Jump to content

adamkos

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Powiedziałbym, że nawet wypada tanio :), szczególnie w USA. U nas niestety spora marża, dużo lepiej kupić w Niemczech.
  2. Jeśli ma to być ten tańszy mac pro, to lepiej pc - to to samo co zwykły i7, tylko dla picu procesor xeon. Natomias 2 procesorowe mac pro wcale nie wypadają tak źle w porównaniu z odpowiednikami pc a często mają ekskluzywnie najnowsze procesory intela jeszcze zanim są dostępne na rynku. (tak było np. z xeonem 3.2 ghz). Aby zainstalować windows na bootcamp - osobnej partycji, nie trzeba przeinstalowywać systemu. Natomiast wszystkie vmware, paralels i inne techniki wirtualizacji nie zdają egzaminu w 3d ze względu na potrzebę współdzielenia ramu między 2 systemami, słabą akcelerację 3d w viewportach i narazie ograniczenie do 4 rdzeni. Czyli mac pro do 3ds max tak, ale tylko w wersji 2procesorowej i przez bootcamp
  3. taki sobie ludek - sam nie wiem za bardzo co to ma byc ;) http://akoshi.w.interia.pl/5.jpg
  4. adamkos replied to goral_44's topic in Modeling
    Kiedy robie powtarzalne elementy zawsze uzywam geometrii typu instance a nie copy. wtedy zajmuja one w pliku i pamieci kompa minimalna ilosc miejsca, a vray potrafi to tez bez problemu zrenderowac. Gorzej jesli twoj renderer nie umie obslugiwac "zklonowanej" geometrii. W moim przypadku ta metoda sprawdza sie dla drzew, mysle ze z lancuchami tez sobie poradzi. Moze dobrym pomyslem byloby zbudowac bloki po kilka ogniw i te bloki dopiero klonowac.
  5. narazie jest to tylko max + troche proceduralnych map i vertexpaint jako displace vraya ale mam zamiar to troche jeszcze poprawic w zbrushu jak znajde chwilke
  6. juz dawno pewnie wszyscy sie smokami znudzili, a ja znalazlem chwilke czasu ostatnio i wzialem sie za moj stary model - narazie taki maly obrazek - nie wiem czy cos z tego bedzie dalej... pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
  7. Witam wszystkich i pozdrawiam. Jeśli starczy mi czasu, to chciałbym zrobić pracę przedstawiającą dwóch grubasków, którzy ścigają się kto pierwszy zje posiłek... A grubasków i grubaski lubie i sam jednym z nich jestem ;) Kos
  8. avi.bmi to bylo w maxie 2.x prawdopodobnie masz cos spieprzone w codeckach. pamietaj ze niektore jak np indeo renderuja tylko do okreslonych rozdzielczosci. nie mozna np. zrobic nimi 319/273 a jedynie standardowe jak np. 320/240. sprobuj wybrac jakis inny codeck avi w opcjach zapisu pliku.
  9. adamkos replied to a post in a topic in V-Ray
    a masz maxtremy?
  10. Filtr diffuse glow w photoshopie zalatwia ten problem calkowicie elegancko. jak kcesz to zrobic w czystym renderze to mozesz uzyc np. dof'a lekkiego - bardzo jasne rzeczy zaraz dostana lekkiej poswiaty, a normalne (ciemne) nie, albo czegos co bedzie symulowalo powietrze - multum malutkich particli z polprzezroczystym materialem, albo jakis box z sss. cos w tym rodzaju, ale bedzie sie liczyc dlugo a efekt pewnie taki sobie. mozesz takze uzyc glow z videopost - dziala z brasil i vray tez - po uaktywnieniu g-buffers.
  11. adamkos replied to Touch's topic in V-Ray
    polecam strone http://www.vray.info jesli chodzi o renderowanie w vrayu. Duzo informacji na temat parametrow programu, funkcji i nie tylko...
  12. adamkos replied to rly's topic in V-Ray
    ja zawsze robie multiframes incremental irradiation map i licze swoja animke na najnizszych ustawieniach antialiasingu co 10 klatke - na koniec zapisuje vray irradiation map, ktora zawiera w sobie juz GI dlacalej sceny, ktora widac z przelotu kamery, wiec nic nie powinno migac. potem ustawiam finalna jakosc renderingu, robie irradiation map z wczesniej zapisanego pliku i licze finalna animke. baking textur jest bardzo czasochlonny i trzeba zawsze dobrze pomapowac obiekty. poza tym bake3d robi wszystko do plikow png, z maska i ta maske potem trzeba recznie wylaczac, bo powoduje ona artefakty na krawedziach mapowanych polygonow...(tzw. szwy)
  13. jesli chodzi o final rendera stage 0 to mozna bylo miksowac niektore opcje z obu renderow. takze kilka shaderow z brasila chodzilo w vrayu z tego co pamietam...
  14. Fajowe :P . podobaja mi sie bardzo te tanczace panienki. jestem pod wrazeniem ilosci geometri ktora wydziobalas w tej scenie. jak ci sie udalo to zrenderowac :)? bardzo podoba mi sie takze pomysl oraz klimat. troszke lepiej moglo wyjsc oswietlenie, ale nie to cenie najbardziej. Powodzenia !!!!
  15. bardzo fajna pracka, wykonanie bardzo dobre, chociaz potrafisz lepiej, ale za to koncept - rewelka. chyba zgarniesz posazek :) pozdrawiam, adamkos

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy