max odmawia współpracy (1 M poly ). Puki co tył głowy nie ruszany, a skóra będzie raczej wymieniona. Wszelkie uwagi mile widziane :).
-
Pojazd 3D: audi a3 sportback
hmm ladnie sam zabieram sie za to audi juz 3 raz ale jakos nigdy mi sie nie podoba efekt ;P tak apropos czy to przetloczenie na masce zaraz nad grilem nie jest troche zbyt ostre? wyglada jakby maska byl tam zalamana
-
Sterowniki KX
hmm wlasnie wgralem te stery ale nie moge ustawic 5.1 raja mi tylko 2 głośniki hmmm
-
bardzo niewyrażne bmp - ustawianie blueprint
no dzieki dzieki jest lepiej ale nadal jakos malo wyraznie, pokminie jeszcze :)
-
bardzo niewyrażne bmp - ustawianie blueprint
hey witam nie jestem pewien ale moj maly problem bardzij podpada pod modelowanie niz teksturowanie. ogólnie sprawa wygląda tak. ustawiam 4 poly tak, żeby nałożyć na nie bmp z rzutami auta, ale po nałożeniu tekstury jest ona strszni niewyraźna. bmp mam w bardzo wysokiej rozdzielczości, liczyłem na troche lepszy efekt w 3ds. nawet jeśli stworze bardzo duże poly to i tak opbraz jest rozmyty. za każdą pomoc wielkie dzięki .
- fuse
- fuse
LeonHeart
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta