Skocz do zawartości

zoltansz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    kolejna aktualizacja, tym razem zacząłem tylne zawieszenie
  2. zoltansz odpowiedział illusion → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ogólnie bardzo sympatycznie - ja bym skłaniał się jednak do popracowania nad materiałem lakieru - w rzeczywistości lakier nie odbija idealnie, zawsze jest wyczuwalna faktura lakieru i to bym starał się tu poprawić. niklowane elementy powinny z kolei mocniej odbijać otoczenie. Jeszcze jedna uwaga odnośnie modelowania Poza tym bardzo mi się podoba :)
  3. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Drobny postep w pracy :)
  4. Witam serdecznie Po dłuższej przerwie - reaktywacja - teraz mam więcej czasu na prace 3D w związku z tym postanowiłem wrócic do różnych tematów które były dotychczas zawieszone. Więc rozpoczynam prace nad nasza rodzimą produkcją Syrenką :) wersja bosto. Pierwsza odsłona - rama w trakcie budowy :) Soft: Blender. [ATTACH=CONFIG]85397[/ATTACH]
  5. zoltansz odpowiedział DraB → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ale podobny do mojego ;-) Trzyma poziom, ja narazie mam pauze bo czasu brak Zoltan
  6. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ale czołgow sie teraz namnożyło ja pimkuje. A ja nie mam czasu dalej dzialac narazie buuuuu
  7. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tescik renderowania w gelato - 15 min
  8. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    co do spawow to raczej displacem bo jakos nie trzeba tego modelować do koncowego efektu a jak nie trzeba to po co ;-) tak mi sie wydaje???? PS. swoją drogą to fakt że spawy mieli jak hafty (rzygi znaczy) hihihih
  9. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jakie niezgodności że się tak zapytam? a tak dla uscislenia blueprint ktorego używam to ma oznaczenie IS-1 (IS-85) więc może stąd jakieś różnice???
  10. zoltansz dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam wszyskich - teraz zacząłem skubać troszkę w blenderze i oto wynik tejze pracy. Prosze o sugestie i komentsy Zoltan
  11. zoltansz odpowiedział RK → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    Hmmm - no temat wazek chyba jest zamkniety przez Ciebie! (chodzi mi o to ze zadnej takiej ladniutkiej wazki nie widzialem! Kompozycja tez jest fajna zreszta sam myslalem o wodzie ale jakos sie nie zdecydowalem, bo troche jeszcze sie balem zeby nie wygladalo bleeeee. U Ciebie jest to fajne ze nie przykuwa wzroku a wiadomo ze jest to ciesz wiec super. teksturki tez mniamusne, jak w oryginale! To tyle piania ;-P Pozdrawiam
  12. zoltansz odpowiedział Max Schreck → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    Superrrrrrr!
  13. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    Hehe spoko, nie mam Cie dosyc i jest to dla mnie wazne ze komentujesz tym bezrdziej ze tak naprawde to moja 3 pracka w zyciu, ktora koncze. Mysle ze masz racje, nogi dodawalem na koncu i moglo mi troche nie wyjsc :-), ale caly czas sie ucze. Ale nie zmienie tego bo czasu malo i teksturek drugi raz nie chcialoby mi sie robic. A za gasiennice dziekuje miala byc papusna i slodka ;-) :D
  14. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    A zamieniac na geometrie probowalem ale strasznie sie to mulilo, wrecz nie dalo sie pracowac a nie mowie o renderingu. A co do laczenia nozek to tak dziwnie to wyglada? Dzieki.
  15. zoltansz odpowiedział zoltansz → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    No coz widze wszyscy zajeci.[boks]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności