Skocz do zawartości

goodfella

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

goodfella's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. goodfella

    abstrakcyjne ksztalty

    a czy mozna ewentualnie prosic o link ? bo nie znalazlem na 3dtotal tego :S
  2. goodfella

    abstrakcyjne ksztalty

    lol! Stokrotne dzieki ! :D mam nadzieje, ze da to sie potem jakos wyeksportowac do 3ds maxa i miec mozliwosc animacji.
  3. goodfella

    abstrakcyjne ksztalty

    a CV Curves z tekstura, odpowiednio szerokie i pod katem 90' ? malo znam sie na 3ds maxie i tak tylko spekuluje :)
  4. goodfella

    abstrakcyjne ksztalty

    No sam nie wiem, jesli to bylaby postprodukcja np. w AE, to chyba trudno byloby umiescic takie ksztalty w animacji sceny 3d (ta podloga), zrobic tak, zeby to caly czas wygladalo naturalnie w perspektywie z idealnymi cieniami i kontrolowac jeszcze to wszystko przy uwzglednieniu animacji kamery, ktora najwyrazniej byla juz razem ze scena 3d. :S
  5. goodfella

    abstrakcyjne ksztalty

    Wydaje mi sie, ze chyba modelling, bo na poczatku tego filmiku z linka, te "linie" przechodza przez podloge, tzn zanurzaja sie i wynurzaja.
  6. A wiec przejrzalem juz dosyc duza ilosc tutoriali i nie znalazlem takiego, ktory pokazywalby jak uzyskac tego typu podluzne, "liniowate", nieregularne ksztalty: http://kcr.neostrada.pl/1.jpg http://kcr.neostrada.pl/2.jpg http://kcr.neostrada.pl/3.jpg http://kcr.neostrada.pl/4.jpg (screeny pochodza z showreela onesize.nl: http://www.onesize.nl/project.php?id=41) Takze jesli ktos moglby nakierowac mnie na odpowiedni sposob uzyskania tego, to bylbym bardzo wdzieczny. pozdrawiam, goodfella
  7. goodfella

    pArray i time slider

    albo moze ktos zna alternatywny sposob na uzyskanie takiego efektu ? :
  8. (Mam nadzieje, ze pisze w odpowiednim dziale :] ) A wiec mam maly problem (a trzeba wiedziec, ze nt. 3ds maxa nie wiem prawie nic) z parray. Mianowicie, mam tekst 3d (text -> extrude) zamieniony na pArray, zeby nadac mu taki zniszczony/zdeformowany/zdefragmentowany efekt. Na bazie tego chcialbym zrobic taka krotka animacje w stylu "fly-by" kamery przed tym obiektem. Wszystko ok, tylko nie jestem w stanie "odlaczyc" (ani zatrzymac) pArray (bedacego jak juz wspomnialem w formie tekstu 3d) od time slidera - jesli animacje mam ustawiona powiedzmy na 50 klatek, to razem z ruchem kamery caly czas mam particle emitting i tym samym postepujaca deformacje tego tekstu. Chodzi mi o to, ze chcialbym zeby particle emit. byl jakby odlaczony od ogolnej animacji i ustawiony na jednym niezmiennym poziomie (caly czas w jednej wartosci), tak zeby ten tekst 3d nie zmienial sie podczas trwania animacji. Mam nadzieje, ze ktos bedzie w stanie mi pomoc :) pozdrawiam, goodfella
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności