Skocz do zawartości

szarLej

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Opole

szarLej's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. kur.. czaki rzeczywiście. Jesze raz wielkie dzięki :)
  2. dodanie scale:0.01 trochę załatwia sprawę płynności skalowania ale czy da się pozbyć opóźnienia w reagowaniu na kierunek przesuwania slidera ?
  3. Witam. Jak można płynnie skalować obiekty? Jest jakiś trik na to? Bo nie dość, że jest opóźnienie to jeszcze jakoś tak skokowo się to dzieje. Próbowałem w max 7 i 9 z epb i to samo. Dzięki z góry i pozdrawiam rollout glowne "Ustawienia" ( Group "Costam" ( slider skaluj_felge "Skaluj" type:#float range:[0,5,1] spinner skaluj_felge2 "Skaluj" type:#float range:[0,5,1] ) on glowne open do ( a=box() select a ) on skaluj_felge changed wartosc do ( select a scale $ [1,wartosc,wartosc] ) on skaluj_felge2 changed wartosc do ( --select a --scale $ [1,1,wartosc] --scale $ [1,wartosc,1] ) ) rollfloater = newRolloutFloater "okienko" 220 300 addrollout glowne rollfloater
  4. Spróbuj tak rollout RecordViewportRollout "Record Viewport" ( local preview_name, view_size, anim_bmp ....i potem reszta
  5. Jesze raz dzięki Andrzej
  6. Dobra poddaję się :( addnewspline pokonało mnie. Wkleję kod żeby było widać co źle robię. Proszę bluzgać i pisać co i jak powinno być :) Mam też parę pytań: addnewspline zwraca jakiś index, który wykorzystujemy w addknot. Mi cały czas pokazuje się błąd "shape spline index out of range: 2" Czy te wszystkie splineshape'y dodajemy newsplinem do jakiegoś elementu zbiorczego, który potem "wyrzucamy" na ekran razem z nowymi knot'ami?? Ogólnie jak się posługiwać tymi funkcjami w przypadku kilku obiektów. Dziękuję z góry za każdą odp rollout glowne "Ustawienia" ( local dziura01 local dziura02 local dziura03 local dziura04 local kolo_splajn01 local pozycja_kolo01= [0,0,0] local r = 50 local kat local plusminus = 1 Group "Kolo" ( button nowe_kolo "Nowe kolo" ) fn stworz_kolo = ( --dziury local temp = [10,10,0] if (IsValidNode dziura01 ) then delete dziura01 dziura01 = circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"dziura01 " pos:(pozycja_kolo01 - temp) convertToSplineShape dziura01 updateShape dziura01 local temp2 = [-10,10,0] if (IsValidNode dziura02) then delete dziura02 dziura02= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name: "dziura02" pos:(pozycja_kolo01 - temp2) convertToSplineShape dziura02 updateShape dziura02 local temp3 = [10,-10,0] if (IsValidNode dziura03) then delete dziura03 dziura03= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"dziura03" pos:(pozycja_kolo01- temp3) convertToSplineShape dziura03 updateShape dziura03 local temp4 = [-10,-10,0] if (IsValidNode dziura04) then delete dziura04 dziura04= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name: "dziura04" pos:(pozycja_kolo01- temp4) convertToSplineShape dziura04 updateShape dziura04 if (IsValidNode kolo_splajn01) then delete kolo_splajn01 kolo_splajn01 = splineshape wirecolor:[255,255,255] name:(uniqueName "Kolo") pos:pozycja_kolo01 convertToSplineShape kolo_splajn01 updateShape kolo_splajn01 local d1 = addnewspline dziura01 d1 = addnewspline dziura02 d1 = addnewspline dziura03 d1 = addnewspline dziura04 for i in 1 to (4) do ( kat = i * 360 / 4 if (plusminus == 1) then (plusminus = (-1)) else (plusminus = 1) addknot kolo_splajn01 d1 #corner #line [ (r*cos(kat)*plusminus), (r*sin(kat)*plusminus), 0] ) close kolo_splajn01 d1 select #($dziura02, $dziura03, $dziura04, $Kolo01, $'dziura01 ') modPanel.addModToSelection (Extrude ()) ui:on ) on nowe_kolo pressed do ( stworz_kolo() ) ) rollfloater = newRolloutFloater "Okienko" 220 300 addrollout glowne rollfloater
  7. Ok dzięki za odp, popróbuję
  8. Witam. Próbuję tworzyć coś w skrypcie i mam taki problem: nie mogę stworzyć otworów(okrągłych) w moim kształcie dokładnie w extrudowanym circle. Mam jakiś tam kod a tworzenie dziurek chciałem zrobić tak: … local kolo1 local temp1 = [10,10,0] local temp2 = [-10,10,0] local temp3 = [10,-10,0] local temp4 = [-10,-10,0] if (IsValidNode kolo1) then delete kolo1 kolo1= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"Kolo1" pos:((pozycja_Kolo1 - temp1)) convertToSplineShape kolo1 updateShape kolo1 if (IsValidNode kolo1) then delete kolo1 kolo1= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"Kolo1" pos:(pozycja_Kolo1 - temp2) convertToSplineShape kolo1 updateShape kolo1 if (IsValidNode kolo1) then delete kolo1 kolo1= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"Kolo1" pos:(pozycja_Kolo1 - temp3) convertToSplineShape kolo1 updateShape kolo1 if (IsValidNode kolo1) then delete kolo1 kolo1= circle radius:3 wirecolor:[255,255,255] name:"Kolo1" pos:(pozycja_Kolo1 - temp4) convertToSplineShape kolo1 updateShape kolo1 …..potem mam takie coś local kolo1_splajn01 = addnewspline kolo1 …jakieś operacje i na końcu zamykam je close kolo1 kolo1_splajn01 W takim przypadku widoczna jest jedna dziura tzn pozostałe są stworzone ale są niewidoczne. Próbowałem wycinać linijki z if –em czy updatem i inne cuda ale nic mi nie wychodzi a dopiero poznaję maxScripta. Dziękuję za każdy pomysł ew rozwiązanie :) . Pozdrawiam cout
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności