niesamowite... aż mobilizuje do zrobienia czegokolwiek w 3d... naprawdę ładne i konsekwentne realizowanie krok po kroku tego co jest na rysunkach... cgrt...
pozdr
calkiem przyjemne to metro... jak juz wczesniej wiele osob wspominalo - klimatyczne
jak na tak mala ilosc srodkow mily efekt
miejmy nadzieje ze wkrotce pojawi sie jeszcze jakas animacja twojego autorstwa
pozdr
albo mi się zdaje, albo na pierwszym zdjęciu ten tułów szerszenia wygląda nieco inaczej, miał chyba takie załamanie na środku ale trudno powiedzieć po tamtym rzucie, u ciebie jest spoko, wygląda dobrze, może nieco miejscami coś odstaje jeszcze lekko ale po wygładzeniu zapewne będzie w porządku
jest dobrze oby tak dalej
pozdr
ehh... dziś nic nie zrobiłem a inni widzę już niemal pokończyli swoje pracki i ostatnie teksturki zarzucają... trzeba będzie się zmobilizować i skończyć tego robala bo to w końcu nie dużo roboty, ostatecznie to tylko model.
mam nadzieję, jeżeli dotrwam tak daleko, że jak skończę model dostanę jakieś wsparcie odnośnie tekstur :| bo nie mam pojęcia nawet jak coś ciekawego stworzyć w ps\'ie...
PS:
Tomek: podkreśliłem, że to tylko zarys przyszłych odnóży a nie ich końcowy widok...
:) dobrze wiesz co ja o tym wszystkim myślę ale może nie wszystko zawsze mówię ;)
modelik wygląda fikuśnie, też bym chciał mieć takie referki, niestety nie mogę nic więcej znaleźć tak martwego jak tamten jeden...
mam nadzieję, że już niedługo kolejne updaty :)
pozdr
ładnie zapowiadają się te kleszcze, co do fragmentu głowy to nie bardzo widzę, która to strona ale szczegóły zdradzają dbałość o detale, co zapowiada dość ciekawe wykończenie
czekamy na dalsze rendery, w których będą ujęcia większych fragmentów
pozdr
na razie zamieszczam dalsze prace nad tułowiem i dodałem prowizoryczne cylindry, które mniej więcej ilustrują gdzie będą leżały nóżki, teraz już tylko je obudować i biorę się za głowę (dosłownie i w przenośni)
i jeszcze z innego miejsca:
z tym renderem możesz spróbować zrobić coś takiego (przynajmniej u mnie zadziałało ;) i nie wiem dlaczego akurat tak a nie inaczej ale w końcu to windows):
1) w zakłedce render current render / production zmienić z brazila na default scanline render
2) to samo dla draft w tym samym current renders
3) zapisać plik ze zmianami
4) spróbować renderować jeszcze raz
5) jeżeli coś nie poszło spróbować jeszcze raz w production i draft ustawić brazila
jak nie działa to nie mam pojęcia... jeżeli od razu renderuje do jakiegoś pliku to też może być przyczyna
pozdro
PS: mam nadzieję, że zadziała czekamy na kolejne rendery, pracka jest spoko [piwo]
całkiem przyjemnie... ani jedego posta od wczoraj... ehh... oki zamieszczam kolejny update. dołożyłem tułowik ale jeszcze trzeba nad tym popracować. pozostaje nie zrażać się :|
mORPH: to zwykły polymodeling... jednakże w moich rękach nie stanowi zbyt silnego narzędzia... :(
bardzo ladny jelonek :)
i te tekstury... koszmar grafikow a ty tu tak jak gdyby od niechcenia i naprawde niezle to wyglada... po prostu cool
czy bedziesz robil jeszcze jednego robala?
pozdr
tam w tle biją się dwa robale a trzeci zabiera się do tego co leżało w tym różowym gnieździe.. wygląda na robaka odwróconego do góry nóżkami i czekającego na konsumpcję przez sprytnego owada :)
mam rację giorgione ??
pozdr
patrząc na zdjęcia z pierwszej strony zastanawiałem się czy to będzie możliwe zrobić takiego pająka, ale teraz widzę, że to tylko już kwestia czasu kiedy będzie śmigał po planie :)
ładnie to idzie
pozdr
o ile dobrze pamiętam jakiś czas temu problem także się pojawił lecz nie było bitwy i chyba niewiele osób zwróciło uwagę, wówczas myślałem, że to u mnie coś nie tak ale teraz widzę wpływ sił wyższych, które ingerują w nasze życie (to pewnie nasz kochany monopolista usług internetowych ale kto wie... ;) )
pozdr