Skocz do zawartości

jarross

Members
  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    wrocław

jarross's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputacja

  1. jarross

    House in The Forest

    dzięki
  2. jarross

    House in The Forest

    Przepraszam za zaśmiecanie ale szukam kontaktu do JunioR. Chcę zlecić wykonanie wizek zespołu kamienic w centrum Wroc...
  3. jarross

    Niechciane obiekty w scenach

    Idiotyczny czy nie ale dzięki. W scenie było ok. 300 obiektów. Usuniecie ich i uzycie skryptu spowodowało zapis w ciągu 20s zamiast 40min.
  4. jarross

    Niechciane obiekty w scenach

    Dzięki za info. A z tymi "niewidzialnymi" obiektami nikt się nie spotkał? Pomózcie.
  5. Witam. Pracuję w 3dmax 2009 + vray 1,5. Od jakiegoś czasu w scenach zaczęły pojawiać się obiekty (modele), których nie ma, nie widać ich oraz pewna ilosć obiektów particle view, których nie używam. Obiekty jakby zagniezdżają sie w scenie, nie można ich wykasować a uwidaczniają się jak używam funkcji merge (wtedy max pyta czy zastąpić nowe starymi, zmienić nazwę...). Drugi problem to, że niektóre sceny zaczęły mi się strasznie długo zapisywać (nawet ponad godzinę-rekord to wyłączenie programu po 3 godzinach oczekiwanie bez zapisu) a powinny ok. 2-5 minut (funkcja reactor nie pomaga bo nie wykrywa kolizji). Znalazłem w archiwum forum podobny problem z długim zapisem sceny i info o jakimś cudownym skrypcie ale bez nazwy, czy ktoś (w tym przypadku Tores) jest w stanie podać linka, nazwę tego skryptu? Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu moich problemów.
  6. jarross

    Export ze sketchup do max

    Dzięki, pracuję nadal w max 2009 :). Będę próbował z fbx.
  7. Witam Przeszukałem forum ale nie znalazłem nic ciekawego. Otóż przenosząc model ze sketchup do max konwertując plik do 3ds podczas renderingu w vray jest dużo błędów, czasem wywala program, pojawiają się jakieś artefakty. Okazuje się że w modelu są ponakładane na siebie płaszczyzny i to często generuje błędy. Czy jest to normalne przy przenoszeniu i konwersji modelu czy może osoba rysująca w sketchup robi to źle czy w może błąd tkwi w sposobie konwersji pliku do 3ds. Może ktoś z Was na co dzień robi modele w sketch a renderuje w max z vray. Bardzo proszę o pomoc.
  8. Witam Przeszukałem forum ale nie znalazłem nic ciekawego. Otóż przenosząc model ze sketchup do max konwertując plik do 3ds podczas renderingu w vray jest dużo błędów, czasem wywala program, pojawiają się jakieś artefakty. Okazuje się że w modelu są ponakładane na siebie płaszczyzny i to często generuje błędy. Czy jest to normalne przy przenoszeniu i konwersji modelu czy może osoba rysująca w sketchup robi to źle czy w może błąd tkwi w sposobie konwersji pliku do 3ds. Może ktoś z Was na co dzień robi modele w sketch a renderuje w max z vray. Bardzo proszę o pomoc.
  9. Świetna wizka, bardzo mi się podoba.
  10. Taki salon, pewnie nigdy nie będzie skończony i dlatego do WIP.
  11. To zlecenie trwało ok. 2 miesięcy z przerwami na zmiany, nie jestem w stanie policzyć godzin. Tak sobie myślę, że max 4, min 2 tys?
  12. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=72501 Mam pytanie-ile wziąć za cały ten model? Sprawa jest dość pilna bo dzisiaj po południu mam podać cenę a nigdy tego nie wyceniałem. Za wizkę zapłacili, chodzi mi o model, materiały, ustawienia, całą scenę. Wziąłem kasę za ujęcia, sztuk 6, ok 700 za każde z dużą ilością zmian w trakcie (zmiany materiałów, zagospodarowania terenu, bryły budynku). Teraz inwestor chce kupić cały model. Ile wziąć???
  13. Pytanie przerzuciłem na odpowiednie miejsce w tym forum.
  14. Mam pytanie-ile wziąć za cały ten model? Sprawa jest dość pilna bo dzisiaj po południu mam podać cenę a nigdy tego nie wyceniałem. Dzięki za pomoc.
  15. jarross

    Problem z ramką

    Otóż nie jest to takie proste, ramka jest w zapisanym obrazie i ma wielkość safe frame. Safe frame to prostokąty pomarańczowy niebieski i żółty. Do tej pory żółta ramka wyznaczała granicę renderingu, teraz wyznacza ją pomarańczowa (pierwsza) ramka a reszta do żółtej jest czarną ramką i całość tworzy obraz o zadanej rozdzielczości a sam obrazek ma mniejszą. Ale dzięki za dobre chęci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności