Tekst dla Jury:
In my work I created unknown insect from planet Soran.He came on Earth to spend holidays with one\'s own cousin John - larva of insect.Today\'s of sunny day were planning to go together on beach.
This project is based on my own concept.
Much of textures were painted in Photoshop, all other are procedural maps or mixed standard maps of Max.Only as background I used photo.
Software used:
3ds max 5.1, Photoshop 7.0, Paint Shop Pro 7.04.
To co bym mógł jeszcze dorobić aby upodobnić go bardziej do owada? Macie jakieś pomysły??
Chyba mu skrzydeł nie dam :D
Z drugiej strony nie o wygraną tu głównie chodzi tylko o szlif umiejętności ale jestem otwarty na porady.
Pozdrawiam!
Witaj!
Odrazu lepiej wygląda po zmniejszeniu blura. Fajnie poprawiłeś teksturę pancerzyka:)
Wykończ tło i popracuj może jescze nad świałem i będzie całkiem fajna pracka.
Pozdrawiam!!
Witam!!
Hehe teksturka ręcznika to materiał typu Hair Shader no i włoski , tak dałem na próbę, jak się podoba to mogę zostawić:)
Właśnie Gotham potwierdził, że mogę zrobić plażę, kawałek morza i niebo więc jest git i biorę się do pracy:D
Niedługo update ofcourse :D:D
Aha czekam na wypowiedzi pozostałych:)
Pozdrawiam!!
No więc tak: a skąd wiesz, że owadzich spodenek się nie prasuje w kantkę hę ??
Taka moda owadzia i cóż na to poradzić, no ale pogadam z gościem może go namówię na małą zmianę kanonów mody :D
Co do scenerii to tylko taka robocza fotka, może wykorzystam jakieś elementy ale napewno nie tak jak teraz.Przypominam,że owad będzie na leżaku.
Czekam na jakieś wasze opinie coś cicho oprócz Chaosika !!!!
Pozdrawiam
Hej !!
Więc jeśli Ci Chaosiku nie widzą się Adkowe tutki może skorzystasz z mojego opisiku podstaw:
1) Robisz ze splines model włosa i przypisujesz mu modyfikator- Model Hair.
2) W Environment dorzucasz Shag Hair i Shag Render.
3) W Shag Hair/ Emitters za pomocą pick lub select wybierasz model przedmiotu do owłosienia.
Opcjonalnie w Face Level/ Sub-Material ID\'s wpisujesz ID wcześniej przypisane danym face\'om,
w celu owłosienia tylko wybranych partii modelu.
4) W Shag Hair/ Model Hairs wybierasz zrobiony w pk.1 model włosa.
5) Podstawy zakładki Parameters:
Lenght Multiplier: długość włosa i wachania długości.
Thickness: grubość włosa.
Density: zagęszczenie włosów.
Curliness: kręcenie włosów.
6) W Shag Hair/ Shading,Geometry,Quality ustawiasz kolor wierzchołków i podstawy włosa,
lub tworzysz w edytorze materiałów materiał typu - Hair Shader.
To takie podstawy dla bardzo początkująch :)
Może Ci się przydadzą i jeszcze raz Ci radzę mniej strzelających emotikonków a więcej lużnego podejścia do sprawy :D
Pozdrawiam!!
Modeling naprawdę piękny, tak trzymać,
a co do słomianki to nie jest aż tak źle na upartego pasuje :D :)
Mógłbyś umieścić siateczkę bez meshsmootha ??
Pozdrawiam
Wiesz co jakoś takie zaciemnione te screeny może daj jakieś jaśniejsze tło i ustaw świecenie materiału i wtedy zarzuć renderka :D :)
A co do siatki to jak byś miał czas i cierpliwość to można by jeszcze ją trochę zagęścić uwydatniając detale.
No ale czekam jak to będzie z teksturami :)
Pozdrawiam !!
Witaj !!
Więc zaokrąglij troszkę tę skorupę na kancie jest zbyt ostra ( zdjęcie:o)
Ogólnie trochę wygładź główkę dokładając krawędzie w siatce.
Ogólnie spoko ale trochę za dużo nerwów przy tej pracy :) wyluzuj, przejdź się na świeżym powietrzu i do pracy :) :)
Pozdrawiam
Witajcie !!!!
Do Chaos !!!!!!!
Pisałem w poście aby nie zwracać uwagi na tułów bo to narazie prowizorka :) :)
Ale dzięki próbę porady.
Tak więc \"updejcik\" dalszego teksturowania owada :D
Czyli skórka korpusu, rąk i koszulki... no a ręcznik to narazie w wersji eksperymentalnej :)
Wyśrodkowałem wpominane źrenice i powiększyłem trochę tęczówki :)
Narazie !!!!!!!!!!
Dzięki za posty :)
Co do oczek do mają kilka warstw więc fajnie wyglądają, a do pg: spoko postaram się to poprawić :D
To tyle narazie, za parę godzin wrzucę update\'a reszty owada.
Pozdrawiam !!
Witam !!
Zamieszczam poprawioną teksturę głowy owada. tzn lepiej widoczne szczegóły skóry i inne
drobniejsze poprawki.
Proszę nie zwracać uwagi na tułów, ręcznik i koszulkę bo są jeszcze nie oteksturowane :D
Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!