Skocz do zawartości

ptah

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Takie coś jeszcze w sieci znalazłem, ale jeszcze nie porównywałem do Twojej metody:
  2. Gameart zwykły, model granatu dokładniej ;) A że chciałem dokładnie to inna para kaloszy :)
  3. Dzięki 2013! Dużo lepiej jednak nie idealnie :) Model zielony Twój, model czerwony mój, model niebieski ideał. Widoki z góry.
  4. ptah odpowiedział Habagun → na temat → Modeling
    Insert mesh - Dynamesh - Zremesher ? Nanomesh? Ale w każdymz tych przypadków, cierpliwość. Czy to ręcznie, czy kombinując, myślę że z automatu może być ciężko. Jeśli nie chcesz zaczynać od początku możesz skończyć model tak jak zacząłeś, duplikat. Model pierwotny przesmothować z menu deformation, włączyć nagrywanie Tool-morphtarget-Store MT, zrobić projekcje detalu z modelu nie przesmoothowanego na model gładki i suwakiem w morphie zwiększyć wysokość łusek. Na koniec pobawić się noisem + maskowanie z ambientu i *****tury. Ewentualnie zamiast zwiększać wysokość łusek CreateDiff mesh po projekcji i na łuski już na oddzielny modelu dać coś w stylu Inflate czy InflateBaloon
  5. Witam, czy któryś z szanownych forumowiczów mógłby umieścić przykład tego jak powinien wyglądać model takiego wcięcia przygotowany pod turbosmootha za pomocą support edgy (bez trisów ani n-gonów) ? Tutaj przykład mojej próby, jak widać mam problem z odprowadzeniem edgy, co więcej patrząc z góry wycięcie tworzy "górki" po za obrys bryły walca. edit1: Tak też źle :(
  6. ptah odpowiedział ptah → na temat → Modo
    Nie zmapowane, modele po 10mln poly +. Ale materiały bez tekstur, zwykła glina z delikatnym sss, mapowanie nie powinno być potrzebne (chyba że modo ma taki wymóg że static musi miec uv inaczej nie da się nadać nic).
  7. Witam! Czy jest jakaś metodologia lub kolejność w któej powinno nadawać się materiały dla static obiektów? Bardzo często mi się zdarza że zwyczajnie materiału nie chcą przyjąć i to nie ważne czy nadaje go za pomocą zaznaczenia i "M" czy poprzez przeciągnięcie na obiekt. Materiał niby nadany a później w renderze defaultowy mat...
  8. Witam, mam nadzieję że nie będzie problemem jeśli założę sobie tutaj temat w którym będę zadawał pytania na temat mayki (na które nie zdołam znaleźć odpowiedzi przez google). Pierwsze pytanko: 1. Czy istnieje możliwość alby ustawić osie świata z użyciem osi zaznaczonego obiektu/normalek zaznaczonego poligonu?
  9. ptah dodał temat → w Modo
    Hey! Rozgryzł ktoś może jak wypluć normalki z zbrusha / jak ustawić owe normalki w modziaku żeby nie było niespodzianek przy seamsach ? (Jedna strona jaśniejsza druga ciemniejsza). Kombinowałem z tangentami itp. ale niestety efekt mizerny.
  10. ptah odpowiedział gryzon → na temat → Modo
    Czy znalazłeś może rozwiązanie swojego problemu? Chętnie dowiedziałbym się jakie jest rozwiązanie ;)
  11. ptah odpowiedział ptah → na temat → Modo
    Bo jakiegoś porządnego tutoriala apropo renderu nie ma do modo, prawda? (Coś pokroju tutoriali Warwicka do vraya)
  12. Witam, mam pytanko do forumowiczów. Czy są już do dostania blueprinty Mercedesa GLE? Pozdrawiam.
  13. ptah odpowiedział ptah → na temat → Modo
    Wrzucam Preset Enviroment. Problem zażegnany, nie wywaliłem stockowego światła z nowo stworzonej sceny. Mam jeszcze 2 pytania: 1. Jak stworzyć samemu taki Enviroment Preset z HDRKI ściągniętej z sieci, może znacie jakiś tutorial. 2. Które ustawienia są najistotniejsze przy ustawieniu renderu, na co powinienem zwrócić największą uwagę? Ustawienia render, ustawienia w kamerze czy w świetle? Co ma największy wpływ na "szumienie" sceny. Pozdrawiam :)
  14. ptah odpowiedział ptah → na temat → Modo
    Dorzucam scene :) Scene.zip
  15. ptah dodał temat → w Modo
    Witam, mam taką zagwostkę. Wczoraj przez scan 3d została udostępniona darmowa scena do modo. (http://www.3dscanstore.com/index.php?route=information/information&information_id=14) I tutaj małe pytanko. Kiedy tworze nową scenę i po prostu wrzucam hdrke industrial to render różni się znacząco od tego który wypluwa ta scenka ze scans 3d (chodzi o sama scene i render np kulki z jakiś shaderem, człowieka zupełnie wyrzucam i pomijam w pytaniu). Grzebię, grzebię - porównuje, jednak nie jestem w stanie dojść co jest ustawionego inaczej i co sprawia że rendery wyglądają o niebo lepiej. Czy byłby ktoś tak miły aby przeanalizowac problem? Dziękuje i pozdrawiam :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności