-
Volumetric Brokat ?
Witam Potrzebuję zrobić shader żelowy w którego wnętrzu pływać będą drobinki (w tym wypadku brokat). Czy jest jakiś volume shader do takich rzeczy ? Jeśli tak to gdzie go szukać ? Krótki tut byłby pomocny ;) Z góry dzięki. Pozdrawiam.
-
Odowiednik Maya RampShader w 3DS Max
Witam Zaczynam naukę 3DS Max i szukam odpowiednika Ramp Shadera z Maya w Maxie. Pzdr.
-
Efekt winorośli.
Witam. Potrzebuję pomocy, a najlepiej tutka ( ;) ) jak zrobić "rosnącą winorośl", coś takiego jak w biało-czerwonych przerywnikach na AXN gdzie taka czerwona strzałka sobie leci, albo, jeśli kto TV nie ogląda to takie coś jak tu http://www.videocopilot.net/tutorial/growing_3d_vines/ Używam Maya 2008. Pozdrawiam.
-
Maya Software Render - Normal map problem
Oczywiście że obsługuje ;) Zauważyłem, że gdy robię ręcznie łącząc outColor Normala do NormalCamera shadera to dostaję inny rezultat... ale również dziwaczny, mam taki jakiś niedoświetlony ciemny bump z kręgiem speculara, z resztą sami zobaczcie.
-
Maya Software Render - Normal map problem
Mam kolejny problem, ja nie wiem co tu się dzieje... Na zwykłym testowym plane normal mapy renderuje jak bump mapy, ale tylko w sofcie, mental renderuje jak trzeba. Transfer maps też robi taki błąd. Jakieś pomysły cóż to takiego ?
-
MentalRay + Glow problem
Dzięki SYmek, szkoda że sam tego nie sprawdziłem bo rozwiązanie okazało się banalne :P Faktycznie PNG z alpha channelem zachowuje się jak należy. Jednak to i tak dziwne bo wcześniej takiego problemu nie miałem, zastanawiam się co spowodowało, że nagle glow w mentalu zaczął patrzeć na alpha channel. Jeszcze raz dzięki :) Ja w Vegasie robię to tak: jeżeli chcę żeby glow miały tylko jakieś elemnty to najpierw robię prosty render w którym elementy glow są białe a cała reszta czarna, taki layer potem bluruję odpowiednio do potrzeb, layer daję na Add, czasem jeszcze nakładam na to efekt glow bo ma możliwość kolorowania i tak przygotowany layer nakładam na ten właściwy render i to tyle. Pozdrawiam.
-
MentalRay + Glow problem
Zwykle tak robię, ale gry projekt jest mały i w zupełności wystarczy mi glow shader to łatwiej i szybciej jest go użyć ;) Chyba przeinstaluję sobie Win bo jak na razie to jedyny sposób jaki przychodzi mi do głowy ;P
-
MentalRay + Glow problem
Witam Mental mi oszalał, do tej pory gdy na Glow dawałem mapę (bmp, png, jpg...) wszystko było ok, biały świecił, czarny nie świecił, tak jak powinno być. Przeinstalowałem system i kiszka, nie wiem dla czego gdy robię jak zwykle glow mapę z jakiegoś pliku graficznego to mental traktuje ją jakby była 100% cała biała. Zna ktoś tą dolegliwość i antidotum na to ? Zapomniałem dodać - Maya 2008. Pozdrawiam.
-
Warning: Specified weight could not be set due to locked influences.
Witam. Gdy tworzę nowy model i nie robię z nim specjalnie nic poza jakimś prostym poly moddelingiem, a następnie przypiszę do niego jakiś prosty szkielet (Smooth bind) to właśnie taki komunikat (Warning: Specified weight could not be set due to locked influences.) otrzymuję gdy chcę poprawić całość używając Paint Skin Weights Tool. Kiedy wprowadzam poprawki rysując, pojawia się ten komunikat i gdy wychodzę z narzędzia moje zmiany nie zostają zachowane - mówiąc krótko - nie mogę rysować skin weights... W czym problem, jak to rozwiązać ? Pozdrawiam.
-
Jak "przyczepić" światło do postaci ?
No tak, nie znałem tej funkcji ;D
-
Jak "przyczepić" światło do postaci ?
Witam Chcę "przyczepić" światło do animowanej postaci tak aby źródło światła poruszało się razem z latarką, próbowałem użyć Skin->Bind ale źródło światła (pointLight) nie jest bindowalne, jak najprościej to rozwiązać? Pozdrawiam.
-
Maya path duplicator ?
Jest i działa, dzięki wielkie :D
-
Maya path duplicator ?
Witam. Potrzebuję zrobić powiedzmy coś w postaci korali, chcę wyznaczyć sobie krzywą i wg niej zduplikować x razy na całej długości jeden element poly, coś jak funkcja "Attach to motion patch". Nie mogę nigdzie znaleźć nic na ten temat, jak to zrobić ?
spiralboy
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta