Skocz do zawartości

mindcrusher

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gliwice

mindcrusher's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. mindcrusher

    Po burzy..

    Tak to bywa, jak się działy od końca przegląda ;)
  2. mindcrusher

    Po burzy..

    Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :)
  3. Cześć, chciałbym cie zaprosić do naszego projektu gry przeglądarkowej w klimatach kosmicznych.

    Poszukuję kolejnej osoby, która robi grafikę 2d w formię artów. Jeśli chodzi o nasz team jest

    spory gdyż liczy 16 osób w tym 3 programistów. Nowych ludzi znajdywałem na kilku forach przez ok.

    3 tyogdnie. Wciągu miesiąca sporo już zostało zrobione jeśli chodzi o projekty 3d Więcej info na gg 4385224

     

    pozdrawima

  4. mindcrusher

    Wyciąganie realizmu

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Z materiałkami walczę na bieżąco. Poprawiłem mapowanie na kołdrze, wywaliłem jej VRay fur i zmieniłem zupełnie materiał dodając bump i lekki displacement. Wywaliłem światło zza kamerki i doświetlam zza okna (exclude na okno). Ustawienia renderer-a także poprawiłem - tutaj zastosowałem się do sugestii miracha. Scenka się znacznie powiększyła i wzrosła ilość obiektów, ale wyszedł mi problem natury sprzetowej i przy zliczaniu LC wysypuje mi max-a... Spróbuję dzisiaj zainstalować hotfix-a i service pack... może to coś pomoże. Jeżeli uda mi się wyrenderować scenkę, to zamieszczę tutaj sam render i nowe ustawienia. Choć powiem, że tyle ile udało mi się zobaczyć podczas zliczania LC zanim się wysypał, wskazuje na znaczną poprawę renderu. Pytanie jeszcze rodzi się takie... Czym jest tak na prawdę Linear Workflow ? Nie mogłem znaleźć nigdzie jasnej odpowiedzi na to pytanie, ale też za dużo nie mogłem szukać, bo aktualnie dostęp do internetu mam tylko "z doskoku" u dziewczyny...
  5. mindcrusher

    Wyciąganie realizmu

    @marcinW Co wcale nie znaczy, że nie mogę się mylić ;). Przedewszystkim pisząc, że potrzebuję pomocy od "raczej zaawansowanych", nie przedstawiam siebie jako zaawansowanego... Dalej - Cide - Bardzo Ci dziękuję za wyczerpujący komentarz postaram się do niego zastosować, jak tylko mogę. Jamnique - Surreal, to 'niestety' moje drugie ja... Uwielbiam taki styl i często nawiazuję do niego niedświadomie, aczkolwiek "drzwi" są zupełnie normalne (105cm x 190cm), a okno i kaloryfer faktycznie do dociągnięcia. Klamki okien juz poprawiłem. Za "drzwiami" Jest garderoba... teoretycznie, a ogólnie nie wiem, co w końcu z tym pomieszczeniem zrobić, bo pomysłów jest mnustwo... co do narzuty, to wyjaśniłem w pierwszym poście. Podłoga nie ma być ani wykładziną, ani tym bardziej parkietem... ma być panel i "dopieszczam to powoli", ale oczywiście wszystko po kolei... Dzięki :)
  6. mindcrusher

    Wyciąganie realizmu

    A więc już teraz zacznę się bronić. Fotelik jest z katalogu Ikei i wg mnie wyszedł bardzo dobrze. Z poduszeczką masz rację, będę nad nią jeszcze myślał. Koc na łózku to faktycznie masakra, ciągle z nim walczę i nie mogę nic uwalczyć (chyba jednak zrezygnuję z VRay Fur), ale w końcu bestia się podda ;). Pufa ? Z głowy jakaś, byle była na razie - również poprawię. Jak widać scenka jeszcze jest nieskończona i wiele modelowania przede mną, ale póki co głównie chodzi mi o same ustawienia Vray-a, oświetlenia i materiałów, tak więc dziękuję i czekam na dalsze sugestie. :)
  7. Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy użytkowników raczej zaawansowanych, obeznanych dobrze z renderer-em VRay. Mianowicie. Jestem w trakcie projektowania wizualki (żadne tam zlecenie, więc się nie pali :) ). Próbuję osiągnać fotoreal, ale widzę, że jeszcze sporo mi brakuje i nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny. Dorzucam więc do posta renderek, plus screen-y z ustawień renderera, kamerki i oświetlenia. Od początku. Render Ustawienia VRay-a Kamerka Ođwietlenie. Za główne oświetlenie scenki odpowiada VRay Sun I doświetlam to płaskim Vray Light zza kamerki Za wszelaką pomoc będę niezmiernie wdzięczny :) Pozdrawiam !
  8. A wiec tak... wyrenderowałem z Irradiance map na pri bounces i wyszło mi praktycznie to samo, co z podwójnym light cache... Próbuję teraz tak, jak napisał Luqas87, czyli 2x LC i Progressive path tracing. Pokręciłem też trochę ustawieniami envi map, słońca i kamery... zobaczymy, jak to wyjdzie.
  9. Show Calc Phase jest celowo włączony, bo światło rozchodzi się jakby 'inaczej' i ciekawiej podczas budowania light cache, a na samym renderze jest płaskie i brzydkie. Ustawię odbicia, jak mówisz na 1. Próbowałem przy pri ustawić irradiance map. Cały render jest cholernie poplamiony. Wtedy w Light Cache sample size miałem ustawione na 0,01 i wyglądało niezbyt ładnie wszystko. Nie wyłączy mi to przypadkiem max-owskich spotów ? Spróbuję :)
  10. Witam was Panie i Panowie. Mam tutaj nie lada kłopot z ustawieniem renderer-a. Mianowicie... Podczas budowania LC wsio wygląda wporzo. Po czym sam render wygląda przerażająco... Już sam nie wiem, co zrobiłem nie tak, bo dłubałem dość długo w ustawieniach renderer-a i szczerze powiedziawszy się w końcu pogubiłem. Poniżej zamieszczam kilka screenów z ustawieniami samego Renderer-a, mapki Envi, słoneczka i kamerki. Chciałbym podkreślić, że całą scenę oświetlam z zewnątrz vray-owskim słońcem a wewnątrz mam 4 FreeSpot Light pełniące rolę... spotów ;P i 3 Vray Light jako światło z monitora, telewizora i wyświetlacza na budzie komputera. Renderer 1-3 Renderer 2-3 Renderer 3-3 Enviroment Map Vray Sun Vray Physical Camera Uploaded with ImageShack.us Za wszelaką pomoc obiecuję punkty rep i dozgonną wdzięczność. Pozdrawiam :)
  11. Witam serdecznie. Mam prosbę, do wsyzstkich użytkowników forum. Jaki sprzęt byście mi polecili, do swobodnej pracy w 3DStudio Max 8 ?? Aktualnie pracuję na: - AMD Athlon 3000+ 64 BIT am2 (1800MHZ) - 1GB Ram/800MHZ - GeForce 7300 GS 256/PCI Express I poprostu, strasznie meczące jest rednerowanie prac. Scena ze szkłem w Mental Ray, Kaustyką, Metalem z miękkimi refleksjami w Mental Ray i miękkim cieniem renderuje mi się około 30 minut, a są tylko 3 obiekty (sic!) Na sprzęt mógłbym przeznacyzć około 2500zł. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności