o r o
Members-
Liczba zawartości
85 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
o r o's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri - GŁOSOWANIE
o r o odpowiedział ortheza → na temat → Work in progress (WIP)
głos na Łukasza.. -
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri
o r o odpowiedział JakkaS → na temat → Work in progress (WIP)
ave, oto moje pożegnanie z tym forum i możliwe, że z całą grafiką w ogóle... ja po prostu nienawidzę komercji, która jest waszą 'bronią', więc dla dobra ogółu ;> znikam z waszego miasta robotów... Mashu, prywatny zabójca M'alaka jest zarówno jego niewolnikiem, ponieważ M'alak uratował mu życie, gdy był mały i był dla niego ojcem, kompanem i nauczycielem walk.... używa jako głównej broni gniewu przeciwko swojemu panu, który ma we władaniu jego życie... ale jednocześnie w pewien pokręcony sposób jego pan jest jedyną osobą, która akceptuje go takim jakim jest.... za każdym razem, gdy ktoś próbuje zabić M'alaka, Mashu pełni funkcje jego ochroniarza, staje się wtedy berserkerem, łaczy swoje dwa ostrza, zmieniając je w miecz dwuręczny i masakruje wszystkich grożacych jego panu przeciwników... ale Mashu częściej wysyłany jest na misje zabójstwa, kiedy to ukrywa się w cieniu jak tylko może[ze względu na dźwięk wydawany przez jego łańcuchy], kiedy zostaje zauważony zaczyna swój taniec śmierci.... czasami, gdy Mashu oszacuje sytuacje, zaznacza, robiąc sobie głęboką blizne na wewnętrznej części ręki, następny zlikwidowany 'cel'... Mashu używa łańcuchów przypiętych do kajdan, zarówno, żeby nikt nie był w stanie zabrać mu jego zielonych ostrzy, jak i podczas sytuacji, gdy przeciwnik jest dalej i ma łuk, wtedy Mashu wyrzuca broń, by ogłuszyć, czasami nawet zwalić z nóg przeciwnika, zanim ktokolwiek zdąży zorientować się co się stało, jego zielone ostrze jest już spowrotem w jego dłoni... Mashu nie potrzebuje sakw z broniami, lekami, i żadnym innym osprzętem wojennym, ponieważ największą bronią Mashu jest jego zdolność do adaptacji w czasie walki, kiedy to wykorzystuje swoje ostrza i wszystkie elementy otoczenia, wliczając w nie bronie i wyposażenie przeciwników w sposób, który jest na tyle dużym zaskoczeniem, że wielu nie zdąży nawet zareagować... Mashu ma też metalowe gogle, z wzmacniamymi szkłami które na stałe przyczepione są do jego głowy, dzięki czemu nikt nie jest w stanie wykluczyć go z walki raniąc jego oczy.... -
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri
o r o odpowiedział JakkaS → na temat → Work in progress (WIP)
Łukasz, bardzo dopracowany i ciekawy koncept, pod każdym względem, podoba mi się, ... mogę już zagłosować ;> mam tylko jedno zastrzeżenie... imho, przesadzasz ze specularem... ..zacząłem tworzyć swój koncept w odcieniach szarości, mam nadzieje, że nie zostane zdyskwalifikowany za fakt, że ostrza są szare ^^ od razu zaznaczam, że mój koncept nie ma być lepszy, tylko inny, mógłbym się bardziej postarać, chociażby w kwestii oryginalności, ale nie zależy mi na wygranej... nie rysuje dla samej wygranej... -
finished 2d Tygodniowy speedpainting 14: Śmierć - głosowanie
o r o odpowiedział leander → na temat → Work in progress (WIP)
...mój głos na grim666'a, za najlepsze imho zbalansowanie ciekawego pomysłu, warsztatu i klimatu, ale faktycznie wybrać nie łatwo.. -
finished 2d Tygodniowy speedpainting 14: Śmierć
o r o odpowiedział Marduk → na temat → Work in progress (WIP)
Bill, dobre... -
teczka 2d teczka 2d: o r o - 'sztuka niskich lotów'
o r o odpowiedział o r o → na temat → Work in progress (WIP)
Sandwich, to moja decyzja... Vorek, rysuję za pomocą tabletu, we wcześniejszych postach była ta kwestia... -
teczka 2d teczka 2d: o r o - 'sztuka niskich lotów'
o r o odpowiedział o r o → na temat → Work in progress (WIP)
purple, dzięki ;> Sandwich, jako darmowy webkomiks... -
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri
o r o odpowiedział JakkaS → na temat → Work in progress (WIP)
...jakbyście się nie czepiali, że się czepiam, to bym się nie czepiał... Marduk, po za Twoją wyobraźnie wykracza fakt, że można traktować moje spostrzeżenia, jako bystre obserwacje amatora... a z moich wypowiedzi wynika, że narazie nie chce mi się zajmować warsztatem, bo chcę zrobić coś innego, nie, że w ogóle olewam warsztat... ciekawe ile razy, będe musiał to jeszcze pisać... biglebowsky, moge też nie głosować... -
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri
o r o odpowiedział JakkaS → na temat → Work in progress (WIP)
biglebowsky, napisałem czasami, nie zakładam albo taki, albo taki... ale w tym wątku można wybrać jedną pracke jako tą właściwą... -
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri
o r o odpowiedział JakkaS → na temat → Work in progress (WIP)
OmeN2501, sorka, zapomniałem dodać imho, bo spałem 6,5 godziny i jestem w trybie 'zombie'... a wypowiadam się autorytatywnie, bo bardzo podoba mi się CC i nie chcę, żeby umarł z braku popularności... biglebowsky, dzięki za doinformowanie, grafika nie jest moją pracą i nie czuje się w obowiązku by wiedzieć o niej wszystko... kumam logike dynamicznych konceptów, ale imho takie koncepty czasami ukrywają design postaci... Marduk, no comment... skoro wykraczam po za ramy Twojej wyobraźni... -
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri
o r o odpowiedział JakkaS → na temat → Work in progress (WIP)
OmeN2501, ... nie wyskakiwałbyś na mnie z siekierą co?, podałem te pomysły jako przykłady o co mi chodziło, ale spokojnie mógłbym je wybronić rzucając swoje kontrargumenty, tylko po co?? tak jak pisze JaKKaS to kwestia gustu, a oceniać bez gustu to się nie da... moge być bardziej obiektywny najwyżej... ale nie mam teraz na to nastroju... JaKKaS, pozytywna energia ?? ...... ... chciałem coś zapodać, ale nie maluje w kolorach, to nie wiem, czy można wrzucić w odcieniach szarości, skoro względem regulaminu mają być zielone ostrza?? -
teczka 2d teczka 2d: o r o - 'sztuka niskich lotów'
o r o odpowiedział o r o → na temat → Work in progress (WIP)
specjalnie dla was 'mój Airbus380' ... skoro nie potraficie sobie wyobraźić jakie, wcześniejszy szkic będzie miał zastosowanie w KOMIKSIE... ...jakbyście nie zauważyli, to jest szkic... szkice mają błędy... na przykład, dlatego, że w linearcie ćwiczyłem narazie męskie modele... albo dlatego, że to następny eksperyment z kategorii 'jak wyglądał będzie mój komiks'.. przez następne dwa tygodnie nie będzie żadnych updatów, bo będe pisał scenariusz do komiksu... ..abayo.. -
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri
o r o odpowiedział JakkaS → na temat → Work in progress (WIP)
hehe, mi się cuś wydaje, że to jest ona, nie on.... JaKKas, mam na myśli, mało oryginalny koncept, brakuje mi takich pomysłów jak na przykład zabójca, który zdziera twarze ofiar, żeby pozostać niezidentywikowanym jak Hannibal Lecter... w nowych Prince of Persia jest dużo ciekawszych konceptów.... postacie z ostrzami na łańcuchu, chociażby, albo ostrza zakrzywione w tak ciekawy sposób jak te księcia... trochę więcej fantastyki w realizmie.. ten koncept jest zbyt klasyczny..., no i narysowany jest jak scena akcji, a nie jak koncept - http://princeofpersia.gry-online.pl/uploads/galery/prince4.jpg -
finished 2d WIP 2d: perska ślicznotka: update
o r o odpowiedział purple → na temat → Work in progress (WIP)
popieram to co napisał leszek_lenia... od siebie dodam.. szkoda, że olałaś tło... abayo.. edit - sorka, nie ma tu za dużo użytkowniczek... -
finished 2d Concept Corner - sesja 2: Mashu Jagaharri
o r o odpowiedział JakkaS → na temat → Work in progress (WIP)
OmeN2501, z całym szacunkiem dla klasy tego obrazka, mało oryginalny i rewolucyjny koncept... , miło, że próbujesz utrzymać CC przy życiu, ale pewien niesmak pozostaje...