-
Grafik 3d - model postaci do wydruku 3d
Witam, Poszukuję grafika 3d do wykonania modelu średniowiecznego wojownika możliwego do wydruku na drukarce 3d (jest to prototyp do gry planszowej) Termin wykonania zlecenia bardzo pilny, maksymalnie do 18.10.2015, ale im szybsze wykonanie tym lepiej. Wymagana szczegółowość modelu analogiczna do tych zaprezentowanych pod linkiem: http://www.phalanxgames.pl/wp-content/uploads/2015/07/figurki.jpg Jeżeli współpraca przy pierwszym modelu będzie udana to w kolejnych tygodniach będą do wykonania przynajmniej dwa kolejne modele. Proszę o kontakt pod adresem: [email protected] Pozdrawiam Mateusz Albricht
-
Grafik 3d/cyfrowe modele figurek do gry planszowej
Witam, Poszukujemy modelarza 3d do wykonania cyfrowych modeli figurek do gry planszowej w skali 30mm. Aktualnie kończymy produkcję naszej pierwszej gry: i rozpoczynamy prace nad kolejnym tytułem. Proponujemy zdalną pracę na umowę zlecenie niezależnie od miejsca zamieszkania, doświadczenie w podobnej działalności mile widziane. Do wykonania: Etap 1: 6 różnych modeli żołnierzy i "mechów" (przeznaczonych do wydruku 3d, a następnie wykonania odlewów z HIPS/PVC w skali 30mm) Po zakończeniu pracy and etapem pierwszym prawdopodobna dalsza współpraca. kontakt: Mateusz Albricht, [email protected] (Kraków) na oferty czekamy do połowy lipca 2014.
-
wiz: biurowiec
Proponuję rzucić okiem na budynek mieszkalny obok - to zobaczycie architekturę gdzie dziwolągiem jest każdy element :P A szczególnie z punktu widzenia projektanta, może po zbudowaniu nie będzie to tak odbierane. Projekt - Biuro Projektów Lewicki Łatak Kto by się spodziewał że zobaczę na forum wizkę która parę dni temu oglądałem w pracy heh Fajne rendery - jedynie co moim zdaniem drażni to lampy widoczne we wnętrzu budynku, wydaje mi się że one nie były by tak mocno widoczne w rzeczywistości.
-
Dziwne plamy na renderze
Niestety używam QMC
-
Dziwne plamy na renderze
Witam. Proszę wszystkich ludzi dobrej woli o pomoc :) Mam problem z ustawieniem rendera. Przy rozdzielczosci niewielkiej np. 600x800 wszystko jest ok, ale gdy probuję zrobić render w rozdzielczości 3200x2400, w miejscach gdzie jest cień pojawiają się takie dziwne plamki koloru podstawowego, ale o różnych odcieniach, przez co wygląda to paskudnie (im mocniejszy cień tym wyraźniejsze różnice w kolorze plamek). Co może być powodem? (i gdzie można to przestawić)
-
Scena 3D: łazienka
hm, nie wiem gdzie jest taka opcja zaciemniania rogów, musiałem ja chyba przypadkiem włączyć albo jest włączona jako default :) Jak ktoś będzie wiedział to bardzo proszę o radę gdzie można ustawić camera correction w vray physical camera. Pzd
-
Scena 3D: łazienka
No dobra. Po tygodniu poszukiwań mam nową wersję rendera - generalnie pozmieniałem ustawienia renderera, nieznacznie materiałów. Zapraszam do komentowania. Niestety nie ma camera correction ponieważ zmieniłem na vray camera i nie ma tam chyba takiej opcji, albo też ja jej nie mogę znaleźć. http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=037074215246090.jpg
-
Scena 3D: Łazienka
No całkiem nieźle to wygląda. Popracuj trochę nad kibelkiem - chodzi głównie o kształt deski, z tyłu zdecydowanie powinna być zaokrąglona (wewnętrzna krawędź) Jeżeli możesz to zdradź sekret jaki typ oświetlenia dałeś - nie widać żadnych odbić świateł w kafelkach, co jest trochę zastanawiające, a jednak całość wygląda bardzo realistycznie
-
Scena 3D: łazienka
Ok. Dzięki za wszystkie uwagi i czekam na więcej. Poprawiłem kilka rzeczy: -ułożenie płytek jak już wcześniej wspominałem było niedokończone, obecnie zostało poprawione -zmniejszyłem fugi na płytkach podłogowych (wielkość kafli jest jak najbardziej wymiarowa) -umywalka jest na dobrej wysokości, natomiast lustro faktycznie było za nisko, teraz powinno być wszystko ok -nałożyłem nowy materiał na wannę - wrzuciłem camera correction ale coś nie jestem do niego przekonany, teraz ujęcie wygląda trochę nierealistycznie jak dla mnie http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=007209234035092.jpg
-
Scena 3D: łazienka
Pracuję w ostatnim czasie nad wizualizacją mojej przyszłej łazienki. Generalnie wszystko jest wymodelowane i oświetlone, natomiast nie wygląda to tak jak bym oczekiwał od realistycznej wizki :). Myślę że do pełnego realizmu brakuje ustawienia dobrych świateł lub też materiały nie są najlepsze. (brak drzwi i niedopasowanie kafelków do siebie są tylko przejściowe) 3d studio 9 i Vray. Światła - vray lights oraz photometric free point (isotropic) Zapraszam do dyskusji na temat: co można poprawić żeby wizualka wyglądała jak foto :D http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=148134161068107.jpg http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=109027211124122.jpg http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=160039241153242.jpg
matio2007
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta