opisze to jasniej, mam okrag (zaznaczony na czerwono) ktory jest wpisany w okrag drugi(zielony) i chcialbym zeby ten czerwony byl idealnie na srodku tego zielonego. tak samo mam prostokat (brazowy) i chcialbym zeby on byl idealnie dopasowany zboku tego zielonego okregu zeby wychodzil z niego idealnie przez srodek "boku okregu"
obrazek
dobra po dlugich calonocnych mekach wyprostowalem sobie do siatki,
ale mam druga sprawe, modelowalem sobie wszystko "recznie" i zapewne jak bede animowal robota to wszystkei czesci nie beda sie zgrywac, np jak sie bedzie zginac reka albo tlow w polowie to elementy zapewne sie troszeczke rozjada, jest moze jakies narzedzie ktora umozliwia wyrownanie do siebie 2 elementow?
albo nie wiem o co ci dokladnie chodzi albo cos zle robie poniewaz nie wychodzi mi to co zamierzam. chodzi o to ze importowalem sobie kawalek robota poprzesuwalem i poobracale mcos i teraz mam krzywo do siatki. chcialem obiekt wyrownac do niej, czy moglby mi ktos to opisac krok po kroku?
Hej, jestem nowicjuszem w tej branzy dopiero sie ucze od podstaw, modeluje sobie robota i przez przypadek mi sie obrocil tak ze jak mam top/front/left to mam go krzywo, wiecie moze jak powrocic i wyrownac do siatki ten obiekt?
uzywam 3dsm9
daje to add->fire i nie moge dac pick na Sphere Gizmo nie pojawia sie w tej liscie obok, nawet jak wpisze.
robie za pomoca:
http://www.max3d.pl/tut.php?id=154
siemka jestem nowy na forum i zacaynam swoja przygode z 3dsm.
chcialbym sie dowiedziec jak prosto zrobic laser wydobywajacy sie z dzialka cos a'la SW przy tie fighters, oraz prosty wybuch z ogniem:)
jestem laik dlatego pytam:)
prosze o w miare proste objasnienie.