Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

szarLej

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. szarLej odpowiedział szarLej → na temat → Programs Languages
    kur.. czaki rzeczywiście. Jesze raz wielkie dzięki :)
  2. szarLej odpowiedział szarLej → na temat → Programs Languages
    dodanie scale:0.01 trochę załatwia sprawę płynności skalowania ale czy da się pozbyć opóźnienia w reagowaniu na kierunek przesuwania slidera ?
  3. Witam. Jak można płynnie skalować obiekty? Jest jakiś trik na to? Bo nie dość, że jest opóźnienie to jeszcze jakoś tak skokowo się to dzieje. Próbowałem w max 7 i 9 z epb i to samo. Dzięki z góry i pozdrawiam rollout glowne "Ustawienia" ( Group "Costam" ( slider skaluj_felge "Skaluj" type:#float range:[0,5,1] spinner skaluj_felge2 "Skaluj" type:#float range:[0,5,1] ) on glowne open do ( a=box() select a ) on skaluj_felge changed wartosc do ( select a scale $ [1,wartosc,wartosc] ) on skaluj_felge2 changed wartosc do ( --select a --scale $ [1,1,wartosc] --scale $ [1,wartosc,1] ) ) rollfloater = newRolloutFloater "okienko" 220 300 addrollout glowne rollfloater
  4. Spróbuj tak rollout RecordViewportRollout "Record Viewport" ( local preview_name, view_size, anim_bmp ....i potem reszta
  5. Jesze raz dzięki Andrzej
  6. Dobra poddaję się :( addnewspline pokonało mnie. Wkleję kod żeby było widać co źle robię. Proszę bluzgać i pisać co i jak powinno być :) Mam też parę pytań: addnewspline zwraca jakiś index, który wykorzystujemy w addknot. Mi cały czas pokazuje się błąd "shape spline index out of range: 2" Czy te wszystkie splineshape'y dodajemy newsplinem do jakiegoś elementu zbiorczego, który potem "wyrzucamy" na ekran razem z nowymi knot'ami?? Ogólnie jak się posługiwać tymi funkcjami w przypadku kilku obiektów. Dziękuję z góry za każdą odp rollout glowne "Ustawienia" ( local dziura01 local dziura02 local dziura03 local dziura04 local kolo_splajn01 local pozycja_kolo01= [0,0,0] local r = 50 local kat local plusminus = 1 Group "Kolo" ( button nowe_kolo "Nowe kolo" ) fn stworz_kolo = ( --dziury local temp = [10,10,0] if (IsValidNode dziura01 ) then delete dziura01 dziura01 = circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"dziura01 " pos:(pozycja_kolo01 - temp) convertToSplineShape dziura01 updateShape dziura01 local temp2 = [-10,10,0] if (IsValidNode dziura02) then delete dziura02 dziura02= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name: "dziura02" pos:(pozycja_kolo01 - temp2) convertToSplineShape dziura02 updateShape dziura02 local temp3 = [10,-10,0] if (IsValidNode dziura03) then delete dziura03 dziura03= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"dziura03" pos:(pozycja_kolo01- temp3) convertToSplineShape dziura03 updateShape dziura03 local temp4 = [-10,-10,0] if (IsValidNode dziura04) then delete dziura04 dziura04= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name: "dziura04" pos:(pozycja_kolo01- temp4) convertToSplineShape dziura04 updateShape dziura04 if (IsValidNode kolo_splajn01) then delete kolo_splajn01 kolo_splajn01 = splineshape wirecolor:[255,255,255] name:(uniqueName "Kolo") pos:pozycja_kolo01 convertToSplineShape kolo_splajn01 updateShape kolo_splajn01 local d1 = addnewspline dziura01 d1 = addnewspline dziura02 d1 = addnewspline dziura03 d1 = addnewspline dziura04 for i in 1 to (4) do ( kat = i * 360 / 4 if (plusminus == 1) then (plusminus = (-1)) else (plusminus = 1) addknot kolo_splajn01 d1 #corner #line [ (r*cos(kat)*plusminus), (r*sin(kat)*plusminus), 0] ) close kolo_splajn01 d1 select #($dziura02, $dziura03, $dziura04, $Kolo01, $'dziura01 ') modPanel.addModToSelection (Extrude ()) ui:on ) on nowe_kolo pressed do ( stworz_kolo() ) ) rollfloater = newRolloutFloater "Okienko" 220 300 addrollout glowne rollfloater
  7. Ok dzięki za odp, popróbuję
  8. Witam. Próbuję tworzyć coś w skrypcie i mam taki problem: nie mogę stworzyć otworów(okrągłych) w moim kształcie dokładnie w extrudowanym circle. Mam jakiś tam kod a tworzenie dziurek chciałem zrobić tak: … local kolo1 local temp1 = [10,10,0] local temp2 = [-10,10,0] local temp3 = [10,-10,0] local temp4 = [-10,-10,0] if (IsValidNode kolo1) then delete kolo1 kolo1= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"Kolo1" pos:((pozycja_Kolo1 - temp1)) convertToSplineShape kolo1 updateShape kolo1 if (IsValidNode kolo1) then delete kolo1 kolo1= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"Kolo1" pos:(pozycja_Kolo1 - temp2) convertToSplineShape kolo1 updateShape kolo1 if (IsValidNode kolo1) then delete kolo1 kolo1= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"Kolo1" pos:(pozycja_Kolo1 - temp3) convertToSplineShape kolo1 updateShape kolo1 if (IsValidNode kolo1) then delete kolo1 kolo1= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"Kolo1" pos:(pozycja_Kolo1 - temp4) convertToSplineShape kolo1 updateShape kolo1 …..potem mam takie coś local kolo1_splajn01 = addnewspline kolo1 …jakieś operacje i na końcu zamykam je close kolo1 kolo1_splajn01 W takim przypadku widoczna jest jedna dziura tzn pozostałe są stworzone ale są niewidoczne. Próbowałem wycinać linijki z if –em czy updatem i inne cuda ale nic mi nie wychodzi a dopiero poznaję maxScripta. Dziękuję za każdy pomysł ew rozwiązanie :) . Pozdrawiam cout

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.