Skocz do zawartości

Tenir

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Tenir's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Znaczy wiesz, ja mówię teraz o poważnych opcjach. Podstawy znam bo bawię się Mayą od 4 lat, ale nigdy nie robiłem w niej niczego na poważnie (jakieś modele LEGO, toporki, miecze, martwa natura - wszystko przy użyciu najprostszych opcji, bo tych bardziej zaawansowanych po prostu nie znam), a mam większe ambicje. Modelowanie skał to nieskomplikowana raczej sprawa, ale nie chcę czegoś zchrzanić - więcej chcę zrobić to lepiej niż się da :). A o temacie wiem tylko odruchowo nazwałem go właśnie tak. Niestety, kiedy próbowałem to zmienić okazało się, że nie mogę tego zrobić.
  2. W związku z tym, że zacząłem się uczyć obsługi Mayi (i ogólnie modelowania) chciałbym powoli stworzyć jakąś porządną wizualizację. Na razie zabieram się za podłoże. I chciałem zapytać się was jak w Mayce 2008 najlepiej wymodelować skały. Powiedzmy, że obrośnięte mchem monumentalne bloki kamienne, nieco pokruszone. Od czego zacząć, i na czym skończyć, żeby wyglądało realistycznie? Jakich efektów użyć? Jakiś rozbudowany tutorial mile widziany, ale każde porady mi się przydadzą, tym bardziej, że to dopiero początek i teraz trzeba się nauczyć podstaw. Z góry dzięki za każdą pomoc.
  3. Jestem stosunkowo zielony więc zadaje wydawałoby się dość proste pytanie. Jak w Mayce 2008 stworzyć realistyczny czarny płaszcz?, modelu nie będę animował więc chodzi tylko odpowiednie "fałdy". Proszę o dokładną instrukcję, jakbyście tłumaczyli to swojej babci, bo jestem dość odporny na wiedzę :D.
  4. Słuchajcie pracuję nad 6 odcinkami po ok. 20 min serialu animowanego, i zależy mi na tym, żeby wylądał jak tradysyjna animacja rysunkowa. Czy w Mayi 2008 można zainstalowac jakiś filtr, żeby uzyskać taki efekt, a może trzeba zrobić coś innego? Kiedy będziecie coś tłumaczyć wyobraźcie sobie, że przyleciałem z epoki kamienia bo jestem początkujący i narazie trenowałem wyłącznie modeling. W programach graficznych wiele razy widziałem taki efekt, ale nie chce mi się fsytować każdej klatki 20 minutowego odcinaka osobno xD. Prosze o szybką odpowiedź.
  5. Tenir

    Maya 8.5 PLE?

    Krótko i na temat: Czy Maya 8.5 w wersji PLE wyślwietla znak wodny? I czym zasadniczo różni się od wersji "normalnej" (to znaczy jakie ograniczenia na kłada na użytkownika).
  6. Zapomniałem dodać, że rozbiłem w Mayi. Jak mówiłem to był pierwszy model LEGO i był robiony wyłącznie na próbę dlatego render jest kiepski ;). Niedługo mam zamiar zabrac się za kolejny - wtedy będzie już lepiej.
  7. Ups. Obawiam się, że nie mogę go przenieść ale proszę o to któregoś z moderatorów/administratorów.
  8. Jest ukończony, to znaczy nic już w nim nie zmienię chociaż nie do końca wyszedł, ale nie zasługuje by dostać się do Galerii 3D więc daje go tutaj. Chę wiedzieć co robię źle. Jak powinienem modelować LEGO, żeby były bardziej realistyczne. Za wszystkie rady dziękuję.
  9. Hmy... zacząłem ostatnio modelować kolcki LEGO. Jak coś robić to poerządnie, więc od razu rzuciłem się na głęboką wode i miast modelowac proste kwadraciki próbuję stworzyć zestaw LEGO BIONICLE (może niektórzy wiedza co to jest, dla innych zdjęcxie tych, które modeluję: http://www.brickshelf.com/gallery/jetslandingboard/BIONICLE/2001/nuju_and_kopaka.bmp ; będzie jeszcze jeden, ale wszystkie części będę miał z tych dwóch). Widzicie nie jestem dobrym animatorem, a chciałbym jakoś te modele wprawić w ruch. Jakiś czas zastanawiałem się już nad najlepszym sposobem animacji ale nie znalazłem takiego. Chcąc zachować kształt części, bu podczas animacji się nie zdeformowały będę musiał przesuwać je... po kolei? Nie, na pewno jest jakiś sposób takiej animacji... Tyle, ze ja do nie znam. Proszę o pomoc, bo jestem w tym naprawdę kiepski.
  10. Jak wyżej. Tworzę model do gry i musi być on zapisany w formacie *.ase żeby mógł go odczytać silnik gry... Czy istnieje jakoś konwertator abym mógł w mayi 8 zapisać plik w tym formacie?
  11. Tenir

    Spawanie i Cięcie Obiektów

    A teraz ja mam pytanie związane z tym wątkiem: Jak połączyć ze sobą dwa obiektu typu Nurbus/Surface? (z góry uprzedzam, że NIE umiem posługiwać się Union Tool z menu Edit NURBUS->Boolean) Z góry dzięki :)
  12. Tenir

    Tutoriale

    Szukam jakiegoś tutka 9tylko, żeby nie był wideo) pokazujący modelowanie organiki (najlepiej w Mayi 8.0). Wszystko jedno co to będzie - dinozaur, koń czy ślimak (choć wolałbym, coś większego -_-). Nie mam czasu ani chęci przetrząsać wszystkich tych linków. Proszę o konkretny link. Z góry dzięki :).
  13. Jakoś tak wątpię w powodzenie tego projektu. Ilu jest was w ekipie? Jakie macie doświadczenie na polu pisania gier? W czym robicie grę? Czy to (http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=49380&d=1190533090) przypomina Ci A. Jolie? >. Nie jestem dobry w tworzeniu modeli postaci więc nie liczcie na mnie xD.
  14. Tenir

    Gdzie szukać Plug-in Manager?

    Ugh, wychodzi na to, że jestem głupszy niż mi się zdawało :). Dziękuję :).
  15. Tenir

    Gdzie szukać Plug-in Manager?

    Tia, ale U MNIE TEGO NIE MA! [Moją wypowiedź należy rozumieć tak - w folderze Windows nie ma podfolderu Settings/Preferences]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności