-
Scena 3d: kapsuła ratunkowa
Podobienstwo jest raczej naciagane, a juz na pewno nie "dokladnie w takiej" :) Dzieki za komentarze.
-
Scena 3d: kapsuła ratunkowa
Moj ostatni projekt do gry RPG SF. Duży plik: http://tecbug.pl/grafika/fora/kapsula_final02_1600.jpg Kajuty w każdym statku kolonizacyjnym serii Greenseeker były zarazem kapsułami ewakuacyjnymi, dzięki czemu podczas awarii nie trzeba było wybudzać zahibernowanych podróżników. W momencie ewakuacji wszystkie kapsuły automatycznie wystrzeliły ze statku macierzystego i (wykorzystując 4 silniki odrzutowe) obrały kurs na najbliższą planetę zdolną do podtrzymania życia. Po wejściu w atmosferę i nakierowaniu toru lotu silniki są odłączane. Na wysokości ok 5000 m (zależne od atmosfery) otwierane są spadochrony. W przypadku dużego przeciążenia (np. podczas opadania na planetę z dużym przyciąganiem) część przednia jest odłączana, aby zmniejszyć masę kapsuły. System stara się wybrać optymalną lokację na lądowanie i w jednym miejscu umieścić jak najwięcej kapsuł obok siebie. Dzięki temu rozbitkowie mogliby łatwiej zorganizować się po katastrofie, współpracując z rozbitkami z innych kapsuł. Projekt wykonany w 3DS Max 9 i Inkscape 0.46
-
Kapsula ratunkowa
Po kilku poprawkach i oteksturowaniu: Duzy rozmiar: http://tecbug.pl/grafika/fora/kapsula4_1600.jpg
-
problem z poprawnym nalozeniem tekstury
Witam, Na dosyc prostym model wrzucam teksture i nadaje mu mapowanie UV - Box. Jednak wyglada to jakby mapowal po face'ach. Nie wiem co jest nie tak. Plik 3ds Max, tekstura i render: http://tecbug.pl/grafika/fora/kapsula_problem.zip Jak dam Mapowanie planarne wychodzi prawie dobrze (dobrze tylko z przodu) Zaproponowano mi rozwiazanie problemu Unwrapem, jednak na tym modelu nie chce on dzialac. Moze ktos bardziej doswiadczony znajdzie blad w tym modelu i napisze mi czemu tak sie dzieje, lub czemu nie dziala unwrap...
-
mapowanie UV
Jak dam mapowanie planarne to wychodzi mniej wiecej zamierzony efekt (oczywiscie tylko z przodu, chcialbym aby tak mapowalo z kazdej strony)
-
mapowanie UV
Witam, Na dosyc prosty model wrzucam teksture i nadaje mu mapowanie UV - Box. Jednak wyglada to dziwnie. Na kazdym boku tekstura jest w inna strone. Nie wiem co jest nie tak. Moze powinienem zastosowac inne mapowanie aby wygladalo to poprawnie...? Plik 3ds Max, tekstura i render: http://tecbug.pl/grafika/fora/kapsula_problem.zip
-
Kapsula ratunkowa
indian, dzieki tobie wiem teraz o smooth grupach :) teraz je dodam TigerHellmake, myslalem ze do manewrowania starcza te z tylu, ale po przemysleniu, dodam jeszcze dodatkowe silniczki manewrowe. Poke, jasne ze wystajace rury, kable i skomplikowane ksztalty wygladaja fajnie. Gdy sie zastanawialem (przemyslalem) nad projektem, doszedlem do wniosku, ze skoro to ma wejsc w atmosfere jakiejs planety, to musi miec jak najmniej wystajacych czesci. Dlatego wszystko jest takie proste.
-
Kapsula ratunkowa
W koncu znalazlem chwile na update.
-
Kapsula ratunkowa
Skateforlife, racja, zapomnialem o napedzie. Niedlugo poprawie. Noted, indian, wszystko wymyslam w biegu, nie mam referek :) A robie to do mojej autorskiej gry RPG - Trekt. I jest to moj koncept. Bardziej opisze go niedlugo, przy nastepnym update. lukasz_walczak, dopiero zaczalem, jak widac :)
-
Kapsula ratunkowa
Zaczalem prace nad kapsula ratunkowa do gry SF. Co sadzicie o modelu? Czego mu brakuje, a czegos brakuje na pewno, tylko nie wiem czego... (Skrzydla sluza do stabilizacji lotu w atmosferze)
-
Planeta i 2 ksiezyce.
(duzy: http://kowalski.website.pl/img/trekt-planeta8a.jpg) Tekstura - Photoshop, model i render - 3ds Max. Co byscie zmienili/poprawili?
-
Broń 3D: PM-63 Rak
Model bardzo fajny. Czekam na tekstury. Moze poloz go na tych ceglach, bo dziwnie sterczy :)
-
Obiekt3d: Krag teleportacyjny
No to tak wyglada po kilku poprawkach. Dzieki wszystkim za pomoc. Nie chce juz sie w tym projekcie babrac, ale jak macie jakiec uwagi na przyszlosc, to jestem otwarty.
-
Obiekt3d: Krag teleportacyjny
Planeta poprawiona. Mam nadzieje ze teraz podstawy kompozycji zostaly zachowane. Pierscienie specjalnie sa kanciaste. Rdzawy kolor raczej odpada, ale dodalem kilka elementow rozniacych sie nieznacznie kolorem. Textura kregu nie jest jeszcze finalna, bede szukal... Horus, ta grafika jest za mala, ale dzieki za pomysl - znalazlem pelno wiekszych grafik do eve - rewelacyjne referki na przyszlosc. Przy okazji: chce ktos gigantyczna teksture Marsa? :)
-
Obiekt3d: Krag teleportacyjny
Te pierscienie w tle mialy byc metalowe :) Planeta rzeczywiscie powinna byc wieksza. Dzieki za rady. Master Kiełbaster, co to znaczy skopiuj oswietlenie? :) a ktorego screena? Nie za bardzo wiem o co ci chodzi? cienie sa za bardzo wyrazne, czy co?
owiec
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta