Skocz do zawartości

budcai

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

budcai's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. hm. tylko co wynika z tego, że gollum? gollum wyglądał jak wyglądał głównie po to by jego wygląd podkreślał jego charakter. nie było moim celem wymodelowanie przystojniaka wprost z tutoriala "head modelling". wymodelowałem swojego gościa w taki sposób nieco przesadzony. duże oczy i usta, trójkątna twarz i mocne zmarszczki pasowały mi do grymasu który naszkicowałem sobie na początku. mnie np. bardziej kojarzy się z tym panem: http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/167047_12
  2. Witam. Postać miała być do sceny z trąbką (stąd tytuł). Niestety trochę błędów narobiłem i musiałem wyrenderować go samego, (do większej sceny muszę zrobić nową głowę). tak go oświetliłem i pofiltrowałem, żeby podkreślić wyraz twarzy. poza tym nie znalazłem jeszcze na tyle dobrego shadera skóry, by próbować hiperrealistycznej konwencji. model - blender; detale i textura - zbrush; render - blender; post - gimp; pozdrawiam
  3. wydaje mi się, że nie o hiperrealizm tu chodziło, a o klimat. Radomianinem będąc, wiem jak wygląda ponure blokowisko, bo na takim się wychowałem. Świetnie pokazałeś atmosferę takiej okolicy, a nieco "rysunkowy" charakter dobrze ją podkreśla. Hiperrealizm jest oznaką wprawy i umiejętności technicznych (i mocy komputera), rzadko jednak wystarcza, by osiągnąć ciekawy efekt artystyczny. czasem nawet przeszkadza i myślę, że tutaj by przeszkodził. da radę 1680x1050?:)
  4. Mnie taki render bardzo sie podoba. Nie znam sie na tych smrodzących pudłach na kołach, ale z tego co się orientuję, taki rendering w kategorii plakat/reklama jak dla mnie 100% profesjonalny. Właśnie bez tła. Świetnie pokazuje kształt. Za kadr powinieneś klęczeć w kącie na grochu przez cały dzień:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności