NaviRetlav
Members-
Liczba zawartości
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
NaviRetlav's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Nie wiem czy coś ruszaliście, ale RSS działa już poprawnie ;)
-
Przydała by się też możliwość edycji komentarzy oraz zmiana koloru przycisku "DODAJ" po dodaniu commenta.
-
Jest pewien problem. Wszystkie linki artykółów z mojego czytnika RSS ( Feedly) prowadzą bezpośrednio na stronę główną. Muszę zaktualizować kanał RSS czy to problem po waszej stronie ?
-
A co powiecie na trailer Planes ?
-
10 Animated Shorts Move Ahead in 2011 Oscar® Race
NaviRetlav odpowiedział tmdag → na temat → Aktualności (mam newsa)
Wyszło tak jak się spodziewałem. Btw. Czy ktoś mógł by dodać linki do animacji które dostępne są w sieci ? -
Z takim skryptem to harem dziewic mu się należy. :P
-
Render Farm: MAX + Linux = PS3
NaviRetlav odpowiedział NaviRetlav → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Nie Maxa , max jako modeler na linuxie jest mi zbędny. Chodzi mi jedynie o rendery. Mam teraz dostęp do serwerów linuksowych i niedługo do kilku PS3. -
Render Farm: MAX + Linux = PS3
NaviRetlav odpowiedział NaviRetlav → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Za jakiś czas sprawdzę czy będzie sie dało z emulatora Javy , renderować na PSP . Znasz jeszcze jakieś inne rendery standalone ( nie koniecznie free )? -
Render Farm: MAX + Linux = PS3
NaviRetlav odpowiedział NaviRetlav → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Super . Dzięki za info. Możesz mi powiedzieć jak wygląda obciążenie sieci i ramu ? Czy cała scena musi być ładowana na wszystkich maszynach ? Można rozbić jedną klatkę animacji na kilka maszyn ? I jak wygląda sprawa MR/VRAY proxy? Jest tam jakiś support/zamiennik tego ? Od jakiegoś czasu Java ma wsparcie dla GPU, a nawet bibliotek Nvidia Cuda. Widziałeś gdziś może hybryde pozwalająca na odpalenie tego rendera na GPU ? -
Render Farm: MAX + Linux = PS3
NaviRetlav odpowiedział NaviRetlav → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Odświeżam temat !! Jako że jasno powiedziane jest że MR Standalone działa na LINUXIE x64 Chciał bym wiedzieć jaka jest tego wydajność ? The 64-bit version of mental ray Standalone 3.7.5x software is supported on these operating systems: * Microsoft Windows Vista Business operating system (SP1 or higher) * Microsoft Windows XP Professional x64 Edition operating system (SP2 or higher) * Red Hat® Enterprise Linux® 5.3 WS operating system * Fedora™ Core 8 operating system * Apple® Mac OS® X 10.5.7 operating system or higher I czy odpali to ktoś na PS3 lub X360 ? -
prawie jak THE SIMS :p
-
Podawałem to jako przykład. Myślę też o presetach dla w miarę szybkich i ładnie wyglądających animacji i innych , bo dla każdego sie coś powinno znaleźć. A to jak to komuś sie przyda pewnie nie raz by nas mogło zaskoczyć.( np. zdziwiony biped stojący w studio , sugerując że tu powinien stać piękny model BMW ) Jak komuś coś nie zagra i wróci na forum bo nie bedzie umiał tego poprawić , to gdzieś tą odpowiedź w już istniejących wątkach znajdzie , albo ktoś go douczy, w końcu forum jest też dla tych co sie nie znają. Biedak nie musi na starcie umieć wszystkiego a z czasem sobie jakoś poradzi. Nie robie tego dla siebie , tylko dla innych. Ostatnio nawet sporo spędziłem czasu na grzebaniu i testowaniu różnych renderów. Tera nawet nie mam czasu modellować, ale jak bym miał coś wyrenderować to nie mam z tym problemów, ew. od tego ma jeszcze photoshopa. Ja korzystam z Maxa 2009 i FinalRednera , ale XSI jest dość popularne w tym połączeniu , więc może sie komuś przydać. Jestem też ciekaw jak wygląda sprawa kompatybilności w przód i w tył? Wiem że materiały z MR dla maxa 2009 nie działają na 8 , ale z 8 na 2009 nie jest tak źle. Jak to sie tyczy kopiowania ustawień presetów i całych scen ?
-
A modele nie zastępują procesu twórczego ? -_- Po co utrudniać ludziom life ? Zobacz na takie VUE7 , tam wszystko jest w preserach albo kreatorach a nikt sie nie czepia. W photoshopie od dawna ludzie zbierają kilkadziesiąt darmowych stocków sklejają w całość i też jest ok. Jeden se pozbiera i zrobi super scenke w 30 minut, a inny wykorzysta setup by dobrze i szybko zaprezentować model nad którym spędził cały tydzień. Max nie jest programem działającym tylko w trybie textowym, nie wymaga mega nakładów wiedzy i inteligencji , ale są takie jednostki w naszym społeczeństwie którym jedno idzie dobrze i tego sie trzymają ( np. modelowanie ) a inne przeraża i wolą sie trzymać z daleka ( render setup ) Niechcesz , to nie pomagaj , nie zmuszam.
-
Wiem o czym mówię, i moim zdaniem jeśli byś np pierw przygotował sobie scene razem z modelem auta i lakierem dla niego , zrobił render setup a potem zamienił na boxa , by niepotrzebnie nie zaśmiecać sceny . To moim zdaniem dało by to mniej więcej 70-90% podobny wynik po zastąpieniu modelu przez gościa. Wynik nie musi być 100% idealny . A jak ktoś przesadzi z złożonością modelu to raczej odbije sie to na czasie a nie spadku jakości ostatecznego wyglądu. Gorzej wygląda sprawa z materiałami , bo źle przygotowany faktycznie może dać kosmiczny czas renderu i kiepski efekt. Ale materiałów dobrze zrobionych w sieci jest ogrom , i mając przygotowaną scenkę szybko se coś dopasuje. Myślę że nie ma sensu teoretyzować , trza to sprawdzić w praktyce. Same presety renderingu i presety+sceny. Bo dziurę to jak sie uprzeć we wszystkim można znaleźć.
-
Tja , miałem jedną cd evermotion. Odpaliłem sę jedną scenkę , i na rendering czekałem ponad 8 godzin , po czym doszedłem do wniosku że podobny efekt można było by uzyskać w jakieś 2-3 , kosztem odrobiny jakości. Nie potrzebne jest ludziom cała scena załadowana obiektami na full z najwyższymi ustawieniami. Tylko kilka boxów i plane + jedno oświetlenie globalne , lub kilka punktowych, 1-4 kamerki . I do tego optymalizacja ustawień renderu tak by czas nie był kosmiczny ani jakość nie najgorsza.