Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

goodfella

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. goodfella odpowiedział goodfella → na temat → Modeling
    a czy mozna ewentualnie prosic o link ? bo nie znalazlem na 3dtotal tego :S
  2. goodfella odpowiedział goodfella → na temat → Modeling
    lol! Stokrotne dzieki ! :D mam nadzieje, ze da to sie potem jakos wyeksportowac do 3ds maxa i miec mozliwosc animacji.
  3. goodfella odpowiedział goodfella → na temat → Modeling
    a CV Curves z tekstura, odpowiednio szerokie i pod katem 90' ? malo znam sie na 3ds maxie i tak tylko spekuluje :)
  4. goodfella odpowiedział goodfella → na temat → Modeling
    No sam nie wiem, jesli to bylaby postprodukcja np. w AE, to chyba trudno byloby umiescic takie ksztalty w animacji sceny 3d (ta podloga), zrobic tak, zeby to caly czas wygladalo naturalnie w perspektywie z idealnymi cieniami i kontrolowac jeszcze to wszystko przy uwzglednieniu animacji kamery, ktora najwyrazniej byla juz razem ze scena 3d. :S
  5. goodfella odpowiedział goodfella → na temat → Modeling
    Wydaje mi sie, ze chyba modelling, bo na poczatku tego filmiku z linka, te "linie" przechodza przez podloge, tzn zanurzaja sie i wynurzaja.
  6. A wiec przejrzalem juz dosyc duza ilosc tutoriali i nie znalazlem takiego, ktory pokazywalby jak uzyskac tego typu podluzne, "liniowate", nieregularne ksztalty: http://kcr.neostrada.pl/1.jpg http://kcr.neostrada.pl/2.jpg http://kcr.neostrada.pl/3.jpg http://kcr.neostrada.pl/4.jpg (screeny pochodza z showreela onesize.nl: http://www.onesize.nl/project.php?id=41) Takze jesli ktos moglby nakierowac mnie na odpowiedni sposob uzyskania tego, to bylbym bardzo wdzieczny. pozdrawiam, goodfella
  7. goodfella odpowiedział goodfella → na temat → Modeling
    albo moze ktos zna alternatywny sposob na uzyskanie takiego efektu ? :
  8. (Mam nadzieje, ze pisze w odpowiednim dziale :] ) A wiec mam maly problem (a trzeba wiedziec, ze nt. 3ds maxa nie wiem prawie nic) z parray. Mianowicie, mam tekst 3d (text -> extrude) zamieniony na pArray, zeby nadac mu taki zniszczony/zdeformowany/zdefragmentowany efekt. Na bazie tego chcialbym zrobic taka krotka animacje w stylu "fly-by" kamery przed tym obiektem. Wszystko ok, tylko nie jestem w stanie "odlaczyc" (ani zatrzymac) pArray (bedacego jak juz wspomnialem w formie tekstu 3d) od time slidera - jesli animacje mam ustawiona powiedzmy na 50 klatek, to razem z ruchem kamery caly czas mam particle emitting i tym samym postepujaca deformacje tego tekstu. Chodzi mi o to, ze chcialbym zeby particle emit. byl jakby odlaczony od ogolnej animacji i ustawiony na jednym niezmiennym poziomie (caly czas w jednej wartosci), tak zeby ten tekst 3d nie zmienial sie podczas trwania animacji. Mam nadzieje, ze ktos bedzie w stanie mi pomoc :) pozdrawiam, goodfella

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.