Skocz do zawartości

Wolverin

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Wolverin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wolverin

    Środek obiektu, POVIT

    Dziękuję za odpowiedź, dokładnie o to chodziło :o i teraz jest po ludzku
  2. Na początku, Panowie, Panie, po prostu nie mam czasu, szukałem, ale nie mogę znaleźć. Jestem początkujący, w miarę możliwości przeglądam tutoriale, wiem, że gdzieś to widziałem, ale nie mogę przypomnieć sobie gdzie. Do rzeczy, o co chodzi. Mam obiekt w trybie edycji kopiuję część ścianek i rozdzielam obiekt, i teraz mam taki problem, środek obiektu jest umieszczony dużo poniżej centrum obiektu, zapamiętany jest środek obiektu matki i wszystkie operacje GRS wykonywane w trybie obiektu, wykonują się ze środkiem dużo poniżej środka samego obiektu. w 3ds max ustawienie POVIT bo o to się rozchodzi jest banalne, a tutaj w blenderze mam kłopot, nie mogę po takim kopiowaniu ustawić środka obiektu w jego faktycznym i matematycznym środku, tylko pozostaje on mi dużo poniżej samego obiektu, poza nim np jakieś 10 cm jeżeli tak wielki miałem obiekt, a obiekt skopiowany ma np 2 cm. Jak sobie z tym poradzić ?? Co trzeba zrobić, aby ten środek był w faktycznym środku a nie poniżej lub gdzieś z boku. Znalazłem gdzieś że klawisz F9 uaktywnia taką opcję, ale u mnie nie robi tego, Blender 2.65a
  3. Mała aktualizacja. Ściągnąłem coś takiego GPU Shark tam widać które karty jak sa obciążone, widać wyraźnie że podczas renderowania pracują obie na 99% czyli prawie 100 ;P Do tego uruchomiłem tester OpenCl w postaci Laguana_opencl takie coś co pokazuje samochodzik i daje sie interaktywnie oglądać. Jakież moje zdziwienie, Shark pokazuje obciążenie GTX 470 w 99% a 670 w 1% jakże ja bym tak chciał w 3ds Max, zna ktoś jak temu zaradzić. Mógł bym wtedy pokazać jak wygląda wydajność 470 kontra 670 i jak pracują razem, o ile przyspiesza lub zwalnie :D Kilka osób juz pytało się o takie testy.
  4. Przepraszam za podłączenie się pod wątek, ale pośrednio moje pytanie dotyczy tego samego problemu. Mam dwie karty w kompie, pierwsza, główna to gtx 670, druga gtx 470, wiem gdzie ustawić, na którym GPU ma pracować render, wszystko robię dokładnie tak jak w opisie na stronie, link powyżej. Niestety z uporem maniaka program wykorzystuje kartę główna czyli GTX 670 nie daje się zmusić rendera do pracy na gtx 470, chciałbym tamtą wykorzystywać do Active..., aby nie powodować spowolnienia pracy na monitorze z powodu obciążenie GTX 670, niestety nie udaje mi się to. Karty nie pracują w SLI bo do wykorzystanie OpennCl oraz CUDA (przynajmniej tak myślę) nie potrzebuję tych kart łączyć, Teraz pytanie, (nawet jak bym chciał zrobić SLI to nie zrobię, płyta nie wspiera tego rozwiązanie), czy to może mieć znaczenie czy nie? W oknie wyboru kart do pracy w V-ray mam widoczne 2 karty i napisane stoi że "Found a total of 2 OpenCl devices" po odznaczeniu GTX 670 i naciśnięciu Set devices wyskakuje Failed to update the OpenCl devices to use. 3ds MAx wyłączony, w usługach nie mam obecności serwere V-ray... chyba że pod inną nazwą sie to ukrywa, jak zmsić V-raya do pracy na gtx 470 ??
  5. mam pytanie do twórcy, czy mnie sie wydaje czy koło wanny na stopniu, dokłądnie pod jest oświetlenie i elektryka ?? no z mojego punktu widzenia, pomysł świetny tylko szkoda że bardzo niebezpieczny, prosze nie pisać że da się zrobić tą instalacje szczelnie, oczywiście istnieją normy szczelności, ale jako elektryk z doświadczenia wiem że z czasem wszystko traci szczelność, to rozwiązanie wygląda świetnie, szkoda tylko zę jest bardzo niebezpieczne dla urzytkownika, woda prąd ... sami rozumiecie.... i jeszcze prysznic który sobie tak może na to lać.... osobiście zrezygnował bym z tego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności