Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

zoltansz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. kolejna aktualizacja, tym razem zacząłem tylne zawieszenie
  2. Ogólnie bardzo sympatycznie - ja bym skłaniał się jednak do popracowania nad materiałem lakieru - w rzeczywistości lakier nie odbija idealnie, zawsze jest wyczuwalna faktura lakieru i to bym starał się tu poprawić. niklowane elementy powinny z kolei mocniej odbijać otoczenie. Jeszcze jedna uwaga odnośnie modelowania Poza tym bardzo mi się podoba :)
  3. Drobny postep w pracy :)
  4. Witam serdecznie Po dłuższej przerwie - reaktywacja - teraz mam więcej czasu na prace 3D w związku z tym postanowiłem wrócic do różnych tematów które były dotychczas zawieszone. Więc rozpoczynam prace nad nasza rodzimą produkcją Syrenką :) wersja bosto. Pierwsza odsłona - rama w trakcie budowy :) Soft: Blender. [ATTACH=CONFIG]85397[/ATTACH]
  5. Ale podobny do mojego ;-) Trzyma poziom, ja narazie mam pauze bo czasu brak Zoltan
  6. zoltansz odpowiedział zoltansz → na temat → Work in progress (WIP)
    Ale czołgow sie teraz namnożyło ja pimkuje. A ja nie mam czasu dalej dzialac narazie buuuuu
  7. zoltansz odpowiedział zoltansz → na temat → Work in progress (WIP)
    Tescik renderowania w gelato - 15 min
  8. zoltansz odpowiedział zoltansz → na temat → Work in progress (WIP)
    co do spawow to raczej displacem bo jakos nie trzeba tego modelować do koncowego efektu a jak nie trzeba to po co ;-) tak mi sie wydaje???? PS. swoją drogą to fakt że spawy mieli jak hafty (rzygi znaczy) hihihih
  9. zoltansz odpowiedział zoltansz → na temat → Work in progress (WIP)
    Jakie niezgodności że się tak zapytam? a tak dla uscislenia blueprint ktorego używam to ma oznaczenie IS-1 (IS-85) więc może stąd jakieś różnice???
  10. Witam wszyskich - teraz zacząłem skubać troszkę w blenderze i oto wynik tejze pracy. Prosze o sugestie i komentsy Zoltan
  11. zoltansz odpowiedział RK → na temat → Bitwa 04 - Owady
    Hmmm - no temat wazek chyba jest zamkniety przez Ciebie! (chodzi mi o to ze zadnej takiej ladniutkiej wazki nie widzialem! Kompozycja tez jest fajna zreszta sam myslalem o wodzie ale jakos sie nie zdecydowalem, bo troche jeszcze sie balem zeby nie wygladalo bleeeee. U Ciebie jest to fajne ze nie przykuwa wzroku a wiadomo ze jest to ciesz wiec super. teksturki tez mniamusne, jak w oryginale! To tyle piania ;-P Pozdrawiam
  12. Superrrrrrr!
  13. Hehe spoko, nie mam Cie dosyc i jest to dla mnie wazne ze komentujesz tym bezrdziej ze tak naprawde to moja 3 pracka w zyciu, ktora koncze. Mysle ze masz racje, nogi dodawalem na koncu i moglo mi troche nie wyjsc :-), ale caly czas sie ucze. Ale nie zmienie tego bo czasu malo i teksturek drugi raz nie chcialoby mi sie robic. A za gasiennice dziekuje miala byc papusna i slodka ;-) :D
  14. A zamieniac na geometrie probowalem ale strasznie sie to mulilo, wrecz nie dalo sie pracowac a nie mowie o renderingu. A co do laczenia nozek to tak dziwnie to wyglada? Dzieki.
  15. No coz widze wszyscy zajeci.[boks]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.