włącz okno front, przejdz do właściwości ( po prawej) i włącz plane , rozciąg jak Ci pasuje i na length segs i width segs wpisz ile Ci pasuje części np. 15. / klik. prawym i editaible mesch,potem zaznacz wszystkie edge i przewin listwę na dół i tam będzie( kreate shape from edges) włącz to,wyskoczy tablica Create shape,zaznacz linear( ignore hiden edges zostaw zaznaczone)i daj ok, wyłącz właśiwości mesza,i przejdz do górnej listwy Selkt by Name (włącz ją i tam będzie Shape 01( nr. niewazny jeżeli masz już coś takiego na scenie) / zaznacz shape z listwy i selekt, włącz sobie okno perspektive,i przejdz do listwy (na górze ) Modifiers potem ,parametric deformiers i bend i tam zaznacz X , zmieniając parametry angle zobaczysz jak ugina się Twoja siatka, ( ale to jeszcze nie koniec) potem musisz przejśc do Modifiers i wlącz tam Path/splain editing/sweep, reszta należy do Ciebie.