Skocz do zawartości

Malkav

Members
  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Olsztyn

Malkav's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, wyjaśnione w sam raz ;) Masz za to ode mnie repa.
  2. A mógłbyś opisac jakoś dokładniej to użycie reactora? Bo w tutorialach nie znalazłem nic na temat constraintów co by było przydatne w tego typu zabiegach. Sam też próbowałem coś tam kombinować i nic mi z tego nie wychodziło.
  3. Właśnie, zapomniałem napisać że chodzi o maxa 9
  4. Być może gdzieś już to zostało wytłumaczone, jednak mimo długich poszukiwań nie udało mi się znaleźc odpowiedzi na nurtującą mnie kwestię . Chodzi mianowicie o to, aby jeden obiekt poruszał drugi (konkretnie np. zestaw zębatek poruszających się wzajemnie), ale nie poprzez wire parameters, ale przez bezpośrednią "kolizję", (ząb zachaczający o ząb, jakies zapadki itp), dzięki czemu możnaby uzyskać pewien luz między poruszeniem jednego obiektu a drugiego jak to ma miejsce w rzeczywistości.
  5. Nom. Właśnie o ten efekt widoczny na drugim renderze mi chodzi, bardzo realistyczny.
  6. Czy zechciałbyś uchylić rąbka tajemnicy na temat materiału szyb? :>
  7. Ten mesh tak średnio pod zbrusha dobry jest. Przede wszystkim trójkąty, będziesz miał potem z nimi kłopoty w zbrushu. Za dużo szczegółów jak na base mesha. Nie wiem jak zrobiłeś segmenty odnóży, ale jeśli to osobne obiekty to już wogóle będzie niefajnie w zbrushu.
  8. Że tak się czepnę pierdółki, kaptur powinien mieć szew na środku (przynajmniej do "dzióbka") i przy kołnieżu, takie odwrócone "T". Pozwoliłem sobie zaznaczyć jak to mniej więcej powinno wyglądać. Rzecz w tym, że rozcięty na szwach kaptur powinien być prostokątem. Na bokach kaftanu tez przydałyby się szwy. Myślę że powinno to nadać realizmu. A teraz conieco odnośnie całości. Nie do końca jestem przekonany czy postać i otoczenie pasują do siebie. Ubranie bowiem kojaży mi się ze średniowieczem albo klimatami Planescape, zaś ściany i drzwi wyglądają na współczesną kanciapę, no i to logo na plecach... Chyba że kombinujesz jakoś bardziej w kierunku fallouta? :) Nie wiem jaki był Twój pomysł na to więc nie krytykuję.
  9. Łał, dzięki za te zdjątka! Dwa ujęcia których mi chyba najbardziej brakowało: tył i zbliżenie na grill :)
  10. Dziękować :). Jedną z największych zagadek jest dla mnie w ssk ta blacha z tyłu nad bakiem. Nie mam pojęcia czy ona jakoś wchodzi pod karoserię, czy jak, nigdzie tego dokładnie nie widać :( Niedługo może zabiorę się znowu dłubanie maski i pokażę jakieś nowe rendery (jak uporam się z górnymi wlotami XD, do tej pory boczne zajęły mi cały jeden dzień), chwilowo dziubię inny modelik w zbrushu.
  11. Hmm, no w zasadzie jeśli możesz to nie pogardzę :) Swoją drogą odpadłem jak zobaczyłem, że zrobiłeś wloty displacem, a ja się katowałem modelowaniem XD
  12. Oj dobrze już dobrze, dokończę go :P Poniosło mnię... Ale jakiś czas przerwy się przyda żeby nie było natłoku takich samych samochodów. W międzyczasie przyjdzie nowy ram i może też nowy zasilacz.
  13. Raczej nie, przynajmniej narazie. Trochę mi ochota odeszła ;) Może kiedyś wrócę do niego, bo po takim wkładzie pracy raczej nie wyrzucę do śmieci. W tej chwili musiałbym konkurować z Hynolem, a w tym starciu raczej nie mam szans :P
  14. Zapewne widzieliście już prackę Hynola w złotej galerii. Wystarczy więc powiedzieć, że mimo obietnic o skończeniu modelu, chrzanię to... P.S. Żeby było śmieszniej, dzisiaj zamówiłem 2GB ramu żeby pociągnąć ten model :P he.. hehe... jakoś nieśmiesznie.
  15. W takim momencie się człowiekowi wszystkiego odechciewa... Dlaczego z pośród wszystkich możliwych samochodów zabytkowych akurat ten, który ja robię?!... Teraz to mogę sobie mój model wsadzić i jakieś dwa tygodnie pracy... (jakikolwiek zapał do modelowania diabli wzięli). Tak poza tym, bardzo ładnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności