-
[vRay] Crash przy wciśnięciu "Renderer"
Poddaję się. Muszę ponownie poprosić o pomoc. Godzinę szukam "settings" w Render Setup i ślepy jestem chyba bo nie widzę żadnego takiego guzika, zakładki czy coś w tym stylu. Wiem, że napewno to pierdoła. EDIT: Miałem rację - to pierdoła. Znalazłem opcję, ustawiłem jak mi kolega @polka dot kazał i działa :) Dzięki za pomoc wszystkim. Pozdrawiam serdecznie.
-
[vRay] Crash przy wciśnięciu "Renderer"
Wiem, że wyjdę na kompletnego idiotę - lecz gdzie mam szukać ustawień VRay'a o których mówisz kolego @polka dot. @SWRSC - podczas rendereringu wykres nie dochodzi nawet do 1/4 maximum.
-
[vRay] Crash przy wciśnięciu "Renderer"
Witam ... Nie wiem czy to odpowiedni dział (jeżeli administracja uważa, że temat powinien widnieć gdzieś indziej to bardzo proszę o przeniesienie). Do rzeczy. Posiadam Maxa 2011 i vRay 2.0. Chciałem pobawić się (oraz przy okazji nauczyć podstaw) tą wtyczką poprzez różne tutoriale. Niestety za każdym razem gdy, używam w/w wtyczki i wciskam przycisk rendererowania wyskakuje mi błąd (gdzie mam opcję zapisania i wyjścia bądź nie zapisywania i też wyjścia) oraz oczywiście słynne raportowanie. Szukałem w googlach - i niestety był raz taki przypadek u kogoś tylko, że ten ktoś miał Vistę 64-bit i Maxa 9.0 z vRay'em 1.5. Temu komuś polecono zainstalowanie SP. Pomyślałem sobie, że może jest też jakiś SP do tej wersji którą ja posiadam. Jednak zawiodłem się. Wszystkie łatki są na 64-bitowe systemy operacyjne. Ja na nieszczęście mam Windows XP Pro SP3 32-Bit. Czy może jest ktoś kto może mi pomóc z moim problemem? Jeżeli tak to bardzo bym prosił o wskazówki. Od razu podam konfigurację sprzętu, by rozwiać wątpliwości "słabizny": RAM: 4 GB (tak - wiem, że 32-bit rozpoznaje max. 3,5) CPU: C2D E8400 3.00 GHz VGA: GeForce 9600 GT 512 MB EPU: Corsair 750W HDD: 1x 1TB, 2x 500GB Więcej chyba nie trzeba ;) Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
-
Teksturowanie w Maxie11
Dzięki wszystkim za chęć pomocy a w szczególności DannyDanielak za super pomocne linki (dodane do ulubionych) i supeł łopatologiczne wyjaśnienie o co "kaman" :) Jak dobrze, że chociaż to forum jest wolne od ludzi którzy wywyższają się swoim doświadczeniem ponad początkujących i nie odsyłają do google. Jeszcze raz z całego serca dziękuję (wszystkim - bez wyjątków). Pozdrawiam.
-
Teksturowanie w Maxie11
Dzięki za odpowiedź. A jakie ewentualnie tutoriale odnośnie Unwrap UVW byłyby godne polecenia? Wpisałęm to hasło w google i wyszło mi "tysiąc pieńćset" haseł z czego większość całkowicie dla mnie niezrozumiała. Odnośnie dzielenia modelu na sekcje - o co chodzi? Google milczy gdy wpiszę "dzielenie modelu na sekcje". Pozdrawiam.
-
Teksturowanie w Maxie11
Witam ... Mam kilka pytań apropo teksturowania. 1. Jak nałożyć teksturę aby się nie rozciągała? - próbowałem metodą drag and drop teksturować ale niestety się wszystko rozciąga. Poniżej załączam screen aby zobrazować mój problem. 2. Gdzie jest w 3DS MAX taka opcja teksturowania, że otwierało się okienko i zaznaczało się prostokątem (niczym w Photoshopie) kawałek zdjęcia jaki miał być naniesiony na zaznaczony model (bądź zaznaczony kawałek). Wiem, że chaotycznie napisane. Pamiętam, że taka opcja była, ale za chorobę nie wiem gdzie to było i jak się to nazywało. Stąd takie "obrazowe" wyjaśnienie o co mi chodzi. 3. Jak w maxie 11 zrobić teksturę: skaju (tak, taki sam jak w maluchu ;P), tapicerki z materiału jakie są nieraz w samochodach - daję link dla przykładu (http://wmiasto.files.wordpress.com/2011/02/imgp6222.jpg) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie.
-
Problem z Target Weld'em
Dzięki wielkie. W życiu bym nie pomyślał, że to taka pierdoła. Leci + dla Ciebie. Pozdrawiam
-
Problem z Target Weld'em
Witam ... Od niedawna zacząłem na poważnie pracę z 3DS Maxem. Zacząłem projektować i natrafiłem na problem. Chciałem "zatkać" dziurę pomiędzy dwiema ścianami. Najpierw chciałem zatkać ją "wyciągając" polygony jednak w Vertexy łączyły się w co drugim przypadku. Próbowałem postawić w dziurze nowy plan i efekt był taki, że trzy na cztery vertexy połączyły się (przykład na zaznaczeniu nr. 1) a ostatni ma kaprys i się nie łączy (zaznaczenie nr. 2). Bardzo bym prosił o jakieś wskazówki. Forum przeszukałem i nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej wskazówki. Poniżej zamieściłem screen celem ułatwienia (zobrazowania) problemu który mnie męczy od kilku dni. Pozdrawiam serdecznie.
-
Prawidłowe skalowanie blueprintów
Niestety właśnie zauważyłem dzięki Tobie, że faktycznie zdecydowana większość blueprintów nie jest dokładna. Starałem się zrobić tak jak mówiłeś ale nie zrozumiałem o co chodzi z tym Gizmo. Pozdrawiam ...
-
Prawidłowe skalowanie blueprintów
Dzięki za odpowiedź :) A mógłbyś mnie oświecić z tymi prowadnicami? To znaczy jak się ich używa itd.
-
Prawidłowe skalowanie blueprintów
Witam ... Staram się nauczyć modelować jakieś samochody, lecz mam problem, z blueprintami. Otóż zawsze są one nieproporcjonalne. Wina leży po sposobie wycięcia poszczególnych elementów. Kadruję każdy rzut osobno w photoshopie. Dzięki temu kadr "a" jest zupełnie inny niż kadr "b" a kadr "c" jest jeszcze inny niż pozostałe. Nie potrafię niestety spasować blueprintów. Po nałożeniu ich na plane zaczynają mi wychodzić bzdury. Przykład na modelowaniu maski samochodowej: * Na rzucie z góry maska jest dociągnięta do każdego kąta, lecz na rzucie z przodu widać wyraźną dziurę. Bardzo proszę o jakieś rady dot. skalowania/dopasowywania. Pozdrawiam ...
-
Skalowanie i textury
Witam... Na początek powiem, że jestem na poziomie początkującego ludka więc proszę o (że tak się wyrażę) łopatologiczne wytłumaczenie bo do mojej czaszki cięższe tłmaczenie może nie dotrzeć ;) Posiadam 3DS Maxa 9. Otóż moje pytania brzmią: 1) Gdzie jest w 3DS Max 9 opcja skalowania (robię teraz lampkę nocną PitEr-a i zatrzymałem się na miejscu skalowania NON-UNIFORM'em wzgl. osi XY) - link -> http://www.max3d.pl/tut.php?id=17 2) Czy można pobrać z jakiegoś miejsca gotowe tekstury np. nieba, drewna, szkła itd. itd. (ewentualnie jak to szkło zrobić) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. --- jeszcze jedno pytanie o którym zapomniałem: Czy można przesuwać jakoś widok na plany (w górę, w dół, w lewo, w prawo) TOP, LEFT, FRONT podobnie jak w przypadku PERSPECTIVE?
GpS20
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta