Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Croolick

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. no ale modelowanie jej twarzy akurat odpada... nie ten budżet.... musiałem poradzić sobie Healing brushem ręcznie.... w sumie to ujec było kilkanaście po kilka sekund wiec jaks sie dało wytrzymac :))
  2. hej, jak mam poustawiać profile kolorów w Photoshop'ie CS4 żeby po eksporcie klipu (malowanie lasce po ryju jak to ktos ciekawie nazwał :P ) żeby w AfterEffects CS4 wyswietlało bez pzrekłamań? niby AAE wczytuje w oryginalnych klipach profil HDTV Rec. 709 (klipy sa w DVCPRO HD 720p50 oraz 720p25), po ustawieniu tego profilu w Photoshop'ie zmienia sie niestety kolorystyka po ponownym imporcie w AAE... dodam że docelowo te klipy mają wrócic z powrotem do Final Cut Pro :)
  3. a jak zrobic w AAE łatke i przypiąć ją do trackera a potem zrobic mieszanie żeby sie z oświetleniem zgadzało? bo ona obraca wtedy głową więc zmienia sie intensywnośc światła na jej twarzy..... edit: da sie jakoś wciągnąć tracker z AAE do PS żeby klikał dokładniej niz ja? bo generalnie na razie najlepsze rezultaty otrzymuje jeśli uda mi sie kliknąć z odpowiednim przsunieciem a w momencie gdy nie trafie odpowiednio w animacji widać że cos sie na obrazku dzieje :(
  4. witam, wygląda na to że to forum jest moją ostatnią deską ratunku :) problem wygląda następująco: muszę zretuszować czoło aktorki bo ma 2 blizny które psują jej wygląd i narazie jedyne rozwiazanie jakie przyszło mi do głowy to healing brush w photoshopie i i robota klatka po klatce (rotoscoping'u sie nie boje :P ) ale mam wątpliwości co do ostatecznego efektu bo przygladają się ujeciom to czasami widac że nałożona "teksturka" delikatnie "pływa" po czole.... czy w AfterEffects dałoby sie to (blizne) jakos trackować i nałozyć "zdrowy" fragment skóry że to wszytko było ładnie sklejone? wolałbym zostac przy tych narzedziach bo takie "armaty" jak Nuke czy Shake to mnie narazie odstraszają :P gdyby ktoś jeszcze podał namiary na jakies konkretniejsze tutoriale w dziedzinie retuszu filmu byłbym bardzo wdzieczny :) pzdr
  5. jak chcesz usilnie trackować w maxie to przeglądij helpa - tam też jest prosty camera tracker :)
  6. jak chcesz usilnie trackować w maxie to przeglądij helpa - tam też jest prosty camera tracker :)
  7. to poczytaj jeszcze o PFTrack i SynthEyes ;)
  8. witam, czy jest jakiś sposób aby "jednorazowo" ustawić płaszczyzne pod katem prostym do kamery, cos jak LookAt Constraint tylko że on robi to pzrez cała animacje a ja chciałbym aby płaszczyzna pozostała raz odwrócona (dla danej klatki bo kamera sie porusza) EDIT. znalazłem - Opcja Align :)
  9. czego Ci w tych programach brakuje?
  10. do nagrywania na kompa w terenie to polecam Ci Adobe OnLocation (wcześniej DV Rack), masz monitoring parametrów obrazu i inne pierdoły.... no i zgrywasz od razu na twardziela (możesz także podczas zgrywania podglądać materiał wcześniej przechwycony równocześnie ze zgrywaniem). PS. to jest rozwiązania w przypadku PC i MS Windows :)
  11. możesz sie tez "wyposażyć" w Adobe OnLocation - bierzesz laptopa i kamerke DV/HDV itp w teren a on pozwala Ci powłączać różne takie nakładki (pozwala też na wiele innych rzeczy)
  12. oj sorka... to teledysk... mój błąd PS. W Premiere? niewiele - wole Vegasa :) nie zamula tak jak ten "potwór" edit: chociaż moment... czy ten klip jest nagrany jednym ciągiem z kilku kamer czy też fragmentami?
  13. z tym waleniem na każdego ujęcia na osobna ścieżke to nie bardzo....
  14. Croolick odpowiedział Croolick → na temat → V-Ray
    hehe własnie go czytałem ;)
  15. Croolick odpowiedział Croolick → na temat → V-Ray
    ok, to też działa.. ale zauważyłem że jeśli oświetle swoją sceną przez VRaySun to nie działa na nim Volume Light - to przeżyje bo można w sumie użyć zwykłego światła kierunkowego z mapą cieni ale i tu mam problem: Volume Light nie działa na VRayShadow tylko na Shadow Map. I albo bede miał snop światła albo "kolorowy" cień z witrażu. Więc czy trzeba sie przygotować na compositing czy jednk jest szansa??

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.