Skocz do zawartości

Damon

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Bytom

Damon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hmm, a jak dodać ten motion blur ? Bo albo ja jestem ślepy albo nie wiem gdzie to dodać, ogólny koncept tej animacji to po prostu jakiś plane na ziemi, do tego dodany deflector, kombinacja z cząsteczkami by odbijały się i rozpadały na mniejsze, z tym akurat problemu nie powinno byc, troche pokombinuje i bedzie smigac, do tego ciemna sceneria, może jakaś ciemna uliczka, no i kamera która się przesuwa, z tym wszystkim raczej sobie poradzę jednak nie wiem własnie jak to zrobić z tymi cząsteczkami, a efekt ? One po prostu mają wyglądać jak deszcz, cienkie linie ale z taką przeźroczystością i odpowiednim kolorem. EDIT a co do modelowania kropli, mogę ją zrobić splinem, potem nałożyć modyfikator Lathe by wybrzuszyć, i następnie mesh smooth ? a może jest jeszcze jakiś inny sposob ? z góry dziękowa za pomoc :)
  2. Witam, ostatnio bawiłem się z Particle i stanąłem w miejscu ponieważ nie wiem jąką teksturę nałożyć i w jaki sposób ją dać tak by w renderingu animacji była ta tekstura, normalnie mam zwykłe linie tak jak wybrałem, a chciałbym żeby był deszcz, taki dosyć realistyczny.Musze w material editor dać coś z bumpem ? A jeśli nie to czy jest inny sposób by "wybrzuszyć" cząsteczkę teksturą ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  3. Damon

    Kilka kłopotów

    Dzięki za pomoc, pokombinuje z Waszymi poradami, jeśli będę mial problem to dam opis razem ze zdjęciem problemu, pozdro.
  4. Damon

    Kilka kłopotów

    Aha i jeszcze jedno pytanie, jak mam nałożyć jakiś modifier np. mesh smooth na określony obszar obiektu ? Np. na jakieś polygony, normalnie zaznaczyć je i wybrać modifier ? I jeszcze jedno :P Mogę jakoś przydzielać określone obszary obiektu na panel z warstwami(Layers) ? To samo jeśli chodzi o obiekty, jeśli tak to jak ? Z góry dzięki :)
  5. Damon

    Kilka kłopotów

    Witam serdecznie, jestem tu nowy i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób robić wcięcia w szafie, gdy zaznaczam edge to robie extrude na ujemnej wartości i owszem, robi mi się wcięcie ale im dalsze wcięcie tym bardziej robi się "trójkąt" a chciałbym żeby to wcięcie było po prostu prostokątne, mam zrobić polygon z vertexów w kształcie prostokąta i dopiero extrudowac żeby uzyskać to co chce ? Druga sprawa, gdy robię kieliszek za pomocą linii a potem modifiera Lathe to mam kieliszek, zmniejszam trochę górny polygon za pomocą Inset, usuwam, i teraz pojawia się pytanie, w jaki sposób w środku stworzyć wodę/wino itp. ? I jeszcze jedno pytanie nie związane z modelingiem, jak texturować tylko niektóre obszary obiektu ? Bo wiem że można wybrać polygony i w menu materiałów dać Assign to selection czy jakoś tak ale przy większych obiektach i ich większej ilości to może być kłopotliwe i czasochłonne. Będę wdzięczny jeśli ktoś by mi pomógł odpowiadając na moje pytania :) Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności