Aga1987
Members-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aga1987's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
z tej zepsutej sceny do tej czystej, zastanawiam sie co moze sobie pomyslec ktos kto kupil to cudo za 4000 eurosow lol a w dodatku ma viste...
-
bardzo lubie ten text o deadline! jest spoxxx (choc nie wszyscy go rozumieją) clue: zwroc uwage na opcje drukuj! no i na wymagania.... ;)
-
Słuchaj dysku swego! Jak skrzypi powoli to znaczy ze trzeba save i restart max ( zakoncz program a najlepiej firefoxy i inien szit also)
-
pracowalam na 3 przyciskowej myszce z aplem przez 3 lata i powiem jedno: (srodkowy przycisk byl zbędny) NOT RULEZ poza tym kombinacje z cyklu 3dmax na mac itp to tak jak instalowanie gazu w mazdzie 626 2.0 D (Noubadygivesafok)
-
jak widzisz juz takie anomalie format c: instal windoz i max . nic nie pomoze nawet bedzie coraz gorzej! wlącz sobie inny dysk do tte ( tego typu experimentow) i z poziomu setupa pierwotnego odpalaj tani sposob i sprawdzony. disk cost 20 euro ;) open gle to bujda! ja miałam taki sam problem z poruszeniem kamery w scenie ( znienacka) po reinstalu (format) problem zniknąl dlatego kup sobie drugi dysk i endzoj (pliki zapisuj kopie na pendraku)
-
Pozostaje jednak w wielu przypadkach problem jednoprzyciskowej myszki ( lolo)
-
jesli nie widziales polecam tutoriale na temat skinow: http://www.paulneale.com http://www.3dluvr.com/content/article/145 mysle ze drazysz dobrze, ale pomysl o wyrysowaniu kosci z reki (nie zabierze wiecej jak 3 godziny twojego lifetime) masz od razu na wejsciu hierarchię tzn jedna kosc ciagnie druga i t d fajny jest tez http://www.sonofpat.com/shoulders.html jak to nie styknie dawaj znaki pozdr p.s. mysle ze paul neale rozwieje watpliwosci dobry jest tez eric maslowski ze swoim skinwrap bo mysle ze skinwrap jest tym do czego zmierzasz... ;)
-
Poza dowolną liczbą kamer pomysl jeszcze o wycinaniu obiektów ktore nie są aktualnie widoczne ( a ważą) - zapisywanie poszczegolnych ujec jako osobne maxy. Jesli masz kilku lub kilkudziesięciu bipów w scenie a filmujesz jednego znacznie przyspiesza pracę... (nie pisze tu o hide ze sceny bo to nie to samo).
-
Krótko: Format c , instal windoz, instal max Długo: Tipsy i solucje nawet na chińskich forach wiodą do nikąd, a firma produkująca maxa ma takich jak my w głębokim poważaniu. Uwierz, że tak jest najprościej. Przygotuj się również na to: rusz kamerą a program zniknie... , manual autosave - drogą do ocalenia pliku itd...
-
jak zwiększyć liczbę "kulek" w material editor
Aga1987 odpowiedział turbodiesel → na temat → 3ds max
z tymi kulkami to tak jak z myszką od macintosha :) po co 5 przycisków skoro wystarczy 1?... -
no przy cut pojawil się jeden ;) a moze cos mam wlączone o czym nie wiem (jakis add vertices czy co?)? moze lepiej pozostac przy splineach? co myslicie? edit: ok. przy show hide end result pojawiaja sie dodatkowe edges (ale nie bardzo lapie skąd) i w miejscu ich przeciecia pojawiaja sie vertexy. co z tym zrobic? i czy da się przestawic slice plane zeby pokazywal sie za nastepnym wcisnieciem w ostatniej formie i pozycji czy trzeba za kazdym razem dopasowywac na nowo?
-
Jak już jestesmy przy vertexach to mam pytanie: Skąd po użyciu editable mesh/poly slice biorą się dodatkowe vertexy "po drodze"? Zaznaczam 2 poly robie im slice wzdluz, a na edgu pojawiają sie na jednym 2 na drugim 3.... gratis od maxa? :)
-
selectedOnly:true bardzo wazne zapomnialam o tym! p.s.2 selekcje robie na razie myszką ;) Edit: Wygląda na grand finale! utility savesequence "ver 14" ( label l01 "select frames:" spinner RangeStart_Spn "From:" type:#integer range:[0,1000,0] spinner RangeEnd_Spn "To:" type:#integer range:[0,1000,208] label l02 " " spinner RangeStep_Spn "every nth frame:" type:#integer range:[0,50,50] label l03 "path:" edittext MeshName_Txt " " text:"C:\morph\mymesh" button export "Export" on export pressed do ( strBaseName = MeshName_Txt.text escapeEnable = true progressStart "exporting..." DisableSceneRedraw() iFrame=0 animationRange = interval RangeStart_Spn.value RangeEnd_Spn.value for tmCounter = animationRange.start to animationRange.end by RangeStep_Spn.value do ( sliderTime = tmCounter offset = (tmCounter - animationRange.start) as float total = (animationRange.end - animationRange.start) as float progressUpdate (offset / total * 100) iDigit10 = iFrame/10 iDigit1 = (mod iFrame 10) as integer str = strBaseName + (iDigit10 as string) + (iDigit1 as string) + ".3ds" if getProgressCancel() thenexit exportFile str #noprompt selectedOnly:true iFrame = iFrame + 1 ) EnableSceneRedraw() progressEnd() )) Hura! Dzięki za pomoc lechoo!!! Miłego weekendu!!!
-
Proponuję dodać odbicie pokoju w szybie. Zdecydowanie zmieni klimat nocnych ujęć. Warto też dobudować zródło światła - lampkę, no i kompa z podłączeniem do netu! Powodzenia! P.S. Monitor też mógłby świecić...
-
utility savesequence "ver 06" ( label l01 "select frames:" spinner RangeStart_Spn "From:" type:#integer range:[0,1000,0] spinner RangeEnd_Spn "To:" type:#integer range:[0,1000,12] label l02 " " spinner RangeStep_Spn "every nth frame:" type:#integer range:[0,10,2] label l03 "mesh name:" edittext Mesh_name_Txt " " text:"mesh" button export "Export" on export pressed do ( strChosenName = getSaveFileName types:"3ds(*.3ds)|*.3ds|All|*.*|" strBaseName = (getFilenamePath strChosenName) + (getFilenameFile strChosenName) escapeEnable = true progressStart "exporting..." DisableSceneRedraw() iFrame=0 animationRange = interval RangeStart_Spn.value RangeEnd_Spn.value for tmCounter = animationRange.start to animationRange.end by RangeStep_Spn.value do ( sliderTime = tmCounter offset = (tmCounter - animationRange.start) as float total = (animationRange.end - animationRange.start) as float progressUpdate (offset / total * 100) iDigit10 = iFrame/10 iDigit1 = (mod iFrame 10) as integer str = strBaseName + (iDigit10 as string) + (iDigit1 as string) + ".3ds" if getProgressCancel() thenexit exportFile str #noPrompt iFrame = iFrame + 1 ) EnableSceneRedraw() progressEnd() )) ok poprawilam. wszystko gra oprocz mesh name. podpowiesz co przestawić? teraz tmcounter pochodzi z wykopalisk cgtalku ;)