Hej,
Mam płaszczyznę z systemem cząsteczek (typu hair). Przypisałem grupę obiektów jako parametr Render dla cząsteczek. Chciałbym teraz w trybie Particle edit dodawać miejsca w których ma pokazać się włos/obiekt z grupy. Jednak na podglądzie trybu edycji widzę tylko reprezentację krzywej hair. Obiekty pojawiają się dopiero w trybie object mode. Czy można włączyć podgląd na obiekty w trybie particle edit?
lub może znacie alternatywny sposób "rysowania" instancjami (z losowym przypisaniem z grupy obiektów).
wygląda na to, że w wersji 2.48 było to możliwe:
https://vimeo.com/3841078
Edit:
Znalazłem darmowy addon DrawClones, który w zasadzie rozwiązuje mój problem. Edycja Particle mode z widocznymi obiektami była by lepsza ale na potrzeby projektu wystarczy mi funkcjonalność tego addonu. Jakby ktoś potrzebował:
https://www.blendernation.com/2015/01/06/drawclones-addon-lets-you-paint-with-objects/