Skocz do zawartości

yanek83

Members
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Turek

yanek83's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Reputacja

  1. Jak to pobrać? jest tylko w wersji flash do oglądania na stronie...
  2. yanek83

    V-Ray świecący materiał

    Dziękuję za szybką odpowiedz. Przykładowy czajnior zaświecił przy wartości 80 nie wiedziałem że tak ostro trzeba postępować.
  3. Witam Wykonałem scenę z tak zwanym LWF czyli z Linear workflow. Więcej pod poniższym adresem http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37838 Mój problem polega na tym że gdy próbuję wstawić jakiś świecący materiał renderuje się on jako czerń. Co mi bardzo nie na rękę... Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić? Nie chce wskoczyć także żadne inne oświetlenie nawet zwykły v-ray light z formie plana. ten czerwony plane to własnie światło v-ray light
  4. powiem tak, Nie chce nikogo podburzać ale ja najpierw pracowałem w Maxie i nadal do niego czasem wracam, jeśli o mnie chodzi Blender i jego unwrap przewyższa unwrap maxa... jest o niebo wygodniej rozkładać siatkę itp Nad blenderem pracują specjaliści z graficall.org i rzesze innych programistów, jego błędy są łatane i rozwijane nowe funkcje niech mi jakiś stary weteran maxa powie jak rozwinął się max w tym samym czasie?? uwrap praktycznie nie zmienił się od wersji 5 ani o jotę... Nie twierdzę ze max jest do bani(wielu ludzi modeluje i teksturuje w blenderze a składa scenę w Maxie), twierdzę że nie program powinien ograniczać wyobraźnie człowieka... wielu użytkowników blendera twierdzi że interfejs blendera jest bardzo wygodny... Oba programy są bardzo dobre choć przyznam że do niektórych trzeba podejść z głową bez uprzedzeń :) PS. czy w tych pracach jest coś "nie profesjonalnego"? http://www.blender.org/features-gallery/gallery/art-gallery/
  5. yanek83

    Pinowanie

    Witam Problem polega na tym iż wykonałem unwrap prostego elementu kilka punktów na rozłożonej siatce UV spinowałem ale pinowanie nie działa tzn chwytam za piny ale siatka nie zachowuje się jak w videotutorialu Ani najpewniej nie wcisnąłem czegoś może mi ktoś powiedzieć gdzie może leżeć pies pogrzebany? dodaje plik .blend Dziękuję za pomoc działa bardzo dobrze ;) Naturalnie rep należny dla Pana adrian2608
  6. yanek83

    Blender mechanika i kości

    dziękuję Aniu twój sposób okazał się najprostszy i najlepszy :) PS. twoje videotutki zasługują na ogromną liczbę repów :) na prawdę wielki "szacun"
  7. Witam Opanowałem już jak poruszać jednolitym obiektem za pomocą kości w blenderze a co jeśli chciałbym stworzyć coś w rodzaju ramion np koparki gdzie widać ruchome elementy. Jak poruszać za pomocą armatury kilkoma obiektami? :) Druga sprawa to chciałbym aby kości nie deformowały obiektów a jedynie nimi poruszały :) czy to chodzi o parenting czy rozwiązanie jest w czymś innym? Do postu dołączam załącznik z przykładową "nóżką".
  8. Problem polega a tym iż chce extrudować prosty kształt koła a następnie po nałożeniu modyfikatora PathDeform [WSM] na powstały cylinder, dopasować jego kształt do wcześniej utworzonego splina. Następnie zaanimować extrude... Całe jednak przedsięwzięcie zatrzymuje się na etapie PathDeforma gdyż okazuje się że po kliknięciu na Pick Path i Move to Path owszem następuje deformacja cylindra i dopasowanie do ścieżki ale niestety całość jest całkowicie zepsuta, chyba ze względu na zbyt małą ilość segmentów. Może coś ułatwi jak pokaże splina, może to jego wina? zalocznik.max
  9. Na podanej poniżej stronie jest tutorial jak wykonać łańcuch tak aby układa się on ta jak splain czy może mi ktoś po polsku wyjaśnić od kroku 10? nie czaje zbytnio angielskiego a do tego kroku było zrozumiale. http://www.3dnuts.com/tutorials/model_chain.shtml
  10. Dziękuję za uwagi :) niedługo zaczynam unwrapa w szkole więc na pewno coś powinno z tego wyjść :)
  11. Dobra model myślę że zakończony jako wprawka do wingsa 3d może być.
  12. W ramach odpoczynku od poprzedniego WIPa postanowiłem zrobić sobie statuetkę głowy Czesia z "władcy móch".
  13. nie wiem czy sie doczytacie coś z tych bazgrołów ale chciałbym uzyskać taką scenkę tu są moje rysunkowe koncepty robione na szybko w Photoshopie. Pozdrawiam PS. trzymajcie kciuki :)
  14. render z innej strony teraz zaczną się schody z materiałami i Unwrapem którego zupełnie nie znam.
  15. nie wiem może mam fioła na punkcie szczegółów ale z procesorem 1,7 celeron i 512 ram ciężko znaleźć złoty środek :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności