Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dragon Heart

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witajcie, Za każdym razem jak włączam widok wireframe czy Edge Faces w viewporcie po kliku obrotach widoku siatka zaczyna mi się wyświetlać jak na dołączonym zdjęciu, nie wiecie co jest tego powodem i jak to naprawić? Miał ktoś podobną przypadłość? Bardzo utrudnia to pracę.
  2. Witajcie, renderuję scenę wnętrza, oświetloną daylightSystem, I trzema skyportalami. Final Gather: initial FG points: 0,5 Rays per FG: 500 interpolation: 100 noise filtering na very high reszta ustawień bez zmian Włączyłem GI i jedyne co zmieniłem to podniosłem Max. numb Photons do 10000 Słońce i Skyportale w domyślnych ustawieniach (tylko z kolorem się bawiłem) i w zakładce indirect illumination zmieniłem z auto na manual i dla każdego ustawiłem liczbę GI Photons na 300000 Renderuję w rozdzielczości HD1080, software 3dsMax+Mental Ray, sampling ustawiłem na: quality: 2, min: 1 i max 16 - Mitchell (5,5) idzie to strasznie wolno, ale komp już nie ten. Materiał, z którym mam problem powstał na presecie Arch&Design - Satin Wood, troszkę pozmniejszałem reflection i glossines i wczytałem mapy diffuse, refl, i bump i takie coś dzieje mi się na renderze? Potrafi mi ktoś wyjaśnić dlaczego? Model jest w porządku, nie ma żadnych "szpar" ani pojedynczych polygonów, które przepuszczały by światło. Problem powstał kiedy włączyłem GI. Pod spodem, render przed włączeniem GI (ok. 4-5 h), i po włączeniu GI (trwa już 12h i mam render na 35%) nie przerywam, bo mam nadzieję uratowąć to w Photoshopie i Render testowy z FG+GI. Ale jak uniknąć tego na przyszłość?
  3. Widzę, że tylko Tobie się podoba :D Przesyłam następną porcję ostatnich prac, projekty jedno-dwudniowe. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
  4. Czym robiłeś dywan?? Wygląda jakby FG/GI go nie kalkulowało, odstaje od reszty. I czym oświetlasz scenę?? sky portal z HDRką, czy Sky Portal z Daylight Sytem, albo czy coś jeszcze innego. Bo oświetlenie mi się bardzo podoba, a też pracuję na mentalRayu i efekty póki co nie są za piękne...
  5. Jeszcze dorzucam, porcję wnętrz Atrium. I sorry że tak nie wspomniałem wcześniej, tematem mojej pracy dyplomowej, był: PROJEKT KONCEPCYJNY MUZEUM SZTUKI WPSÓŁCZESNEJ WE WROCŁAWIU.
  6. Zapodaję moją pracę dyplomową. Exteriory: 1. 2. 3. INTERIORY 1. 2. 3.
  7. Cała postać, za niegługo prześlę koncepty stroju...
  8. Witam robię sobie taką postać, zacząłem już jakieś 5 dni temu, ale wolę wrzucić i skonsultować z bardziej doświadczonymi modelarzami :D Njbardziej interesuje mnie poprawny Edgeflow i prawidłowa anatomia twarzy. Postać robiona jest do animacji, później chcę narzucić ubrania modyfikatorem cloth. Soft: 3ds max 2012 Na początek: głowa
  9. Miałem podobny problem. Spróbuj w Daylight w panelu mrSun Photons włączyć "use Photon target" i ustaw taki Radius aby objął całą twoją scenę.
  10. Witam. Trochę minęło czasu odkąd coś wrzucałem na forum. Taka prośba dla moderatora, chciałbym zmienić tema wątku na: Teczka 3d: Dragon Arts. a teraz wrzucam, kolejne wersje sali weselnej i po kolei będę wrzucał moje pracki. Soft: 3ds max 2011 Render: MentalRay PostProduction: Photoshop
  11. Dragon Heart odpowiedział kielbasa → na temat → 3ds max
    Podpisuje się, mam taki sam problem. Czy istnieje taka możliwoźć rozłożenia dowolnej siatki na płaszczyźnie. Dla prostych figur można spróbować Modyfikatorem UnwrapUVW, w zależności do czego jest ci to potrzebne. Ja potrzebuje na plansze. Ale mam skomplikowaną formę, a UnwrapUVW nie odwzorowywuje mi jej wiernie :/. Jak ma ktoś pomysł lub przydatne info to będziemy wdzięczni.
  12. Witam! Mam taki probelm. Chcę stworzyć nieregularną powierzchnię złożoną z trójkątów równobocznych. Czy istnieje jakiś modyfikator który wcześniej narysowaną siatkię z trójkątów równobocznych, powygina mi (na wzór modyfikatora NOISE) ale bez zmiany kształtów trójkątów, czyli z zachowaniem ich "równoboczności". Będe wdzięczny za każdą pomoc..
  13. Ogólnie fajnie, mam te same uwagi kliment woroszyłow Mógłbyś zapodać ustawienia materiału śniegu??
  14. Witam! Chciałbym wrzucać tu moje wszystkie prace i prosić jakiegoś moderatora o zmianę nazwy wątku na: Teczka 3d: Dragon Arts. Sala Weselna: http://img9.imageshack.us/i/37546373.jpg/ http://img580.imageshack.us/i/12016811.jpg/ http://img405.imageshack.us/i/75245510.jpg/ http://img130.imageshack.us/i/65330707.jpg/ http://img508.imageshack.us/i/11470509.jpg/
  15. Witam!! Muszę wymodelować Muzeum Architektury we Wrocławiu. Ma ktoś może jakieś bardziej specyficzne dane/zdjęcia tego budynku, bo te na googlach są marne. Bardzo by mi się przydały jakieś dane o całych gabarytach budynku żeby zachować jak najbardziej zbliżone proporcje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.