-
Szkło i chrom
jak uzyskac w vrayu realistycznie wygladajace szklo i chromowana powierzchnie ?? moze macie jakies tutki Pozdrawiam:cool:
-
Antialiasing
krawedzie obiektow po zrenderowaniu brazilem mam bardzo postrzepione, zmienilem wartosci w meshsmooth ale dlugo trwa rendering czy jest gdzies w opcjach brazila antialiasing ???
-
Ponawiam temat BEZEBNYCH odbic na metal. powierz.
panowie mam pytanie na temat hdri :) ogolnie to wiem co to jest, do czego sluzy poza robieniem fajnych metalicznych kulek za bardzo nie wiem ;) i najwazniesjze gdzies na necie natknalem sie na stronke o hdri i tem bylo opisane jak to robic - kupic kulke w sklepie spfotografowac odpowiedni czas naswietlania, co najmniej 5 roznych zdjec i pomoc calej ekipy z NASA :) czy nie da sie tego jakos zrobic \'po ludzku\' np [przeksztalcic jakos zwykle bitmapy ( nie bardzo mi sie usmiecha kombinowac kule i ja gdzies na dworze fotografowac :)) pozdrawiam
-
Fr - brzydki rendering :))
najdziwniejsze jest to ze za kazdym razem wyglada to inaczej czasem jest ok czasem troche sie posypie ten .jpg co pokazalem wybitnie sie schrzanil zawsze ustawienia sa takie same a rozni sie obraz za kazdym razem bede kombinowal i jakos to rozpracuje tylko dorwe jakas dokumentacje :) thnx i pozdro
-
Fr - brzydki rendering :))
no oblukajcie i powedzcie co o tym sadzicie ( pewnie to jakas opcja ale jeszcze nie doszedlem do tego ) http://maya.labnet.dhs.org/final/fr_test.jpg
-
Fr - brzydki rendering :))
przy renderowaniu global ilumination w niektorych miejscach na powierzchniach powastaja dziwne brzydkie zalamania a jesli porusze obiekt to juz dopiero kicha co do tego drugiego to chyba trzeba przeliczyc na nowo scene ale co z tymi zalamaniami to niewiem wie ktos co moze byc ??
zolook
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy