Ogólnie bardzo sympatycznie - ja bym skłaniał się jednak do popracowania nad materiałem lakieru - w rzeczywistości lakier nie odbija idealnie, zawsze jest wyczuwalna faktura lakieru i to bym starał się tu poprawić. niklowane elementy powinny z kolei mocniej odbijać otoczenie. Jeszcze jedna uwaga odnośnie modelowania
Poza tym bardzo mi się podoba :)
Witam serdecznie
Po dłuższej przerwie - reaktywacja - teraz mam więcej czasu na prace 3D w związku z tym postanowiłem wrócic do różnych tematów które były dotychczas zawieszone.
Więc rozpoczynam prace nad nasza rodzimą produkcją Syrenką :) wersja bosto. Pierwsza odsłona - rama w trakcie budowy :)
Soft: Blender.
[ATTACH=CONFIG]85397[/ATTACH]
co do spawow to raczej displacem bo jakos nie trzeba tego modelować do koncowego efektu a jak nie trzeba to po co ;-) tak mi sie wydaje????
PS. swoją drogą to fakt że spawy mieli jak hafty (rzygi znaczy) hihihih
Hmmm - no temat wazek chyba jest zamkniety przez Ciebie! (chodzi mi o to ze zadnej takiej ladniutkiej wazki nie widzialem!
Kompozycja tez jest fajna zreszta sam myslalem o wodzie ale jakos sie nie zdecydowalem, bo troche jeszcze sie balem zeby nie wygladalo bleeeee. U Ciebie jest to fajne ze nie przykuwa wzroku a wiadomo ze jest to ciesz wiec super. teksturki tez mniamusne, jak w oryginale! To tyle piania ;-P Pozdrawiam
Hehe spoko, nie mam Cie dosyc i jest to dla mnie wazne ze komentujesz tym bezrdziej ze tak naprawde to moja 3 pracka w zyciu, ktora koncze. Mysle ze masz racje, nogi dodawalem na koncu i moglo mi troche nie wyjsc :-), ale caly czas sie ucze. Ale nie zmienie tego bo czasu malo i teksturek drugi raz nie chcialoby mi sie robic. A za gasiennice dziekuje miala byc papusna i slodka ;-)
:D
A zamieniac na geometrie probowalem ale strasznie sie to mulilo, wrecz nie dalo sie pracowac a nie mowie o renderingu. A co do laczenia nozek to tak dziwnie to wyglada?
Dzieki.