- House in The Forest
- House in The Forest
-
Niechciane obiekty w scenach
Idiotyczny czy nie ale dzięki. W scenie było ok. 300 obiektów. Usuniecie ich i uzycie skryptu spowodowało zapis w ciągu 20s zamiast 40min.
-
Niechciane obiekty w scenach
Dzięki za info. A z tymi "niewidzialnymi" obiektami nikt się nie spotkał? Pomózcie.
-
Niechciane obiekty w scenach
Witam. Pracuję w 3dmax 2009 + vray 1,5. Od jakiegoś czasu w scenach zaczęły pojawiać się obiekty (modele), których nie ma, nie widać ich oraz pewna ilosć obiektów particle view, których nie używam. Obiekty jakby zagniezdżają sie w scenie, nie można ich wykasować a uwidaczniają się jak używam funkcji merge (wtedy max pyta czy zastąpić nowe starymi, zmienić nazwę...). Drugi problem to, że niektóre sceny zaczęły mi się strasznie długo zapisywać (nawet ponad godzinę-rekord to wyłączenie programu po 3 godzinach oczekiwanie bez zapisu) a powinny ok. 2-5 minut (funkcja reactor nie pomaga bo nie wykrywa kolizji). Znalazłem w archiwum forum podobny problem z długim zapisem sceny i info o jakimś cudownym skrypcie ale bez nazwy, czy ktoś (w tym przypadku Tores) jest w stanie podać linka, nazwę tego skryptu? Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu moich problemów.
-
Export ze sketchup do max
Dzięki, pracuję nadal w max 2009 :). Będę próbował z fbx.
-
sketchup - max vray
Witam Przeszukałem forum ale nie znalazłem nic ciekawego. Otóż przenosząc model ze sketchup do max konwertując plik do 3ds podczas renderingu w vray jest dużo błędów, czasem wywala program, pojawiają się jakieś artefakty. Okazuje się że w modelu są ponakładane na siebie płaszczyzny i to często generuje błędy. Czy jest to normalne przy przenoszeniu i konwersji modelu czy może osoba rysująca w sketchup robi to źle czy w może błąd tkwi w sposobie konwersji pliku do 3ds. Może ktoś z Was na co dzień robi modele w sketch a renderuje w max z vray. Bardzo proszę o pomoc.
-
Export ze sketchup do max
Witam Przeszukałem forum ale nie znalazłem nic ciekawego. Otóż przenosząc model ze sketchup do max konwertując plik do 3ds podczas renderingu w vray jest dużo błędów, czasem wywala program, pojawiają się jakieś artefakty. Okazuje się że w modelu są ponakładane na siebie płaszczyzny i to często generuje błędy. Czy jest to normalne przy przenoszeniu i konwersji modelu czy może osoba rysująca w sketchup robi to źle czy w może błąd tkwi w sposobie konwersji pliku do 3ds. Może ktoś z Was na co dzień robi modele w sketch a renderuje w max z vray. Bardzo proszę o pomoc.
-
Wiz:Salonik
Świetna wizka, bardzo mi się podoba.
-
Wnętrze 3D: salon z kuchnią
Taki salon, pewnie nigdy nie będzie skończony i dlatego do WIP.
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
To zlecenie trwało ok. 2 miesięcy z przerwami na zmiany, nie jestem w stanie policzyć godzin. Tak sobie myślę, że max 4, min 2 tys?
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=72501 Mam pytanie-ile wziąć za cały ten model? Sprawa jest dość pilna bo dzisiaj po południu mam podać cenę a nigdy tego nie wyceniałem. Za wizkę zapłacili, chodzi mi o model, materiały, ustawienia, całą scenę. Wziąłem kasę za ujęcia, sztuk 6, ok 700 za każde z dużą ilością zmian w trakcie (zmiany materiałów, zagospodarowania terenu, bryły budynku). Teraz inwestor chce kupić cały model. Ile wziąć???
-
Wiz:Mieszkaniówka
Pytanie przerzuciłem na odpowiednie miejsce w tym forum.
-
Wiz:Mieszkaniówka
Mam pytanie-ile wziąć za cały ten model? Sprawa jest dość pilna bo dzisiaj po południu mam podać cenę a nigdy tego nie wyceniałem. Dzięki za pomoc.
-
Problem z ramką
Otóż nie jest to takie proste, ramka jest w zapisanym obrazie i ma wielkość safe frame. Safe frame to prostokąty pomarańczowy niebieski i żółty. Do tej pory żółta ramka wyznaczała granicę renderingu, teraz wyznacza ją pomarańczowa (pierwsza) ramka a reszta do żółtej jest czarną ramką i całość tworzy obraz o zadanej rozdzielczości a sam obrazek ma mniejszą. Ale dzięki za dobre chęci.
jarross
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta