goodfella Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 A wiec przejrzalem juz dosyc duza ilosc tutoriali i nie znalazlem takiego, ktory pokazywalby jak uzyskac tego typu podluzne, "liniowate", nieregularne ksztalty: http://kcr.neostrada.pl/1.jpg http://kcr.neostrada.pl/2.jpg http://kcr.neostrada.pl/3.jpg http://kcr.neostrada.pl/4.jpg (screeny pochodza z showreela onesize.nl: http://www.onesize.nl/project.php?id=41) Takze jesli ktos moglby nakierowac mnie na odpowiedni sposob uzyskania tego, to bylbym bardzo wdzieczny. pozdrawiam, goodfella Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Głowy nie dam, ale to wg mnie postprodukcja może być, a przynajmiej widzialem podobne rzeczy uzyskiwane za pomocą AE czy innego Combustion. Raczej modeling to nie jest, no chyba że coś na cząsteczkach i skryptowaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodfella Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Wydaje mi sie, ze chyba modelling, bo na poczatku tego filmiku z linka, te "linie" przechodza przez podloge, tzn zanurzaja sie i wynurzaja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 ewentualnie oteksturowany plane z path follow modifier, ale tak jak mirach powiedział łatwiej to zrobić w postprodukcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Wydaje mi sie, ze chyba modelling, bo na poczatku tego filmiku z linka, te "linie" przechodza przez podloge, tzn zanurzaja sie i wynurzaja. To akruat nie problem w postprodukcji zrobić, a jesli to by bylo wymodelowanie to animacja czegos takiego to by byla mordęga. Znaczy się ja expertem w animacji nie jestem, głównie modeluje, ale na 100% nie brał bym się za modelowanie czegoś takiego :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodfella Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 No sam nie wiem, jesli to bylaby postprodukcja np. w AE, to chyba trudno byloby umiescic takie ksztalty w animacji sceny 3d (ta podloga), zrobic tak, zeby to caly czas wygladalo naturalnie w perspektywie z idealnymi cieniami i kontrolowac jeszcze to wszystko przy uwzglednieniu animacji kamery, ktora najwyrazniej byla juz razem ze scena 3d. :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Nie wiem jak w AE bo sie nim nie bawilem, ale w Combustion czy Fusion bez problemu dodajesz elementy 3d, oswietlenie i ogolnie poruszasz sie w srodowisku 3d. W dodatku podloga tez moze byc wstawiona dopiero w postprodukcji. Znaczy sie... hmm.. jak sie upierasz że to model, to nawracać cię nie bede :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaveBorck Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Ja raczej obstawiam, że to są plane-y z path deform z teksturą. Trochę już ten modyfikator obczaiłem i myślę, że zrobienie czegoś takiego nie byłoby trudne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodfella Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 a CV Curves z tekstura, odpowiednio szerokie i pod katem 90' ? malo znam sie na 3ds maxie i tak tylko spekuluje :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Stawiam na postprodukcję. Jeśli to jest jednak w 3d, wątpię aby wykorzystywano tutaj zwykłe narzędzia maxa. Raczej jakieś skrypty, równania etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maczuga Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 tudzież jakaś symulacja fluidów, ale to chyba jeszcze większa mordęga niż plane + path deform. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgrzyt Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 witam ta animka byla chyba robiona w c4d a tutaj tutorial: http://gfxfor.us/tutorials/making-a-spline-animation pzdr 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodfella Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 witam ta animka byla chyba robiona w c4d a tutaj tutorial: http://gfxfor.us/tutorials/making-a-spline-animation pzdr lol! Stokrotne dzieki ! :D mam nadzieje, ze da to sie potem jakos wyeksportowac do 3ds maxa i miec mozliwosc animacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 hmmmm... A nie prościej by to było trailami partikli jadącymi po niewidzialnej bryle? Na 3D total jest tutorial. Metodę też opisywał w 3D Creative nasz ziomek MarS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodfella Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 a czy mozna ewentualnie prosic o link ? bo nie znalazlem na 3dtotal tego :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts