- 
	
		
		Modelowanie włosów "z anime"
		
		Witam, potrzebuje wymodelować włosy z anime coś takiego: Chodzi mi o takie spiczaste, jakim narzędziem to robić? ewentualnie jakiś tutek.
 - 
	
		
		Animacja szkieletu i nakładanie modelu
		
		Za bardzo skomplikowane,nie animowalem dużo w 3ds maxie, krok po kroku 1.tworze bipeda 2.animuje go 3.dodaje modyfikator skin 4.zmieniam w skinie model postaci?
 - 
	
		
		Animacja szkieletu i nakładanie modelu
		
		To znaczy trzeba zrobić bipeda czy coś? Czy mam zrobić byle jaki model chociażby zombie dodac mu bone zrobic 15-20 animacjii i potem podmienic model? Jakis tutorail sie znajdzie?
 - 
	
		
		Animacja szkieletu i nakładanie modelu
		
		Tzn animować umiem, ale ja chcialbym zrobić szkielet i potem podkładać pod niego model jakiś np. murzyna (bez obrazy oczywiscie nie jestem rasistą nawet ucze sie zjednym) i chce zeby on chodził jak ten szkielet, w jaki sposób to mam zrobić?
 - 
	
		
		Animacja szkieletu i nakładanie modelu
		
		Witam, w jaki sposób w 3ds maxie mogę wykonac szkielet z animacjami a następnie podkładać pod niego gotowy model? Bipedem a następnie jakoś model?
 - 
	
		
		Ładna góra
		
		Witam, potrzebuje sposobu na zrobienie ładnej duuużej góry, element do gry więc musi być widać wszelakie wybrzuszenia, jakieś idee jak zrobić żeby sie nie narobić?
 - 
	
		
		Animacja z do bez przemieszczenia
		
		Niema jakiegoś łatwiejszego sposobu? ok zrobiłem to ręcznie przeciągajac na klatkach do 0 0 Dzięki za chęci :)
 - 
	
		
		Animacja z do bez przemieszczenia
		
		Nie wiem czy bede w stanie to zrobić ale zaraz spróbóje. Nie wiem czy nie będzie problemu bo ja mam kilka animacji w 1 wiec lipnie to widzę:(
 - 
	
		
		Animacja z do bez przemieszczenia
		
		To jest model ze skinem czyli model + szkielet i animacje ma tak naprawde szkielet który przemieszcza się z punktu A do B a potrzebuję to zmienić w ten sposób żeby został w punkcie A ale animacja została
 - 
	
		
		Animacja z do bez przemieszczenia
		
		Witam, mam animacje biegu lecz postac przemiestrza się do przodu na osi Y i chciałbym żeby animacja została identyczna ale żeby nie było ruchu tylko w miejscu. Jest to możliwe?
 - 
	
		
		Dostep do animacji skeletorów
		
		witam, czy istnieje jakas strona gdzie można dostąc do 3ds maxa animacje skeletorów? Chodzi mi takie do podłożenia pod postać
 - 
	
		
		Tworzenie "burzy" z miejsca
		
		http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-max-ball-lightning/384589
 - 
	
		
		Tworzenie "burzy" z miejsca
		
		Jak w 3ds maxie można zrobić animacje z takim efektem? Ma wygladac identycznie
 - 
	
		
		kilka animacji .smd w 1 plik
		
		bump bo dalej nic nie zdzialalem mam animacje skeletorów w .smd ;/
 - 
	
		
		kilka animacji .smd w 1 plik
		
		up. pomocy bo nie wiem co robic.
 
totalover
				Members
			
		- 
				
Rejestracja
 - 
					
Ostatnia wizyta