Naprawdę gdybyś przynajmniej przez 5 minut poszperał dobrze w googlach to znalazłbyś odpowiedzi na wszystkie swoje pytania ;)
Poniżej masz 2 linki, które powinny pomóc z importem:
http://209.85.129.104/search?q=cache:q8PmhoSXC2MJ:machinima-tutorials.com/wiki/index.php/Getting_BF2_Models_Into_3ds_Max+how+import+models+from+BF+to+3ds+max&hl=pl&ct=clnk&cd=1&gl=pl
http://209.85.129.104/search?q=cache:X5Tt1XHbXMcJ:mdt.planetbattlefield.gamespy.com/Tutorials/Editing%2520Models/3D%2520-%2520Standard%2520Mesh.shtm+how+import+models+from+BF+to+3ds+max&hl=pl&ct=clnk&cd=5&gl=pl
Pozdrawiam :]
W sumie na upartego to możesz na tym namalować texturę, ale lepiej postarać się przy rozkładaniu uvki żeby potem łatwiej pracowało się w Photoshopie.
Nakręciłem dla Ciebie taki szybki tutek o mapowaniu topora, może się przyda ;]
http://uploader.pl/?d=BE7A46551
Dzięki wszystkim którzy pomogli/chcieli pomóc.
Sądze, że to co napisał Lewus wystarczy do rozwiązania mojego problemu, dzisiaj to jeszcze przetestuje :D
Lewus modelu nie tykałem zaimportowałem do maxa tak na szybko zmapowałem i zaimportowałem do Zbrusha.
Próbowałem tego sposobu z exportowanie wszystkich poziomów subdivision ale działa on częściowo np. wejde z 1 na 2 poziom vertexy "powyskakuja" z modelu, zaimportuje ten zmapowany model wszystko jest ok ale gdy wejde na nastepny poziom sytuacja sie powtarza.
Jak sprawdzić cz model nie jest odwracany względem osi x? Bo jestem jeszcze laikiem w Zbrushu :P
PS.Może podesłałbym Ci na pw mój model a ty byś go sprawdził u siebie? :D
General Straw pokombinowałem z tymi opcjami importu i exportu ustawiłem tak jak tutaj http://pullin-shapes.co.uk/page2.htm , ale niestety nic to nie dało.
Chciałem też potestowac ten plugin ale mam cos takiego http://img230.imageshack.us/my.php?image=uo0001yz3.jpg
nie wiem czy to ja coś źle zrobiłem czy może wina windowsa...
Co do tego że rózne programy zmieniaja rózna ilość numeracji vertexów to zgodze sie bo po zaimportowaniu i wyexportowaniu modelu z wingsa spowrotem do zbrusha "tylko" połowa modelu była rozszarpana :D
RENUAL tak oglądałem 11 tutorial i widziałem jak robi model lowpoly i wypala normala ale mi chodzi o 10 tutorial :P a dokładnie o mniej wiecej 29 minute
exportuje tam model do wingsa mapuje i importuje do zbrusha.
RENUAL wiem o wszystkim co napisałes :P ogólnie kierowalem sie tutorialami Klicka o on najpierw sculpował model w zbrushu a potem mapował chciałem zrobić tak samo.
General Straw dzięki za sugestie ale niestety to nie pomogło.Aha co to jest Roadkill?
Poczekam jeszcze na propozycje innych a jeśli nikt nie pomoze to będe zmuszony robić model od nowa.
Witam :)
To moj pierwszy post wiec przepraszam jesli pomyliłem dzialy.
Mam pewien problem postaram sie go szczegółowo opisac ponizej:
1.Zrobiłem potwora
http://img77.imageshack.us/my.php?image=68705194rj2.jpg
2.Schodze na najnizszy level i exportuje go do .obj
http://img86.imageshack.us/img86/9028/39476096qh9.jpg
3.Importuje do maxa
http://img473.imageshack.us/my.php?image=77003892sw0.jpg
4.Pokazuje sie takie okienko
http://img89.imageshack.us/my.php?image=56630244ny5.jpg
klikam "ok"
5.Rozkładam siatkę unwrapem i exportuje model do .obj
http://img243.imageshack.us/my.php?image=66861179xy0.jpg
6.Pojawia sie okienko
http://img64.imageshack.us/my.php?image=19649442vr4.jpg
ponownie klikam "ok"
7.W Zbrushu na "stary" model importuje ten zmapowany w maxie
http://img409.imageshack.us/my.php?image=10417935sa5.jpg
wszystko wyglada dobrze ale...
8.Gdy wchodze level wyżej to... zresztą sami zobaczcie na screenie
http://img339.imageshack.us/my.php?image=40760540rk3.jpg
przypomina troche nietoperza ale liczylem na inny efekt :P